Stránka 5 z 8

Re: Vypis volani

Napsal: úte 16. říj 2012 23:08:33
od Zedna
Export do CSV
Jak uz bylo receno, CSV je nejvhodnejsi format pro obecne/univerzalni programove zpracovani bez ohledu na pouzity software (nebo typ skriptu), narozdil od proprietarniho Excelu. Ten stavajici export z Odorika navic neni v XLS, ale ve skutecnosti jen HTML tabulka s nutnosti rucni kopie do ciloveho programu pres schranku. Toto je velmi amaterske a nepohodlne reseni.

Ne kazdy dela vse v Excelu a ma ho nainstalovany.
Ja prestoze jsem programator, tak Excel pouzivam jen vyjimecne, pokud zakaznik doda nebo pozaduje data v XLS, tak je nejprve nebo nakonec prevedu z cisteho TXT do XLS. Veskere zpracovani je vyhodnejsi v cistem TXT. Navic novejsi verze Excelu uz se snazi vnaset "inteligenci" i do importu/exportu/formatovani/aut. rozpoznani kodove stranky apod., coz mnohdy velmi znesnadnuje praci s vlastnimi daty.

Jak uz bylo receno, CSV lze pak nacist i do toho Excelu a to primo bez nejakeho rucniho kopirovani,
takze pro ty odpurce CSV by to bylo take zlepseni.

Takovyto CSV soubor lze pak snadno projit jednoduchym programem/skriptem, ktery mi napriklad vytahne seznam provolanych castek po mesicich nebo provolane castky na konkretni cislo nebo odfiltruje hovory s nulovou cenou, tedy veci, ktere neumi standardni vypis u Odoriku a navic vystup mohu mit ve formatu, jaky si udelam ja.

Stavajici export do HTML formatu lze velmi jednoduchou upravou v systemu Odorika upravit na export do CSV a pouzitelnost/univerzalnost vzroste mnohonasobne, proto se primlouvam za tuto upravu.

Re: Vypis volani

Napsal: stř 17. říj 2012 10:09:30
od xsouku04
Exporty do CSV jsou hotovy, jako rozšíření API. http://www.odorik.cz/w/api Bohužel to ještě není z dokumentováno.
Na automatické zpracování je API nejvhodnější, protože to pak lze plně automatizovat bez lického zásahu.

Označit si tabulku a udělat ctrl+c a ctrl+v je stejně náročné jako si uložit soubor a pak jej otevřít.

Re: Vypis volani

Napsal: ned 28. říj 2012 19:37:09
od Zedna
xsouku04 píše:Exporty do CSV jsou hotovy, jako rozšíření API. http://www.odorik.cz/w/api Bohužel to ještě není z dokumentováno.
Super!
Muzete prosim alespon velmi strucne napsat syntaxi alespon sem?
Dekuji.

PS:
Pokud by do API pribyla jeste moznost nacist (zobrazit) rychle kontakty, bylo by to idealni.
Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.

Re: Vypis volani

Napsal: ned 28. říj 2012 20:02:54
od GeBu
Doufám, že se s ní potom podělíš. My jsme si napsali jednoduchou aplikačku pro backcall v Pythonu - je na Wiki.
Ale hodila by se podobná bez potřeby instalace kompilovaná - jeden kamarád nemůže v práci instalovat Python.
Zedna píše:Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.

Re: Vypis volani

Napsal: ned 28. říj 2012 22:43:18
od Zedna
GeBu píše:Doufám, že se s ní potom podělíš. My jsme si napsali jednoduchou aplikačku pro backcall v Pythonu - je na Wiki.
Ale hodila by se podobná bez potřeby instalace kompilovaná - jeden kamarád nemůže v práci instalovat Python.
Zedna píše:Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.
Pokud Odorik do API skutecne prida moznost zjistit seznam rychlych kontaktu,
tak urcite udelam aplikaci na odesilani SMS naprogramovanou v jazyku AutoIt,
jednalo by se o maly kompilovany EXE soubor pro Windows o velikosti zhruba kolem 300KB nevyzadujici zadne dalsi (DLL .NET apod.) soubory .

Stranky AutoItu:
http://www.autoitscript.com/site/autoit/

API Odoriku prelozene pro AutoIt jsem zverejnil zde ve vlakne "Odorik.cz API":
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=608

Re: Vypis volani

Napsal: úte 30. říj 2012 9:01:53
od Largon
Výpis hovorů máme přes API dostupný v XML a JSONu, CSV mám v plánu v brzké době dodělat také. Rozhraní pro práci s rychlými kontakty máme rovněž implementováno.

Bohužel je trochu zádrhel ohledně zveřejnění dokumentace...

Re: Vypis volani

Napsal: čtv 15. lis 2012 17:07:30
od jirka
Zřejmě se začala objevovat chyba ve výpisech hovorů, kdy se odchozí hovor (zatím zjištěno z jednoho účtu u Odoriku na jiný účet u Odoriku) zobrazuje jako příchozí (světle šedý hovor) a následně je to ve statistikách hovoru vedeno jako příchozí hovor. call id: 53181482, 53190725 atp. u jiného účtu call id:53217961

Re: Vypis volani

Napsal: pát 16. lis 2012 11:08:54
od Largon
jirka píše:Zřejmě se začala objevovat chyba ve výpisech hovorů, kdy se odchozí hovor (zatím zjištěno z jednoho účtu u Odoriku na jiný účet u Odoriku) zobrazuje jako příchozí (světle šedý hovor) a následně je to ve statistikách hovoru vedeno jako příchozí hovor. call id: 53181482, 53190725 atp. u jiného účtu call id:53217961
Výpis hovorů a statistika funguje tak jak má, směr těch hovorů máme prohozený už v databázi. Nahlásim kolegovi, aby se na to podíval. Děkuju za nahlášení.

Re: Vypis volani

Napsal: pát 16. lis 2012 11:44:16
od jirka
Largon píše: Výpis hovorů a statistika funguje tak jak má, směr těch hovorů máme prohozený už v databázi. Nahlásim kolegovi, aby se na to podíval. Děkuju za nahlášení.
Díky moc za reakci, ještě v rámci pomoci diagnostikovat chybku, není to jenom jednoduše prohozené (příchozí/odchozí):
1. účet:
call id:53226760 - správně odchozí hovor je zobrazený špatně jako příchozí
tentýž hovor v rámci 2. účtu
call id:53226759 - správně příchozí hovor je zobrazený správně jako příchozí

Edit:
Dále prosím o prověření správnosti zobrazování jednoho hovoru mezi dvěma linkami u Odoriku v rámci jednoho účtu. Bylo voláno z čísla 737721*** na číslo 577477***. Ve výpisu jsou správně dva řádky (dva hovory - jeden jako odchozí a druhý jako příchozí)
call id:53243433 (správně svázané s linkou 737721***) - zde je správně uvedeno číslo volajícího ODKUD i číslo volané KAM, jen je to vedené jako příchozí hovor (světle šedé), měl by to být odchozí hovor (světle žlutá)
call id:53243432 (správně svazané s linkou 577477**) - zde je správně uvedeno číslo volajícího ODKUD i číslo volané KAM, je to vedené jako příchozí hovor (světle šedé) - v pořádku

Už se v tom začínám ztrácet. :)

Re: Vypis volani

Napsal: úte 20. lis 2012 15:54:20
od Ados
Pri volani v siti se mi ve vypise hovoru zobrazuje dany hovor jako prichozi (podle barvy), pritom byl odchozi. ID hovoru: 53449396