1. září se mi neaktivovalo LTE kvůli nedostatečnému kreditu na datový balíček (mimochodem, na aktivaci LTE jsem kredit měl). Poté jsem jej pokusil aktivovat v administraci, ale už se to bohužel nepovedlo. Celý měsíc jsem vydržel a věřil jsem, že aspoň aktivace ve standardním termínu pro další měsíc, zkrátka 1. října, se podaří. Ani po restartu telefonu mi ale stále naskakuje pouze připojení 3G. Můžete prosím zjistit, jestli jsem mezi těmi šťastlivci se zaseklými objednávkami, nebo co mám udělat pro to, aby mi zase připojení jelo rozumnou rychlostí?
PS: Hlavně mi prosím nevracejte těch stržených 10 Kč (nyní už tedy dvakrát), jako jste to dělali někomu jinému tady ve fóru, věřím, že vy za to nemůžete, a nijak o to samozřejmě nezchudnu. Jen už bych to tak nějak chtěl vyřešit.
