Náměty a připomínky
Re: Náměty a připomínky
callback z mobilu je teď díky nižší ceně už použitelný. I když pokud voláte lidem často a často se nedovoláte, tak se hovory můžou v součtu docela prodražit. Myslím, že i pro voip operátora je to dobrá volba, protože má za 1 hovor 2 x větší tržbu (jak je to s náklady a ziskovostí nevím).
Možná by nebylo pro zákazníky špatné rozvrhnout cenu za callback jinak než 1:1, tj. cena za příchozí hovor by byla nižší než vlastní uskutečněný "odchozí" hovor (ten by mohl být dražší). Nebo alespoň by mohla být nižší cena za příchozí hovor do doby, než druhá strana zvedne telefon..... Každopádně, je to teď od 1.11. jiná. Je otázka, nakolik budou noví zákazníci akceptovat, že platí i za vyzvánění.
Možná by nebylo pro zákazníky špatné rozvrhnout cenu za callback jinak než 1:1, tj. cena za příchozí hovor by byla nižší než vlastní uskutečněný "odchozí" hovor (ten by mohl být dražší). Nebo alespoň by mohla být nižší cena za příchozí hovor do doby, než druhá strana zvedne telefon..... Každopádně, je to teď od 1.11. jiná. Je otázka, nakolik budou noví zákazníci akceptovat, že platí i za vyzvánění.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Vidím v tom problém především problém v tom, že už tak komplikovaný ceník by byl ještě komplikovanější.luky píše:callback z mobilu je teď díky nižší ceně už použitelný. I když pokud voláte lidem často a často se nedovoláte, tak se hovory můžou v součtu docela prodražit. Myslím, že i pro voip operátora je to dobrá volba, protože má za 1 hovor 2 x větší tržbu (jak je to s náklady a ziskovostí nevím).
Možná by nebylo pro zákazníky špatné rozvrhnout cenu za callback jinak než 1:1, tj. cena za příchozí hovor by byla nižší než vlastní uskutečněný "odchozí" hovor (ten by mohl být dražší). Nebo alespoň by mohla být nižší cena za příchozí hovor do doby, než druhá strana zvedne telefon..... Každopádně, je to teď od 1.11. jiná. Je otázka, nakolik budou noví zákazníci akceptovat, že platí i za vyzvánění.
Pokud voláte známým, můžete to nejdříve nechat spojit na ně a pak teprve na sebe.
Re: Náměty a připomínky
Jak?xsouku04 píše:Pokud voláte známým, můžete to nejdříve nechat spojit na ně a pak teprve na sebe.
Prosim podelte se trochu detailneji i s nami amatery

Dekuji
Re: Náměty a připomínky
v přednastavení callbacku si zvolíte, kdo bude komu volat. Prostě to jen prohodíte.
1) z jakého čísla budete volat na +421.... (to budete vy)
2) jaké číslo bude volat (tady to ale bude volaný)
3) komu budete volat (a to tady bude naopak volající, tedy vy)
a je to
1) z jakého čísla budete volat na +421.... (to budete vy)
2) jaké číslo bude volat (tady to ale bude volaný)
3) komu budete volat (a to tady bude naopak volající, tedy vy)
a je to
Re: Náměty a připomínky
Aha, tak to je reseni jen pro prednastaveny callback, ktery bohuzel nelze pouzit vzdy (O2).
Predpokladam tedy, ze pro ten obycejny callback toto nepujde ...
Predpokladam tedy, ze pro ten obycejny callback toto nepujde ...
Re: Náměty a připomínky
Nedal by se nejak zprovoznit ten O2 callback ?
Nechaval jsem to overovat u O2 - a oni se dusuji, ze problem neni na jejich strane, ze problem je to slovenske cislo, ktere neumi prijmout hovor ze zahranicniho O2 cisla. Je znamo v cem je problem ? Nelze zalozit jine cislo ? (Je to nyni jedina Voolcall vyhoda proti Odoriku).
Samozrejme si mohu zalozit X nomadickych cisel a volat si na sva cisla protoze tim pak callback funguje - ale prijde me to takove neefektivni
Spojovat hovor pres SMS za 3.50,- taky neni uplne to prave orechove.
Nechaval jsem to overovat u O2 - a oni se dusuji, ze problem neni na jejich strane, ze problem je to slovenske cislo, ktere neumi prijmout hovor ze zahranicniho O2 cisla. Je znamo v cem je problem ? Nelze zalozit jine cislo ? (Je to nyni jedina Voolcall vyhoda proti Odoriku).
Samozrejme si mohu zalozit X nomadickych cisel a volat si na sva cisla protoze tim pak callback funguje - ale prijde me to takove neefektivni

Spojovat hovor pres SMS za 3.50,- taky neni uplne to prave orechove.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Jistá řešení existují, nemohu je tady ale veřejně uvádět na fóru, protože by také mohla záhadně přestat fungovat. 
Pravda přednastavené zpětné volání použít nelze, ale je možné se často volaná čísla uložit do rychlých kontaktů čímž vytáčení zjednodušit a zrychlit.

Pravda přednastavené zpětné volání použít nelze, ale je možné se často volaná čísla uložit do rychlých kontaktů čímž vytáčení zjednodušit a zrychlit.
Re: Náměty a připomínky
Dobrý večer nevíte jak odstranit určitá čísla ve výpisu volání.
Připravujeme Svadbu a nerad bych aby moje snoubenka zjistila kam volám a nezjistila překvapení na Svadbu.
předem děkuji zdraví pan neznámí
Připravujeme Svadbu a nerad bych aby moje snoubenka zjistila kam volám a nezjistila překvapení na Svadbu.
předem děkuji zdraví pan neznámí
Re: Náměty a připomínky
Rad bych odpovedel na zpravu, ale neni me zrejme jak - v kazdem pripade jedno cislo to nezachrani.
Ale nezda se me jako technicky prilis narocny problem, aby Odorik mel prinejmensim 10-20 svych nomadickych cisel,
ze kterych se prozvoneni presmeruje na ona slovenska cisla.
U meho cisla to funguje bez problemu - samozrejme s tim, ze musim volat na cislo,
ktere neni pripojeno aby se provedlo presmerovani.
Ale nezda se me jako technicky prilis narocny problem, aby Odorik mel prinejmensim 10-20 svych nomadickych cisel,
ze kterych se prozvoneni presmeruje na ona slovenska cisla.
U meho cisla to funguje bez problemu - samozrejme s tim, ze musim volat na cislo,
ktere neni pripojeno aby se provedlo presmerovani.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Bohužel nejde to. Výpisy hovorů jsme nuceni uchovávat myslím minimálně půl roku. Pokud bychom umožnili mazat čísla z historie, někdo by si pak smazal nějakej drahej hovor a reklamoval by, že mu ubyl kredit. A celé by to pak bylo neprůkazné. Takhle je jasné, že to nejde a hovory nikdy nemažeme.xsouku04 píše:Jistá řešení existují, nemohu je tady ale veřejně uvádět na fóru, protože by také mohla záhadně přestat fungovat.
Pravda přednastavené zpětné volání použít nelze, ale je možné se často volaná čísla uložit do rychlých kontaktů čímž vytáčení zjednodušit a zrychlit.