Stránka 6 z 32
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: pon 05. lis 2012 21:16:55
				od luky
				callback z mobilu je teď díky nižší ceně už použitelný. I když pokud voláte lidem často a často se nedovoláte, tak se hovory můžou v součtu docela prodražit. Myslím, že i pro voip operátora je to dobrá volba, protože má za 1 hovor 2 x větší tržbu (jak je to s náklady a ziskovostí nevím). 
Možná by nebylo pro zákazníky špatné rozvrhnout cenu za callback jinak než 1:1, tj. cena za příchozí hovor by byla nižší než vlastní uskutečněný "odchozí" hovor (ten by mohl být dražší). Nebo alespoň by mohla být nižší cena za příchozí hovor do doby, než druhá strana zvedne telefon..... Každopádně, je to teď od 1.11. jiná. Je otázka, nakolik  budou noví zákazníci akceptovat, že platí i za vyzvánění.
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: pon 05. lis 2012 22:10:39
				od xsouku04
				luky píše:callback z mobilu je teď díky nižší ceně už použitelný. I když pokud voláte lidem často a často se nedovoláte, tak se hovory můžou v součtu docela prodražit. Myslím, že i pro voip operátora je to dobrá volba, protože má za 1 hovor 2 x větší tržbu (jak je to s náklady a ziskovostí nevím). 
Možná by nebylo pro zákazníky špatné rozvrhnout cenu za callback jinak než 1:1, tj. cena za příchozí hovor by byla nižší než vlastní uskutečněný "odchozí" hovor (ten by mohl být dražší). Nebo alespoň by mohla být nižší cena za příchozí hovor do doby, než druhá strana zvedne telefon..... Každopádně, je to teď od 1.11. jiná. Je otázka, nakolik  budou noví zákazníci akceptovat, že platí i za vyzvánění.
Vidím v tom problém především problém v tom, že už tak komplikovaný ceník by byl ještě komplikovanější. 
Pokud voláte známým, můžete to nejdříve nechat spojit na ně a pak teprve na sebe.
 
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: pon 05. lis 2012 22:23:36
				od Zedna
				xsouku04 píše:Pokud voláte známým, můžete to nejdříve nechat spojit na ně a pak teprve na sebe.
Jak?
Prosim podelte se trochu detailneji i s nami amatery 

Dekuji
 
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: pon 05. lis 2012 22:27:52
				od luky
				v přednastavení callbacku si zvolíte, kdo bude komu volat. Prostě to jen prohodíte.
1) z jakého čísla budete volat na +421.... (to budete vy)
2) jaké číslo bude volat (tady to ale bude volaný)
3) komu budete volat (a to tady bude naopak volající, tedy vy)
a je to
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: pon 05. lis 2012 22:32:18
				od Zedna
				Aha, tak to je reseni jen pro prednastaveny callback, ktery bohuzel nelze pouzit vzdy (O2).
Predpokladam tedy, ze pro ten obycejny callback toto nepujde ...
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: stř 07. lis 2012 18:25:38
				od zka
				Nedal by se nejak zprovoznit  ten O2 callback ?
Nechaval jsem to overovat u O2 - a oni se dusuji, ze problem neni na jejich strane,  ze problem je  to slovenske cislo, ktere neumi prijmout hovor ze zahranicniho O2 cisla.   Je znamo v cem je problem ?  Nelze zalozit jine cislo ?  (Je to nyni jedina Voolcall vyhoda proti Odoriku).
Samozrejme si mohu zalozit  X nomadickych cisel a volat si na sva cisla protoze tim pak callback funguje - ale prijde me to takove neefektivni 

Spojovat hovor pres SMS za 3.50,-  taky neni uplne to prave orechove.
 
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: stř 07. lis 2012 18:31:22
				od xsouku04
				Jistá řešení existují, nemohu je tady ale veřejně uvádět na fóru, protože by také mohla záhadně přestat fungovat. 

Pravda přednastavené zpětné volání použít nelze, ale je možné se často volaná čísla uložit do rychlých kontaktů čímž vytáčení zjednodušit a zrychlit.
 
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: stř 07. lis 2012 20:44:30
				od Návštěvník
				Dobrý večer nevíte jak odstranit určitá čísla ve výpisu volání.
Připravujeme Svadbu a nerad bych aby  moje snoubenka zjistila kam volám a nezjistila překvapení na Svadbu.
                                                                     předem děkuji zdraví pan neznámí
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: stř 07. lis 2012 21:43:19
				od zka
				Rad bych odpovedel na zpravu, ale neni me zrejme jak - v kazdem pripade jedno cislo to nezachrani.
Ale nezda se me jako technicky prilis narocny problem, aby Odorik  mel prinejmensim 10-20 svych nomadickych cisel,
ze kterych se prozvoneni presmeruje na ona slovenska cisla.
U meho cisla to funguje bez problemu - samozrejme s tim, ze musim volat na cislo,
ktere neni pripojeno aby se provedlo presmerovani.
			 
			
					
				Re: Náměty a připomínky
				Napsal: stř 07. lis 2012 22:31:18
				od xsouku04
				xsouku04 píše:Jistá řešení existují, nemohu je tady ale veřejně uvádět na fóru, protože by také mohla záhadně přestat fungovat. 

Pravda přednastavené zpětné volání použít nelze, ale je možné se často volaná čísla uložit do rychlých kontaktů čímž vytáčení zjednodušit a zrychlit.
 
Bohužel nejde to. Výpisy hovorů jsme nuceni uchovávat myslím minimálně půl roku. Pokud bychom umožnili mazat čísla z historie, někdo by si pak smazal nějakej drahej hovor  a reklamoval by, že mu ubyl kredit. A celé by to pak bylo neprůkazné. Takhle je jasné, že to nejde a hovory nikdy nemažeme.