Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 28. črc 2013 17:48:34
Dobrý den. Nějak mi uniklo: Půjdou posílat MMS? Pokud ano, jak jsou účtovány? Díky za odpověď
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Ono ani tak nezáleží na mě, co jak vnímám, ale jak by to případně vnímal ČTÚ, pokud by si někdo na změnu ceníku stěžoval (já to teda nebudu, aby mě z toho někdo nepodezříval)ViR píše:Do smluvních dokumentů můžete buď napsat přímo cenu, pokud je předpoklad, že bude dlouhodobě stálá a během trvání smlouvy se nezmění, a pak při její změně samozřejmě platí, § 63 odst. 6. Pokud ale do smluvních podmínek napíšete způsob, jakým bude "určena" cena pro jednotlivá dílčí čerpání služby, pak jednotlivé sazby sazebníku a výsledná cena nejsou součástí smluvních podmínek (ale je jím ten způsob určení ceny s jeho využitím) a na jejich změny se § 63 odst. 6) nevztahuje. Ale kdyby jste se například ve výše uvedeném příkladu rozhodl zrušit rozesílání e-mailové verze sazebníku, třeba proto, že by o něj nebyl dostatečný zájem, pak platí ta měsíční lhůta i možnost odstoupení od smlouvy bez sankce. Zkuste vnímat právní předpisy komlexněji.
MMS jsem vyzkoušel a fungují, stejně jako SMS. Ale zatím se mi ani po půl hodině neobjevily ve výpisu hovorů v odoričím zákaznickém rozhraní. Čili cenu MMS netuším. Možná jsou zprávy zpracovávány nějak dávkově... A nebo drobný bugStepijana píše:Dobrý den. Nějak mi uniklo: Půjdou posílat MMS? Pokud ano, jak jsou účtovány? Díky za odpověď
Vzhledem k tomu, že mám v uživatelském profilu nastaven odběr všech novinek tak bych tu informaci samozřejmě nebral jako spam.xsouku04 píše:Až to řádně otestujeme, přibude to jako oficiální novinka.enigmatic píše:Až naskočí na webu možnost objednat kód přenosu tak o tom budou lidé informování? Třeba e-mailem?
Takže zprávy (příchozí i odchozí) se mi ve výpisu objevují cca do hodiny a MMS je zúčtována cenou 3,19 Kč. To není úplně špatnéViR píše:MMS jsem vyzkoušel a fungují, stejně jako SMS. Ale zatím se mi ani po půl hodině neobjevily ve výpisu hovorů v odoričím zákaznickém rozhraní. Čili cenu MMS netuším. Možná jsou zprávy zpracovávány nějak dávkově... A nebo drobný bugStepijana píše:Dobrý den. Nějak mi uniklo: Půjdou posílat MMS? Pokud ano, jak jsou účtovány? Díky za odpověď. Hovory se z kreditu odečítají prakticky ihned.
Mám doma čtyři SIM karty a taky bych si na jedné rád "zatestoval". Ale mám to na přenos čísel od jiného operátora a nechci Odoriku brát číslo když nevím, jestli to pak půjde nahradit tím přeneseným a číslo uvolnit pro někoho jiného.ViR píše:Takže, zprávy (příchozí i odchozí) se mi ve výpisu objevují cca do hodiny a MMS je zúčtována cenou 3,19 Kč. To není úplně špatnéViR píše:MMS jsem vyzkoušel a fungují, stejně jako SMS. Ale zatím se mi ani po půl hodině neobjevily ve výpisu hovorů v odoričím zákaznickém rozhraní. Čili cenu MMS netuším. Možná jsou zprávy zpracovávány nějak dávkově... A nebo drobný bugStepijana píše:Dobrý den. Nějak mi uniklo: Půjdou posílat MMS? Pokud ano, jak jsou účtovány? Díky za odpověď. Hovory se z kreditu odečítají prakticky ihned.
.
U mne proběhla vlastní aktivace asi 4,5 hodiny po zadání čísla SIMky a PINu na webu.buml píše:Prvni dve cisla jsou jiz aktivni, super. Cekal jsem, ze to probehne az behem zitrka
Tohle GTS nemá stále dořešené., Vyžaduje to zásah člověka na naší straně. To je jeden z důvodů proč nemělo moc smysl se zahájením provozu tolik spěchat. Předpokládám, že tak do týdne či dvou by to mohli dořešit, do té doby to budu dělat tak jednou či dvakrát denně ručně.ViR píše:U mne proběhla vlastní aktivace asi 4,5 hodiny po zadání čísla SIMky a PINu na webu.buml píše:Prvni dve cisla jsou jiz aktivni, super. Cekal jsem, ze to probehne az behem zitrka