Odorik virtuálním mobilním operátorem

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

Chci se zeptat zda po uvedení tarifů pro SIM užívání nebude Odorik dělat to samé co ostatní noví operátoři: pro používání služby musí platit nějaký poplatek a pak má třeba 80 minut zdarma a zda tedy zachová FairPlay politiku platby podle využití jako je tomu do ted.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od ViR »

forum-user-UDFENS píše:Chci se zeptat zda po uvedení tarifů pro SIM užívání nebude Odorik dělat to samé co ostatní noví operátoři: pro používání služby musí platit nějaký poplatek a pak má třeba 80 minut zdarma a zda tedy zachová FairPlay politiku platby podle využití jako je tomu do ted.
Co to?
Uživatelský avatar
huska
Příspěvky: 33
Registrován: pon 05. pro 2011 18:05:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od huska »

forum-user-UDFENS píše:Chci se zeptat zda po uvedení tarifů pro SIM užívání nebude Odorik dělat to samé co ostatní noví operátoři: pro používání služby musí platit nějaký poplatek a pak má třeba 80 minut zdarma a zda tedy zachová FairPlay politiku platby podle využití jako je tomu do ted.

Nerozumím. Který nový operátor nabízí volné minuty za paušál? Vaše poznámka se týká SIM karet odorik? Tam je denní poplatek za AKTIVNÍ SIM 1 koruna.
Rejpal.
brabitom
Příspěvky: 30
Registrován: úte 16. črc 2013 21:45:08

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od brabitom »

forum-user-UDFENS píše:Chci se zeptat zda po uvedení tarifů pro SIM užívání nebude Odorik dělat to samé co ostatní noví operátoři: pro používání služby musí platit nějaký poplatek a pak má třeba 80 minut zdarma a zda tedy zachová FairPlay politiku platby podle využití jako je tomu do ted.
Odorik bude mít denní paušál 1 Kč, tedy 28-31 Kč / měsíc. Žádné volné minuty v tom nejsou. Prostě, k provolané částce je nutné přičíst ještě tuto částku, což není, při cenách Odorika, ani jedna minuta hovoru (denně) :)


Mně osobně spíš u mnoha virtuálů vadí jejich "odchodné", které nemají v ceníku, jen je schovávají do obchodních podmínek :(
Uživatelský avatar
enigmatic
Příspěvky: 195
Registrován: stř 31. říj 2012 13:29:52

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od enigmatic »

brabitom píše:
forum-user-UDFENS píše:Chci se zeptat zda po uvedení tarifů pro SIM užívání nebude Odorik dělat to samé co ostatní noví operátoři: pro používání služby musí platit nějaký poplatek a pak má třeba 80 minut zdarma a zda tedy zachová FairPlay politiku platby podle využití jako je tomu do ted.
Odorik bude mít denní paušál 1 Kč, tedy 28-31 Kč / měsíc. Žádné volné minuty v tom nejsou. Prostě, k provolané částce je nutné přičíst ještě tuto částku, což není, při cenách Odorika, ani jedna minuta hovoru (denně) :)


Mně osobně spíš u mnoha virtuálů vadí jejich "odchodné", které nemají v ceníku, jen je schovávají do obchodních podmínek :(
Je mi jak se říká "u zadele" co si do obchodních podmínek píšou ostatní virtuálové.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od Largon »

Georgius píše:Dovolte mi vytáhnout prastarou poznámku a dotázat se, jesti se už v této věci něco vi ?
xsouku04 píše:Mohu to potvrdit. Navíc karta půjde na přechodnou dobu deaktivovat, pokud např. na léto odjedete někam do zahraničí... Bohužel technické detaily těchto kroků (na jak dlouho lze deaktivovat, jestli je možné deaktivovat i na týden a pod.) stále nejsou známy.
Nějaké podrobnosti už Petr Soukup myslím ví, ovšem API od GTS, které by umožňovalo toto nějak rozumně automatizovat, stále není k dispozici.
ViR píše:To by mne také zajímalo :-). A v souvislosti s tím, jak bude odečítán denní paušál za aktivní SIM (zda každý den, či nějak dávkově), a kde bude možné to najít. Zatím to myslím v zákaznickém rozhraní není nikde zobrazeno a neodečítá se to. Nerad bych to pak platil za rok zpětně :-D.
Poplatek za SIM se odečítá každý den jednotlivě. Dostat se k tomu dá dostat momentálně na http://www.odorik.cz/ucet/sim_card_history. Nevedou na to žádné odkazy z menu, protože zatím nejsme domluvení, kam to v rozhraní přidat.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od ViR »

Largon píše:
ViR píše:...... jak bude odečítán denní paušál za aktivní SIM (zda každý den, či nějak dávkově), a kde bude možné to najít. Zatím to myslím v zákaznickém rozhraní není nikde zobrazeno a neodečítá se to. Nerad bych to pak platil za rok zpětně :-D.
Poplatek za SIM se odečítá každý den jednotlivě. Dostat se k tomu dá dostat momentálně na http://www.odorik.cz/ucet/sim_card_history. Nevedou na to žádné odkazy z menu, protože zatím nejsme domluvení, kam to v rozhraní přidat.
Protože to není tak úplně "variabilní služba", jejíž čerpání by z podstaty věci 100% patřilo pod "výpisy volání", a kde je tedy jedna možnost umístění, tak já bych to patrně hledal ještě na záložce "platby". Pokud je problém rozhodnout kam to dát, hoďte si korunou :-D.
lifdo69
Příspěvky: 157
Registrován: úte 28. kvě 2013 11:55:12
Bydliště: Jižní Morava

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od lifdo69 »

Spíš do výpisu, pro větší přehlednost, když už jsou tam i data. Toť můj názor na věc.
Uživatelský avatar
enigmatic
Příspěvky: 195
Registrován: stř 31. říj 2012 13:29:52

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od enigmatic »

lifdo69 píše:Spíš do výpisu, pro větší přehlednost, když už jsou tam i data. Toť můj názor na věc.
Bylo by to logičtější aby zákazník mohl všechny útraty filtrovat podle jednotlivých linek, SIM-ek atd.
helmut.niederman
Příspěvky: 1025
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem

Příspěvek od helmut.niederman »

Stále jsem neobdržel odpověď zda-li počítate s TÍM a zda-li bude možné v aplikaci https://www.odorik.cz/ucet personalizovat hlasovou schránku tím, že přes počítač nahraji uvítací hlášku do hlasové schránky odorik ve formátu WAV či MP3. Současný způsob personalizace hlasové schránky mi příjde nevýhodné, neboť si u linky musím nastavit přesměrování hovorů na *0854*číslo linky a pak číslo linky prozvonit z jakékohokoliv telefonu. Bude někdy tato funkce dostupná z webu ?
Odpovědět