Stránka 7 z 9

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: čtv 15. říj 2015 8:29:54
od Georgius
Aleš5 píše: Člověk není automat, aby volal jen protože je konec měsíce - žádné měsíční účtování zde neexistuje.
Proč to není třeba volitelně 30/100,-(check denně za 0,7) a 100/500,-(kontrola týdně za posledních 100 dnů za 5,-)?

Částky nejsou úmyslně lineární, abyste netratili.
Ale ono to s tím "koncem měsíce" je přece jinak - počítá se uplynulých 30 dní. Osobně mi 70 haléřů žíly netrhá a 100 Kč na lince bez problémů protočím (to je hrozný, po pár letech u Odorika mám skoro stejnou útratu jako jsem měl u Vodafonu, jenom těch minut prokecám řádově víc - při ceně jakou má odorik koukám, že za poslední měsíc 4:38 GSM přes VOIP, 0:13 GSM-GSM, 20 minut GSM-VoIP, 15 minut po pevných a nějaký roaming ... ). Ale za dodatečnou jednoduchou podmínku bych se taky přimlouval - třeba 1300 za poslední rok.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: čtv 15. říj 2015 10:24:54
od xtonda
Aleš5, zkrátka je to tak nastavené, kdo za posledních 30 dní utratil méně než 100 Kč je považován za málo aktivního a zaplatí každý den kdy toto platí 0,7 Kč. Prostě se s tím srovnej nebo si najdi jiného operátora. Já to třeba platit ochoten nejsem a tak jsem u ČEZ a Odorik používám jen jako VoIP a callback operátora.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: čtv 15. říj 2015 18:23:54
od jadu
Já se s 0,7 srovnám, ale systémově se mi příčí, že se jedná o 30 klouzavých dní a balíčky jsou jednorázové s rozdílnou délkou dní. Pokud si tedy někdo koupí 1.8. volání v síti za 110 a volá jen v síti, tak poslední den v měsíci se mu účtuje 0,7. Spravedlivější by bylo, kdyby se nákup balíčku nezapočítával ke dni nákupu, ale každý den, kdy je platný, poměrnou částkou, tedy v tomto případě 110/31=3,55 denně; pokud by byl balíček nakoupen až 10.8., pak 110/(31-9)=5. Ale, jak jsem předestřel, nelíbí se mi to systémově, finančně mne to netrápí a chápu, že implementace něčeho takového asi není na pořadu dne.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: čtv 15. říj 2015 18:42:11
od Aleš5
[quote="jadu"]Já se s 0,7 srovnám, ale systémově se mi příčí, že se jedná o 30 klouzavých dní a balíčky jsou jednorázové s rozdílnou délkou dní. Pokud si tedy někdo koupí 1.8. volání v síti za 110 a volá jen v síti, tak poslední den v měsíci se mu účtuje 0,7. Spravedlivější by bylo, kdyby se nákup balíčku nezapočítával ke dni nákupu, ale každý den, kdy je platný, poměrnou částkou, tedy v tomto případě 110/31=3,55 denně; pokud by byl balíček nakoupen až 10.8., pak 110/(31-9)=5. Ale, jak jsem předestřel, nelíbí se mi to systémově, finančně mne to netrápí a chápu, že implementace něčeho takového asi není na pořadu dne.[/quote]

Balíčky jim diktuje t-mobile, tam to beru, že s tím nepohnou, ale jak budou vybírat peníze za NEVOLANí, je už v jejich režiji.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pát 16. říj 2015 9:43:25
od xsouku04
jadu píše:Já se s 0,7 srovnám, ale systémově se mi příčí, že se jedná o 30 klouzavých dní a balíčky jsou jednorázové s rozdílnou délkou dní. Pokud si tedy někdo koupí 1.8. volání v síti za 110 a volá jen v síti, tak poslední den v měsíci se mu účtuje 0,7. Spravedlivější by bylo, kdyby se nákup balíčku nezapočítával ke dni nákupu, ale každý den, kdy je platný, poměrnou částkou, tedy v tomto případě 110/31=3,55 denně; pokud by byl balíček nakoupen až 10.8., pak 110/(31-9)=5. Ale, jak jsem předestřel, nelíbí se mi to systémově, finančně mne to netrápí a chápu, že implementace něčeho takového asi není na pořadu dne.
To by se ale mohlo také některým nelíbit. Že si koupili balíček a my stále účtujeme denní poplatek, protože to rozpočítáváme do celého měsíce. Hlavně to prostě musí být jednoduché, aby to šlo snadno pochopit a zkontrolovat.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pát 16. říj 2015 17:59:13
od jadu
xsouku04 píše: To by se ale mohlo také některým nelíbit. Že si koupili balíček a my stále účtujeme denní poplatek, protože to rozpočítáváme do celého měsíce. Hlavně to prostě musí být jednoduché, aby to šlo snadno pochopit a zkontrolovat.
Pokud by se protáhl test z 30 na 31 dní, pak by byly spokojené obě skupiny; skoro bych řekl, že by to potěšilo všechny - tedy asi kromě Odorika ;) . Ale mé poznámky k dané věci jsou čistě na úrovni akademické diskuse.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pon 19. říj 2015 9:02:59
od Tim
Pokud se bavime o jednoduchosti:
1. SIM na u nekterych sluzeb funguje k 1. v mesici (balicky)
2. Naopak utrata se pocita k za plovouci okno 30 dnu
3. VOIP se do utraty nepocita (asi zisk jde najednou k nekomu jinemu)
4. nektere balicky se dotknou volani i do VOIP casti, nektere nikoliv

Odorika je schozofrenik, jednou nohou GSM, druhou VOIP, jednou plovouci okno, podruhe kalendarni mesic.
Proc se tedy nepocita utrata 1x do mesice k 1. v mesici, kdyz chcete byt tak jednodussi?

Pokud smerujete stejne k tomu, ze plovouci okno musi byt prave 30 dni(je to vlastne mesic).
Tak to vsechno prevedte na mesic a nedelejte hybrida dny/mesic, kdyz uz se tedy bavime o JEDNODUCHOSTI.
Provolal jsi za leden aspon 100? ANO/NE, zaplatis treba 20 KC a ne nejaky plovouci bazmek, ktery lidi jen mate.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pon 19. říj 2015 11:57:56
od xsouku04
Tim píše:Pokud se bavime o jednoduchosti:
1. SIM na u nekterych sluzeb funguje k 1. v mesici (balicky)
Nejspíše myslíte, že některé balíčky je nejvýhodnější aktivovat si k prvnímu dni v měsíci. Tohle není náš výmysl, ale omezení od T-mobile.
Tim píše: 2. Naopak utrata se pocita k za plovouci okno 30 dnu
Ano, kdyby to tak nebylo, mohlo by to být hodně nespravedlivé. Někomu by k útratě 100 mohlo chybět třeba 5 haléřů a kvůli tomu by celý následující měsíc platil poplatky. Nebo, a to také není dobré, by naráz dotyčný přišel o 20 Kč a tím se např. skokově a dost často i nečekaně dostal do mínusu. Také věc, kterou nechceme. Tím, že je to klouzavé, můžete svoji útratu kdykoli napravit a nedostanete se skokově do mínusu.
Tim píše: 3. VOIP se do utraty nepocita (asi zisk jde najednou k nekomu jinemu)
Počítá se VoIP útrata, ale jen na lince, kde je to mobilní číslo. Jinak to dost dobře ani nejde, protože na jednom účtu může být více simkaret.

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pon 19. říj 2015 13:18:49
od Tim
Asi Vam unika to podstane, mluvil jste o jednoduchosti.
Odebirate balicky od T-mobile(a stale je pridavate, tak to asi sype), tak se prizpusobte jejich rezimu - mesic.

Namisto 12x za rok, riskuji 356x za rok, ze mi stahnete nejake penize.

Co si pohlidate lepe a je jednodussi 12x nebo 365x za rok?
A ve vypisu je prehlednejsi, 5 castek za rok nebo treba 100 castek?

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Napsal: pon 19. říj 2015 15:20:23
od xsouku04
Tim píše:Asi Vam unika to podstane, mluvil jste o jednoduchosti.
Odebirate balicky od T-mobile(a stale je pridavate, tak to asi sype), tak se prizpusobte jejich rezimu - mesic.

Namisto 12x za rok, riskuji 356x za rok, ze mi stahnete nejake penize.

Co si pohlidate lepe a je jednodussi 12x nebo 365x za rok?
A ve vypisu je prehlednejsi, 5 castek za rok nebo treba 100 castek?
Abych měl přehled o celkových útratách a za co přesně byly, není nutné zkoumat jednotlivé položky.
Viz obrázek mých vlastních útrat za minulý měsíc. Některé dny poplatek za aktivní simkartu platím, některé nikoli.