Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Pane Soukupe, tak jak zo mate je vyborne a rozhodne na tom nic nemente. Myslim si, ze je to i nejferovejsi pro zakaznika.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Vzdavam to, dalsi diskuze na toto tema nema cenu.
Vy asi myslite, ze kazdy ma online internet a umi to ovladat a ma na to cas a chut.
Sam dobijim 8 lidem a spravuju jejich ucty, neznaji ani svuj PIN.
Ti lide pouzivaji kontrolu kreditu vyhradne pres telefon, to je maximum co zvladnou.
Mozna tak jeste by zvladli vytocit cislo na utratu za dany mesic(kterou nemate).
Ano uz vidi Vasi odpoved, maji si zavolat 1. poznacit si castku a pak prubeznou kontrolou si zjistovat, kolik utratili a odecist pripadne od toho castku, kterou jsem jim pripadne dobil a pdole toho volat... omg, nechme toho.
Vy asi myslite, ze kazdy ma online internet a umi to ovladat a ma na to cas a chut.
Sam dobijim 8 lidem a spravuju jejich ucty, neznaji ani svuj PIN.
Ti lide pouzivaji kontrolu kreditu vyhradne pres telefon, to je maximum co zvladnou.
Mozna tak jeste by zvladli vytocit cislo na utratu za dany mesic(kterou nemate).
Ano uz vidi Vasi odpoved, maji si zavolat 1. poznacit si castku a pak prubeznou kontrolou si zjistovat, kolik utratili a odecist pripadne od toho castku, kterou jsem jim pripadne dobil a pdole toho volat... omg, nechme toho.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Mně současný systém také vyhovuje a pokud už se nějaký paušál musí platit, tak tento systém s klouzavými 30 dny mi přijde spravedlivý. Pokud nakrásně třeba díky tomu, že někdy bude měsíc co bude mít 31 dní a balíček za data se mi strhne na začátku měsíce a já 31. v daném měsíci zaplatím 70 haléřů, než se mi v dalším měsíci strhne další balíček, tak to fakt asi přežiju...
Pokud se staráte o účty více lidem, nestálo by za to mít třeba aplikaci, která jim s nějakou periodicitou bude přes API kontrolovat útratu a posílat třeba nějaký mail? Sám jsem si nějaké skripty v Pythonu, které něco takového umí psal. A někdo myslím nějaké podobné hodil i na Github. Hodit to do cronu není problém. Momentálně to sám pro sebe nepoužívám, stačí mi vždycky info o tom, kolik se mi strhlo inkasem (dostanu od banky) a tu víc než stovku díky datovému balíčku každý měsíc utratím... Ale kdybych to nějak hodně řešil, napíšu si třeba skript, co se pustí jednou týdně a pošle mi to mail o útratě za posledních 7 dní a za posledních 30 dní...
Pokud se staráte o účty více lidem, nestálo by za to mít třeba aplikaci, která jim s nějakou periodicitou bude přes API kontrolovat útratu a posílat třeba nějaký mail? Sám jsem si nějaké skripty v Pythonu, které něco takového umí psal. A někdo myslím nějaké podobné hodil i na Github. Hodit to do cronu není problém. Momentálně to sám pro sebe nepoužívám, stačí mi vždycky info o tom, kolik se mi strhlo inkasem (dostanu od banky) a tu víc než stovku díky datovému balíčku každý měsíc utratím... Ale kdybych to nějak hodně řešil, napíšu si třeba skript, co se pustí jednou týdně a pošle mi to mail o útratě za posledních 7 dní a za posledních 30 dní...
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Taky bych na tom nic neměnil. Akorát by byla fajn nějaká přehledná tabulka této útraty (posl. 30 dnů) pro každý z následujících 30 dnů. Pak by zákazník mohl pohodlněji plánovat využívání služeb.
Vezmu to podle sebe - před pár dny jsem měl útratu cca 99,60 Kč, takže stačilo např. poslat jednu SMS za 0,60 do vlastní sítě a nemusel jsem ten den platit poplatek 0,70. Kvůli jednomu dnu by to samozřejmě nemělo cenu řešit, ale kdybych si v tabulce zjistil, že se tím vyhnu poplatkům třeba na další týden, tak už by to za těch 60 haléřů stálo.
Vezmu to podle sebe - před pár dny jsem měl útratu cca 99,60 Kč, takže stačilo např. poslat jednu SMS za 0,60 do vlastní sítě a nemusel jsem ten den platit poplatek 0,70. Kvůli jednomu dnu by to samozřejmě nemělo cenu řešit, ale kdybych si v tabulce zjistil, že se tím vyhnu poplatkům třeba na další týden, tak už by to za těch 60 haléřů stálo.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Jo taky jsem měl tuto touhu.Forrrest píše:Taky bych na tom nic neměnil. Akorát by byla fajn nějaká přehledná tabulka této útraty (posl. 30 dnů) pro každý z následujících 30 dnů. Pak by zákazník mohl pohodlněji plánovat využívání služeb.
Něco ve stylu Výpis volání - Mobilní data, jen s tím rozdílem, že by tam nebyly jen mobilní data, ale veškerá útrata (počítána do 100Kč), na konci řádku součet řádku + nějaký vhodný součet. Asi nejjednodušší je, že by tam byl součet "součtů posledních řádků" a k tomu příslušný den, kdy se tento součet uplatní (kdybych už vůbec nevolal)
Datum Hlas, Data, součet řádku; součet posledních řádků; datum kdy se součet "uplatní"
dnes-30 dní; 3kč; 0Kč; 3Kč; 105Kč; dnes
dnes-29 dní; 4Kč; 0Kč; 4Kč; 102Kč; zítra
dnes-27 sní; 2Kč; 0Kč; 2Kč; 98Kč; popozítří
A vidím, že dneska a zítra jsem v pohodě, a abych měl popozítří to "zdarma" musím během následujících dní utratit víc než 2Kč.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
To je tuze zajímavé, v tom přehledu z oddělení Výpis volání -> Statistika (...) máme varianty: "poslední měsíc", "předchozí měsíc", jenže tohle jsou kalendářní měsíce. Další užitečné možnosti (kromě "jiné", kde si můžu teoreticky pracně ručně ten poslední klouzavý měsíc zadat) jsou "posledních 7 dní" a "posledních 356" dní.xsouku04 píše:Abych měl přehled o celkových útratách a za co přesně byly, není nutné zkoumat jednotlivé položky.Tim píše:Asi Vam unika to podstane, mluvil jste o jednoduchosti.
Odebirate balicky od T-mobile(a stale je pridavate, tak to asi sype), tak se prizpusobte jejich rezimu - mesic.
Namisto 12x za rok, riskuji 356x za rok, ze mi stahnete nejake penize.
Co si pohlidate lepe a je jednodussi 12x nebo 365x za rok?
A ve vypisu je prehlednejsi, 5 castek za rok nebo treba 100 castek?
Viz obrázek mých vlastních útrat za minulý měsíc. Některé dny poplatek za aktivní simkartu platím, některé nikoli.
To že tam chybí položka "posledních 30 dní" snad musí být záměr
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Jestli to není tím, že málokdo řeší oněch 0,70Kč/den tak vehementně, aby k tomu potřeboval extra statistiku
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
například operátoři takovéto drobné řeší.. nasadí úžasnou cenu za volání, o haléř lepší než tamten, ale ze stručných přehledů a srovnání leckdy skryté poplatky, jako je například zrovna tenhle denní poplatek, vypadnou.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Naschvál to rozhodně není. Tohle je tam totiž podstatně déle než byl Odorik virtuál a denní poplatek vymyšlen.m142857 píše: To že tam chybí položka "posledních 30 dní" snad musí být záměr
Těch pár lidí co jsou ochotni si to takto přesně hlídat je statisticky nevýznamná položka.
Na čem ale operátoři hodně vydělávají jsou balíčky. Typický uživatel spotřebuje jen malou část balíčku, který si zaplatí. On to prostě neřeší.
My nikomu balíčky nenutíme a nabízíme je jen proto, že za jistých okolností jsou opravdu výhodnější. Přesto se velké části lidí prostě nevyplácí. U nás ale neplatí, že bychom na balíčkách vydělávali, tedy klidně budeme lidi oslovovat s tím, že jim doporučíme balíček zrušit či snížit. Nebo naopak balíček si koupit. Balíčky nakupujeme velkoobchodně a marže zůstává pořád přibližně stejná. Žádný užitek s balíčku využitého jen napůl nemáme.
Když ale nějaký operátor balíčky prostě vnucuje a vybírá si lidi pasivní a ne moc technicky zdatné a ne moc šetřivé, balíčky jsou pak zlatý důl.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
O to mi ani tak nešlo, jestli je to tam záměrně nebo ne (vždyť tam mám smajlík) spíš jsem chtěl tento nedostatek pojmenovat, nebo připomenout.. Přidání této fičury by myslím obnášelo jen přidání pár řádků kódu.