Stránka 8 z 10

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: stř 17. led 2024 15:06:20
od dako
Perfektní, funguje, díky.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: pát 09. úno 2024 14:02:29
od xsouku04
Nyní je nově možné požádat o opětovnou aktivaci služby CLIP viewtopic.php?t=5490

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: úte 13. úno 2024 16:16:24
od vce
O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: pát 16. úno 2024 22:17:48
od helmut.niederman
vce píše: úte 13. úno 2024 16:16:24 O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
Tak to jste měl štěstí, na některých pobočkách TM se s nikým nebaví. Známej tež měl negativní zkušenost, též o ničem neví, mladá slečna nechápala co je to spoofing a pak " no to musíte řešit se svým operátorem, a nebo na ČTÚ ". A nebo aby vykázali aktivitu, tak vás přesvědčují, proč jste u virtuálního operátora, že u nich byste dostali lepší tarif a lepší podmínky, takže zdá se, že na některých pobočkách vůbec neví o co go. :roll:

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 11:04:29
od dako
To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 12:08:36
od 5uch
To vypadá, že to bude ještě nějakou (spíš delší) dobu drhnout. :(
Tahle služba je natolik okrajová, že to zřejmě TM nestálo za to, informovat a proškolit řádně lidi na pobočkách.
A lidí, kteří za nimi budou chodit a "proškolí" je za pochodu vynucováním služby také moc nebude... Takže je velká pravděpodobnost, že třeba i po půl roce se zákazníci při vyřizování žádosti setkají s nepochopením.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 16:24:15
od Pitomec
V nejhorším ještě na pobočce začnou vnucovat přímo služby T-Mobile.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 17:19:55
od xsouku04
dako píše: sob 17. úno 2024 11:04:29 To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?
T-mobile nám ještě musí poslat seznam schválených čísel. To by měl udělat do konce měsíce. Teprve poté to můžeme zapnout.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 17:22:32
od xsouku04
vce píše: úte 13. úno 2024 16:16:24 O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
Jen pro jistotu opakuje, že pokud máte číslo přímo Odorik, nikam není nutné chodit, stačí jen čekat. Na pobočku je nutné chodit, jen pokud máte číslo T-mobile, Kaktus, nebo mobil.cz. A opravdu bych čekal, že se na pobočce budou tvářit divně.
Pokud neví, co je to hlasový firewall, tak prohlášení je např. zde https://www.t-press.cz/cs/tiskove-mater ... onaty.html
A je to proto, že ten firwall může mít i negativní dopady, tak je možné požádat o vyjmutí.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Napsal: sob 17. úno 2024 19:37:47
od vce
dako píše: sob 17. úno 2024 11:04:29 To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?
U mě také od návštěvy pobočky k žádné změně nedošlo a CLIP zatím nezačal fungovat. Tak asi počkám do konce měsíce. Potom bych svou žádost asi poslal e-mailem na infolinku TM a dožadoval se prošetření u mého čísla, jak s ní bylo naloženo.