Nedá mi to, abych se nevyjádřil. Tyhle body jsem sesumíroval, jde o konkurenční výhody Odoriku, které žádný operátor neposkytne (seřazeno podle atraktivnosti služby, ale to je individulání):
1)
virtuální volací karta - stalo se Vám někdy, že došla baterka/signál/kredit v mobilu? Přes 822333444 se dá volat i z jakékoliv telefonní budky či pevné linky, přičemž volanému se objeví Vaše mobilní číslo! To všechno v situaci, kdy nemáte mince (může propadnout) ani karty (ty už se ostatně neprodávají). Nevím, jestli se mi to zdá nebo ne, ale mě zrovna toto přijde naprosto BOMBOVNÍ a jakkoliv neocenitelné !!! Komukoliv tohle ukážu, tak je dost unesenej, je to velmi působivé a pokud doteď váhal s operátorem, tohle ho přesvědčí

2) naprosto stranou zůstává, a to je velká škoda, možnost komukoliv umožnit z jeho mobilu zavolat Vám
zdarma přes linku 800012345 - je to super číslo, ale o to teď nejde. Pokud máte (větší) děti, určitě oceníte možnost jim tento způsob volání, který si můžete sami regulovat. Kdo má těm spratkům (myšleno nadneseně) furt dobíjet mobil? Není tato možnost efektivní a svým způsobem úžasná? Dalo by se takto vymyslet několik dalších situací, jak toto prakticky využít
3)
volání přes Skype - nechávám úmyslně bez dalšího komentáře, tohle je prostě jedním slovem luxus. Je sice pravdou, že se dá volat přímo ze Skypu s mobilním CLI, ale cena volání na mobil je 0,175 EUR (=cca 4,50 Kč). V tomhle kontextu je diskuse o zlevnění, kterou tady vedete, úplně trapná a směšná
4) program pro volání z webu - všude jinde musíš instalovat X-lite a to (hlavně ve firmách) může být problém
5) přístup provozovatele k řesení problémů v síti: jednu dobu jsem tady sledoval diskusi s echem, jakmile se zjistilo, že to bylo operátorem, ihned byl vyměněn (je pouze a jenom v zájmu uživatelů, aby Odorik měl v tomto smyslu silnou finančí pozici a mohl jakéhokoliv dodavatele bezproblémově vyměnit)
6) technická podpora funguje na 100 %, stačí sledovat toto fórum. Přestože poruchy se v této síti prakticky nevyskytují, jednou se stalo, že mě přestala poznávat linka 822333444 a já musel zadávat PIN. Ještě jsem ani nestačil napsat a odeslat dotaz na podporu a už mi volali. Ten problém se okamžitě vyřešil - dali mi jiný číslo (822300400) a to druhý do 10ti minut začalo fungovat.
7) videonávody a návody na nastavení adaptérů, mobilů, telefonů, vlastností - podle jejich instruktáže by nastavení zvládl i cvičený šimpanz a proto je Odorik vhodný VoIP operátor pro ženy a dívky - vůbec nic proti nim, ale s kýmkoliv jiným by měli problémy s nastavením a aby kvůli pár haléřům rozdílu přecházeli k jinému operátorovi bez podpory by znamenalo, že si buď nezavolají vůbec nebo pouze přes GSM či PSTN, ale prachy dneska nikdo netiskneme, že?
další jen stručně, už nemám moc času a musím jít zase pracovat ...
8) paralelní vyzvánění
9) převod kreditu
10) eNUM
společný komentář k 8,9 a 10: jde o dost unikátní služby, které samy o sobě citelně zvedají přidanou hodnotu služeb.
Atd. atd. atd. .... (určitě jsem na něco zapoměl).
A na závěr? Pokud tady chce někdo skuhrat, že Odorik hned nezlevní, tak kromě toho, že ceny předplacenek na mobilu známe všichni (7,20 Kč/min, t.j. cca 10,- Kč s přepočtením na vteřinové účtování), uvádím pro zajímavost aktuální tarify za volání z pevné linky O2:
Tarif Home Mini, vše s DPH –měsíční paušál 239 Kč, za každý hovor 6,- Kč, potom navíc: 1,60 ve špičce / 0,80 Kč mimo špičku na pevné linky a 6,60 / 4,69 Kč na mobily.
http://www.o2.cz/osobni/volani-z-domova ... _mini.html (k internetu 81,- Kč).
Home Standard – 406,- Kč/měs., ceny jako mini, bez sestavovacího poplatku 6,- Kč
Tarif O2 Volání 300 – paušál 520,- Kč/měs, 300 min na pevné, pak ale 1,40/0,70 a mobily 5,50 / 4,69
http://www.o2.cz/osobni/volani-z-domova ... i_300.html ( k internetu 120,- Kč)
Podnikatelé potom platí za pevnou linku 594,- Kč za měsíc a volají 1,19 pevné a 4,79 mobily šp i mimo.
http://www.o2.cz/podnikatel/191844-pevn ... iness.html
Tak co na to říkáte?
