Hihni

.
Návštěvník píše:Mám několik otázek, především pro autora "voocall". Máte-li něco společného s Canistec s.r.o., Dřísy 187, pak jsem asi na správné adrese.
I když nejsem autor "voocall", dovolím si mít pár poznámek
Návštěvník píše:Provozujete pod obchodním názvem voocall VoIP pro mobily a pod názvem mujtelefon VoIP pro pevné linky. Proč to není pod jednou značkou, resp. v jedné síti?
Podle mne proto, že takové bylo podnikatelské rozhodnutí při zavádění nové služby a nové značky (Vooocall)

. Kdyby to nevyšlo, protože ještě před cca rokem bylo i na ČTÚ vůči CallBacku mnoho nevole, a nebo kdyby nebyl mezi lidmi zájem, prostě by se ta nová služba ukončila bez podstatného vlivu na starou a zavedenou službu a značku, a bylo by... (jinak, proč TO2 nabízí své předplacenky pod značkou bleskMOBIL?).
Návštěvník píše:Když si u Vás registruji pevnou linku (mujtelefon), nikde jsem si nevšiml, že by bylo nutné vyplnit u geografických čísel polohu (adresu). Proč, když to údajně vyžaduje snad zákon?
Zákon to až přesně takto nevyžaduje (ale zrušená a pouze částečně již znovu obnovená "špehovací vyhláška").
Je dobré, nepracovat s domněnkami. Nicméně, operátor má
právo toto po účastníkovi u veřejně dostupné služby elektronických komunikací požadovat, byť bez vyhlášky neví asi úplně přesně co a v jakém rozsahu. A já osobně bych to doporučil, protože dříve nebo později patrně opět stát začne nutit operátory, aby šmírovali své zákazníky (což ústavní soud zrušil), a ty údaje budou všechny potřeba. Jinak není až tak pravda, že by Canistec adresu vůbec nechtěl, požaduje ji ve fakturačních údajích. Je ale pravda, že ty se nemusí krýt s umístěním linky.
Ale s ohledem na to, že od července budou, nepletu-li se, účastníci Voocall i MujTelefon převedeni na nové systémy, nejspíš řešíme zbytečnosti...
(MujTelefon totiž podle mne dosud běží na pouze inovovaném starém systému z doby, kdy to nebyla veřejně dostupná ale neveřejná služba, a proto má prostě některé věci jinak, než kdyby se to programovalo dnes...)
Návštěvník píše:Čísla pro pevnou linku jsou u ČTÚ vedená na fi. Dial Telecom a.s., Křižíkova 36a/237, Praha. Vy je pouze přeprodáváte a vše i s HW je u této firmy?
Komu ČTÚ přidělil primárně čísla vůbec neřešte.
Nějakých deset let už totiž existuje přenositelnost. A ta běží z hlediska fungování úplně mimo přímý vliv úřadu. Ten ji pouze "opatřením obecné povahy" svěřil do péče "společného řešení" operátorů a sám do toho nevstupuje.
V praxi je to tak, že ČTÚ někomu číslo přidělí, u někoho jiného může být umístěno v systému RDČ/TDM/E1/SS7, někdo jiný může být veden jako operátor v RNPDB-FNG (někam jinam se mohou směrovat hovory přes SIP či H.323) a někdo jiný třeba poskytuje veřejně dostupné telefonní služby účastníkům. Vy přitom, jako telekomunikační "outsider" nemáte šanci se legálně dostat k detailům, protože ty směrovací údaje jsou neveřejné, dostupné pouze operátorům (a v případě potřeby ČTÚ). Čili buď se staňte operátorem, a pak se k tomu (možná) dostanete, nebo to neřešte

. Není to úplně triviální.
Návštěvník píše:V rejstříku jsem našel, že snad jedna Vaše firma je v likvidaci. Nepostihne to také VoIP???
Zkuste si nastudovat rozdíl mezi
likvidací společnosti a
úpadkem společnosti

. Je dost podstatný. Jinak, společnost, jako právnická osoba, je ze své podstaty "věčná". Takže, na rozdíl od živnostníka, který jednoho dne umře, chcete-li zrušit právnickou osobu, musíte ji napřed "zlikvidovat". Což není nic jiného než ukončení činnosti právnické osoby, vypořádání pohledávek a závazků, rozdělení zůstatku majetku, zrušení registrací např. u zdravotní pojišťovny a sociálky, doplacení daní a získání potvrzení o tom všem. A když se to všechno udělá a jsou na to potřebné "bumážky", tak je donesete na obchodní rejstřík (nebo jinam, pokud jde o právnickou osobu, evidovanou v jiném rejstříku) a tam ji slavnostně z toho rejstříku vymažou, čímž ji nechají zemřít...

.