Stránka 79 z 98
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 1:27:15
od ViR
Fex píše:ViR píše:
Jediná možnost je, že z mobilní sítě hovor pošlete na telefonní číslo se zvýhodněnou cenou a nějakou jinou cestou, než standardní telefonní signalizací, dáte zařízení v místě terminace hovoru pokyn, kam a jak má hovor směrovat dál. Čili vytvoříte dva samostatné ale propojené hovory....
Přesně tak jsem to
myslel a snad i napsal v předchozím příspěvku. Podle mne lze takto realizovat mj. i původní požadavek uživatele "romsur" a o tom to celé je.
Pokud myslel, pak to nebylo úplně konzistentní s dotazem uživatele "romsur", neb ten měl IMHO na mysli přenos požadavku na spojení standardní signalizací, tedy přes volené telefonní číslo. A u té platí limity dané obsahem a délkou čísla.
Pokud se týká té "jiné cesty"
(tedy nikoli běžnou telefonní signalizací) pro předání pokynu ke "kompletaci" volání formou sestavení navazujícího hovoru
(ať už zpětného, či "dopředného"), tak tak to přece není problém - umí to třeba kdejaká PBX, i ústředny mnoha operátorů, třeba i v rámci neveřejných funkcí (ve smyslu ZoEK). Ale většinou to není tak rychlé a pohodlné na obsluhu...
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 12:32:08
od buml
Kody dorazily v patek v noci. Super. Ted jeste zjistit jak odejit od mobil.cz na netu o tom nemaj ani carku.
Nemate nekdo tvar sms pro odchod od mobil.cz a cislo kam jim to poslat?
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 13:28:40
od Pitomec
http://www.mobil.cz/obchodni-podminky.aspx
MOBIL.CZ můžete požádat o přenesení svého čísla do jiné mobilní sítě. Přenesením čísla do jiné sítě je Smlouva ukončena.
Pro komunikaci s MOBIL.CZ využívejte prosím sekci „Internetová samoobsluha“ umístěnou na adrese
www.mobil.cz, Infolinku na telefonním čísle +420 738 333 333, adresu MOBIL.CZ , Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha .
Není-li stanoveno jinak, jste prostřednictvím kteréhokoliv kontaktního místa oprávněn předkládat návrhy, připomínky a žádosti, požadovat změnu telefonního čísla (za úhradu), oznamovat závady v rámci sítě, získávat informace o cenách a Službách a využívat možnosti servisních služeb (…. )a zákaznické podpory či činit jakékoliv jiné úkony související se Smlouvou a Službami.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 13:53:59
od buml
Diky, tohle znam. Nicmene v samoobsluze je prenos pouze k mobil.cz. Vubec jejich VOP jsou v ohledu prenosu velmi zmatene.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 17:39:04
od HANZvonKURDAU
HANZvonKURDAU píše:Ráno mi přišel kód pro přenos čísla, tak sem se odpoledne zastavil na pobočce vodafonu, ale tam mi řekli, že to ještě není v databázi, že to může trvat až 24 hodin než se tam objeví. Ale vyřídit se to dá i přes infolinku.
Tak na infolince mi řekli, že přenos probíhá jen v pracovní dny. Tak zkusíme zase zítra.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 20:18:54
od enigmatic
HANZvonKURDAU píše:HANZvonKURDAU píše:Ráno mi přišel kód pro přenos čísla, tak sem se odpoledne zastavil na pobočce vodafonu, ale tam mi řekli, že to ještě není v databázi, že to může trvat až 24 hodin než se tam objeví. Ale vyřídit se to dá i přes infolinku.
Tak na infolince mi řekli, že přenos probíhá jen v pracovní dny. Tak zkusíme zase zítra.
Mluvil jsem s nimi na infolince v sobotu odpoledne. Paní mi řekla, že lepší je to řešit v pracovní den v odpoledních hodinách než se číslo přenosu prokouše databázemi.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 22:32:32
od Pitomec
buml píše:Diky, tohle znam. Nicmene v samoobsluze je prenos pouze k mobil.cz. Vubec jejich VOP jsou v ohledu prenosu velmi zmatene.
V samoobsluze snad, ale oni nemají kontakt jenom přes samoobsluhu, viz výše uvedeno.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 23:25:14
od Pigom
Mohl by mi někdo poradit, rád bych přenesl číslo od Bleskmobil k Odoriku.
Od 1.9. má Bleskmobil nové všeobecné podmínky.
Pro přenesení čísla od BLESKmobilu je nutné požádat BLESKmobil o sdělení ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), a to odesláním SMS z telefonního čísla BLESKmobil, které chcete přenést k jinému operátorovi. SMS pošlete na číslo 999 340 ve tvaru: „ČVOP PPPPPPPP“, kde PPPPPPPP je PUK. Mezi údaji v SMS je mezera. ČVOP má platnost 60 dní. Během těchto 60 dní je nutné sdělit ČVOP přejímajícímu operátorovi v souladu s jeho smluvními podmínkami. Služba bude zrušena do čtyř pracovních dnů ode dne doručení ČVOP přejímajícímu poskytovateli. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit.
Mam zmatek v tom, že postup u Odoriku je (SMS zprávou na přenášené číslo obdržíte KPČ (kód přenosu čísla) též někdy nazývaný PAC, který je platný 10 pracovních dní. Stímto kódem dáte výpověď Vašemu stávajícímu operátorovi). Ale postup u Bleskmobilu je opačný (Pro přenesení čísla od BLESKmobilu je nutné požádat BLESKmobil o sdělení ČVOP má platnost 60 dní. Během těchto 60 dní je nutné sdělit ČVOP přejímajícímu operátorovi v souladu s jeho smluvními podmínkami.)
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: ned 18. srp 2013 23:40:11
od ViR
Jiné podmínky (postup i lhůty) platí do 31.8.2013 a jiné od 1.9.2013.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: pon 19. srp 2013 10:56:16
od luky
od 1.9. má přenos trvat max. 4 dny