Stránka 9 z 10
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 04. úno 2013 12:25:53
od Zedna
xsouku04 píše:V každém případě po další zlevnění bych chtěl mít dva různé ceníky. Ale do balíčků se mi moc nechce.
Tak tohle mne vubec nepotesilo, zacinam se docela vazne bat ...
Muzete prosim alespon v naznaku specifikovat dle ceho (jakeho kriteria) se budou rozlisovat ty dva ceniky?
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 04. úno 2013 14:00:19
od ViR
Zedna píše:Muzete prosim alespon v naznaku specifikovat dle ceho (jakeho kriteria) se budou rozlisovat ty dva ceniky?
Jeden bude pro Schwarzenberkovce a druhý pro Zemanovce

.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 04. úno 2013 14:07:13
od xsouku04
O tom je celé tohle vlákno. Moje představa je taková. Těm co jsi sou sami schopni najít Odorik.cz na internetu, koupit a nastavit zařízení podle návodu a spokojit se s podporou na fóru budou mít výhodnější cenu.
Ostatní jen když si koupí "balíček" s podporou. Který si ale budou moci "koupit" i od někoho místního ne jen od Odorik.cz.
Jinými slovy naprosté většiny lidí co čtou tohle fórum se to týkat nebude. Leda, že by si něčí podporuu vzali jako vedlejšák a něco si tak sami přividělali.
Bude se to ale týkat většiny lidí z ulice, jejichž podpora je náročnější a dražší než lidí co dovedou věcně komunikovat pomocí fóra, a přesně hlásit příznaky problému a v případě problémů postupovat podle popisu či návodu.
Jiné řešení nevidím. Pokud bychom měli jen jednu nízkou cenu, byla by naše podpora zahlcena a pravděpodobně by klesla na úrovni. Což by mohlo odradit ty náročnější. Kdybychom měli jen jednu vyšší cenu pro všechny, tak lidi co podporu nepotřebují a nebo hodně provolají a podporu si raději extra zaplatí třeba u
http://www.jabacom.cz/ a podobných, by pak přešli jinam.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 04. úno 2013 17:37:51
od Zedna
Aha. Ja uz jsem se bal, ze budou dve odlisne minutove sazby pro bezne volani,
napriklad dle mesicni utraty nebo dle vyse (dobiti) kreditu.
Takze v ceniku bude navic jen nejaky jednorazovy balicek pro XX minut podpory
nebo to bude formou volitelneho ale mesicniho priplatku za nadstandardni podporu?
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 04. úno 2013 19:51:13
od Pitomec
Ono je to s tou podporou takové ošemetné, ale každopádně by měl dávat Odorik podporu pro jím dodané zařízení. A pokud jde o zařízení třetích subjektů, tak to by si měl zákazník jít vyřizovat právě tam, na to nemůže Odorik dost dobře dávat podporu vůbec.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 05. úno 2013 11:48:08
od Riw
A co je spatneho na tom, nechat zakazniky platit za konkretni podporu? Tj. nezavadet zadne dvoji ceny ani balicky, ale proste pokud nekdo vyzaduje podporu nad ramec fora, tak si zato zaplati X Kc. Hodinovou sazbu za podporu uvest v ceniku, pripadne dalsi polozky jako cena vyjezdu apod. A problem je vyresen ke spokojenosti vsech. Samozrejme zprovozneni sluzby pro nove zakazniky by bylo zdarma, stejne tak kratky telefonicky hovor, nicmene pokud by to melo byt delsi, operator upozorni (napr. pri vyzadani ID uzivatele), ze se na to dale vztahuje cenik podpory a bude to strzeno z kreditu. Pokud by se ukazala chyba na strane Odoriku, pak by se samozrejme podpora neuctovala nebo by byla vracena.
Zavadeni dvojich cen a jeste s tim, ze v reklamach budou ty vyssi, mi prijde moc hloupe.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 05. úno 2013 12:45:16
od xsouku04
Riw píše:A co je spatneho na tom, nechat zakazniky platit za konkretni podporu? Tj. nezavadet zadne dvoji ceny ani balicky, ale proste pokud nekdo vyzaduje podporu nad ramec fora, tak si zato zaplati X Kc. Hodinovou sazbu za podporu uvest v ceniku, pripadne dalsi polozky jako cena vyjezdu apod. A problem je vyresen ke spokojenosti vsech. Samozrejme zprovozneni sluzby pro nove zakazniky by bylo zdarma, stejne tak kratky telefonicky hovor, nicmene pokud by to melo byt delsi, operator upozorni (napr. pri vyzadani ID uzivatele), ze se na to dale vztahuje cenik podpory a bude to strzeno z kreditu. Pokud by se ukazala chyba na strane Odoriku, pak by se samozrejme podpora neuctovala nebo by byla vracena.
Zavadeni dvojich cen a jeste s tim, ze v reklamach budou ty vyssi, mi prijde moc hloupe.
Taky možnost. Do léta kdy dojde k dalšímu výraznému poklesu propojovacích poplatků máme ještě poměrně dost času na rozmyšlenou. Uvidíme jak se nám do té doby podaří podpora zákazníků zefektivnit. Prostor tam určitě je. Jinak nevidím moc reálně že bychom dělali výjezdy jinde než v Brně. I tomu bych se rád vyhnul.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 05. úno 2013 14:31:34
od srsen
xsouku04 píše:Riw píše:A co je spatneho na tom, nechat zakazniky platit za konkretni podporu? Tj. nezavadet zadne dvoji ceny ani balicky, ale proste pokud nekdo vyzaduje podporu nad ramec fora, tak si zato zaplati X Kc. Hodinovou sazbu za podporu uvest v ceniku, pripadne dalsi polozky jako cena vyjezdu apod. A problem je vyresen ke spokojenosti vsech. Samozrejme zprovozneni sluzby pro nove zakazniky by bylo zdarma, stejne tak kratky telefonicky hovor, nicmene pokud by to melo byt delsi, operator upozorni (napr. pri vyzadani ID uzivatele), ze se na to dale vztahuje cenik podpory a bude to strzeno z kreditu. Pokud by se ukazala chyba na strane Odoriku, pak by se samozrejme podpora neuctovala nebo by byla vracena.
Zavadeni dvojich cen a jeste s tim, ze v reklamach budou ty vyssi, mi prijde moc hloupe.
Taky možnost. Do léta kdy dojde k dalšímu výraznému poklesu propojovacích poplatků máme ještě poměrně dost času na rozmyšlenou. Uvidíme jak se nám do té doby podaří podpora zákazníků zefektivnit. Prostor tam určitě je. Jinak nevidím moc reálně že bychom dělali výjezdy jinde než v Brně. I tomu bych se rád vyhnul.
Souhlas. Když budou jasný pravidla, každý se bude moct rozhodnout, zda třeba výjezd technika využiej nebo si řekne někomu jinýmu. Ty výjezdy samozřejmě musí být v ceníku nadstandardních služeb, to je běžné u všech podobnýh firem. Cena Kč/km a k tomu cena hodiny práce na místě. Jednoduché, jasné. Rozhodně není dobrý nápad komplikovat vše nějakým balíčkováním který se v důsledku nevyplatí nikomu, protože ti co pak tu předplacenou podporu budoou míň využívat budou dotovat ty co budou otravovat s každou volovinou. Tahle si každej zaplatí jednorázově co bude nad běžný standard potřebovat, na cenu volání to nebude mít vliv a nebude se muset všechno kvůli dvojím cenám měnit.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 05. úno 2013 14:42:52
od Kabek
Výjezdy... Proč?! Ať VoIP telefon nebo bránu (popř. SW telefon) někdo instaloval, zapojil, doporučil... Nechť TEN se o to také stará!!!! Ten zná místní specifika, knfiguraci, rozvody atd. Když už ten NĚKDO to rozchodí, pak později to většinou nejde z nějakého důvodu - problém u uživatele (síťové prvky, PC, kvalita připojení), někdo do toho "šáhl" (třeba nevědomky...), něco chtěl přenastavit atd.
Já bych se moc přimlouval za bezplatnou počáteční podporu při zřizování, ale pak to jde za tím zřizovatelem. je-li to současně uživatel a má-li problém, se kterým si neví rady, musí se obrátit na "servis" a je jasné, že si nikdo nebude volat výjezd z Brna do Ostravy. Nechť pak má možnost volat na servisní linku za patřičný poplatek (předem jasně definovaný). Když nebude umět vyspecifikovat svůj problém, pak se ten hovor ovšem prodraží. Když čtu některé příspěvky, tak bych na té servisní lince nechtěl sedět...
Hovorné jednoznačně oddělit od servisu.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pát 08. úno 2013 10:03:53
od mil2house
Jen tak na uváženou.
Pokud chcete zvýhodnit hodně volající, dejte za dobití nad 500 Kč nějaký kreditní bonus navíc. Nebo dělat akce třeba na jeden den, kdy bude k připsanému kreditu opět přidáno něco navíc. Hodně volající to potěší, ty méně to může motivovat.