Ještě že to tady čtu, marně čekám pořád na mail od TMO a ono to funguje

Podány dvě samostatné žádosti přes Datovky, jedno číslo TMO a druhé Kaktus. Fungují oba. HALELUJA!
UPDATE: Tak si dovolím opravit: TMO číslo funguje OK. Ovšem Kaktus číslo je zajímavé: Z minulosti mají totiž obě čísla ještě nastavený CLIP stejného mobilního čísla rovněž u operátora Mikrotech a navíc jde u Kaktusího o číslo přenesené z VDF ke Kaktusu. A z Mikrotechu to do TMO funguje s korektním CLIPem, byť vyplněný formulář byl výslovně pro miniTEL. Na toto nastavení CLIPu jsem u Mikrotechu zapomněl, byť jsme stále jejich klientem. Omylem jsem si spletl u nás volbu linky a v domění že volám přes Odorik jsem volal se stejným číslem přes Mikrotech. Každopádně to je taková konfigurace, kterou tu asi moc lidí nemá
Buď tam tedy zatím zpracovali jen to TMO číslo a Kaktus ne, přičemž obě žádosti šly ve stejný den.
Nebo pokud tam poslal podobný seznam CLIP čísel Mikrotech i Odorik, tak možná zvolí jen jeden směr a u Kaktusího čísla se uklepli.
Pokud by chtěl někdo z Odoriku studovat tak je to id 573596211 z Kaktusího čísla (nechodí přes Odorik, chodí přes Mikrotech).
A třeba 573596786 (sám na sebe) TMO číslo, které chodí přes Odorik jak má.
Budu čekat a uvidím, třeba se to ještě změní. Aspoň že funguje aspoň jedno.
UPDATE2: Nedalo mi to a prošel jsem logy odchozího volání u Odoriku a Mikrotechu. Poslední pokus volání daným CLIPem do sítě TMO šel totiž z Mikrotechu, když jsme zkoušeli co vlastně po nasazení ochrany u TMO funguje/nefunguje. Moje domněnka je taková, že TMO přistál na stole formulář, vypsali si směr z kterého šel pod daným CLIPem poslední neprovedený hovor a z toho směru pustili výjimku. Ale je to jen má domněnka a nebudu do toho radši teď vrtat
