Stránka 10 z 10

Re: Další snižování cen volání

Napsal: pát 08. úno 2013 14:11:05
od Pitomec
Bonus za dobití nemá význam, protože jenom samotným dobitím žádný zisk operátorovi netvoříš. Smysl má bonus za provolané placené minuty.

Re: Další snižování cen volání

Napsal: úte 12. úno 2013 22:12:51
od mar001
Přimlouvám se k účtování poplatku za poskytnutí servisních služeb. Cena volání má obsahovat náklady na spojení, technologii, základní podporu a patřičný zisk k udržení provozu. Prostě garantujete služby v určitém rozsahu a pokud není problém u vás, nejste povinni to "zdarma" řešit. Ze zvýšené ceny volání se asi sotva zaplatí výjezd či hodinové zdržování tech. podpory, navíc při útratě několik desítek Kč.

Internetový provider taky nejezdí řešit zavirované či špatně nastavené PC, i když se o to dost uživatelů "nefungujícího" internetu snaží a háže vinu tam, kde vůbec není.