No fakt je, že kdyby k tomu byly okomentované "nejčastější finty" tak by šoupátka byly dost elegantní a nemuselo by dát moc práce to k tomu "přihonout" a dal by se zrecyklovat stávající JS. Plus by to jako bonus mohlo umět "vypnout" povinnou platbu za SIM při překročení útraty 100 Kč (to jsem já zapomněl v modelovém příkladě, kde je tedy úspora ještě větší) a navrhnout požití balíčku při spotřebě dat vyšší než výhodné (69/750 MB ?).xsouku04 píše: Souhlasím.
Stačilo by něco podobného jako máme na 4smart. http://www.4smart.cz/#section4
Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
A použití "známých" čísel si představujete jak? Když ty "známé" rozsahy mají přiděleni jiní operátoři...MaxVS píše: No, zeptejte se 10 náhodných lidí na ulici, jestli ví, co je to za číslo začínající 799... Nikdo to vědět nebude a polovina z nich řekne, že je to číslo pevné linky nebo číslo se zvýšenou tarifikací. Nebo si můžou myslet, že se na to dá dovolat jen ze sítě Odorika, když je to "jeho" číslo. Ani já nemám ve svém seznamu nikoho s podobným číslem.
Každý má možnost si podívat na příděly čísel a číslovací plán. Mimochodem 6xx a 7xx se prakticky na nic jiného než mobilní čísla nepoužívají.
http://www.ctu.cz/ctu-online/vyhledavac ... d=&type=2&
799 - Odorik, Gomobil, 99mobile, Newtel, Metronet
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Neviděl bych čísla začínající 799 jako nějaký velký problém. Kdysi dávno byl každý zvyklý na mobilní čísla začínající 6, pak se objevovala čísla i se 7 na začátku a po chvilce už to nikomu divný nepřišlo. Horší je to občas s tím nomádem 91, protože tam má dost lidí zafixováno, že jak je na začátku 9, tak se automaticky platí víc (byť to není samozřejmě pravda).
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Tohle bohužel přiživili jednak žurnalisté, a jednak samotní bývalí členové rady ČTÚ (konkrétně např. i předseda) neb na rozdíl od svých úředníků, za věc odpovědných, neznali detailně číslovací plán. A sami tak kázali bludy, když "varovali" před čísly, začínajícími "devítkou (9xx) " místo "devadesátkou (90x)".Pitomec píše: Horší je to občas s tím nomádem 91, protože tam má dost lidí zafixováno, že jak je na začátku 9, tak se automaticky platí víc (byť to není samozřejmě pravda).
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
To sem se pobavil...kolik BFU ví, že nějaký číslovací plán vůbec existuje ? Navrhuji jenom přidat k odstavci "Mobilní číslo" něco ve smyslu "jedná se o běžné mobilní tel.číslo, se kterým můžete využívat všechny služby GSM sítě úplně stejně, jako se svým stávajícím mobilním číslem".noneis píše:A použití "známých" čísel si představujete jak? Když ty "známé" rozsahy mají přiděleni jiní operátoři...MaxVS píše: No, zeptejte se 10 náhodných lidí na ulici, jestli ví, co je to za číslo začínající 799... Nikdo to vědět nebude a polovina z nich řekne, že je to číslo pevné linky nebo číslo se zvýšenou tarifikací. Nebo si můžou myslet, že se na to dá dovolat jen ze sítě Odorika, když je to "jeho" číslo. Ani já nemám ve svém seznamu nikoho s podobným číslem.
Každý má možnost si podívat na příděly čísel a číslovací plán. Mimochodem 6xx a 7xx se prakticky na nic jiného než mobilní čísla nepoužívají.
http://www.ctu.cz/ctu-online/vyhledavac ... d=&type=2&
799 - Odorik, Gomobil, 99mobile, Newtel, Metronet
Tím budou ubezpečeni ti, kteří nechtějí dát 300 Kč za přenos, že mohou přejít k Odorikovi "zadarmo", jen s jiným číslem.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Ona otázka je, co je to známé číslo ...A použití "známých" čísel

Ale když už tu byl uveden odkaz na přidělená čísla od ČTÚ, muže mi nekdo prozradit, zda také existuje seznam portovaných čísel ? To jest například, že teď jsem zákazník Odoriku, a ne Vodafonu ?
_______________________________________ 

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Tak nejdřív se musíme uvědomit že se nebavíme o obecném BFU, ale o BFU který umí používat počítač a internet, jinak by se na ty stránky vůbec nedostal. A podle mne by si takový BFU mohl alespoň říci že "2,3,4,5 jsou pevné linky, 6,7 mobily, 8 s jinou sazbou a 9 jsou ty drahý", což mimochodem vyplývá z mého minulého příspěvku, jen sem to tam nenapsal explicitně (tedy pro BFU). Číslovací plán skutečně BFU nezajímá, ale nebyl vůbec pointou mého příspěvku. BFU si totiž ani nepamatuje všech všech 37 trojčíslí, které mají velcí operátoři přiděleni, ale mohl by si pamatovat alespoň to první. Pokud by si pamatoval dvojčíslí tak je fakt, že 79x není moc časté (má ho pouze O2 a Air Telecom).MaxVS píše: To sem se pobavil...kolik BFU ví, že nějaký číslovací plán vůbec existuje ? Navrhuji jenom přidat k odstavci "Mobilní číslo" něco ve smyslu "jedná se o běžné mobilní tel.číslo, se kterým můžete využívat všechny služby GSM sítě úplně stejně, jako se svým stávajícím mobilním číslem".
Tím budou ubezpečeni ti, kteří nechtějí dát 300 Kč za přenos, že mohou přejít k Odorikovi "zadarmo", jen s jiným číslem.
Známé číslo bych odhadl na 60x,72x,73x,77x. Otázka zní jestli umí používat internet aby se na stránky odoriku vůbec dostali.Ona otázka je, co je to známé číslo ...Já znám spoustu lidí, kteří ani neví že mobil začíná 7 ... Takže to je jedno.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Taky bych hledal informace dřív než až v eshopu.MaxVS píše: Do eshopu lezu až když jsem rozhodnutý si něco koupit. Tam už by žádné podstatné informace být neměly, resp. jen ty, které souvisejí s objednávkou.
Tak to má asi každý jinak, třeba já jsem OneMobile kontaktoval několikrát, když jsem něco nepochopil, ale oni neodpovídali. Jsou to amatéři. Jinak když mi něco neni jasné a měl bych o to zájem, tak se prostě zeptám. Odorik jsem myslim pochopil hned (VoIP) a nebo jsem se možná na něco zeptal na fóru. To už si nepamatuju.MaxVS píše: Ale žádný potencionální zákazník nebude Odorika kontaktovat, aby dostal odpověď na to, co po prvních 5 minutách nepochopil. Stránky jednoduše zavře a půjde jinam, kde to pochopí.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
No dobře, tak ne každý, ale skoro každý. Já jsem taky projevil nadprůměrnou dávku trpělivosti, až jsem se divil. Teď už vím, že kdybych to neudělal, tak jsou stránky Odorika pořád v tom nepřehledném stavu jak byly... Možná by mě za to mohli dát simku a přenést číslo zadarmoMaxVS píše:Tak to má asi každý jinak, třeba já jsem OneMobile kontaktoval několikrát, když jsem něco nepochopil, ale oni neodpovídali. Jsou to amatéři. Jinak když mi něco neni jasné a měl bych o to zájem, tak se prostě zeptám. Odorik jsem myslim pochopil hned (VoIP) a nebo jsem se možná na něco zeptal na fóru. To už si nepamatuju.Ale žádný potencionální zákazník nebude Odorika kontaktovat, aby dostal odpověď na to, co po prvních 5 minutách nepochopil. Stránky jednoduše zavře a půjde jinam, kde to pochopí.

Jenže lidí jako jsme my moc není. Češi jsou konzervativní a operátory moc nemění. Když už se potencionální zákazník nějakým zázrakem ocitne na stránkách Odorika, je potřeba, aby se během několika minut dozvěděl co nejvíce "marketingových" informací. Při počtu 40 virtuálů to jinak ani nejde. Kdo nezaujme, ten neprodá.
Dnes jsem se známému zmínil, že chci k přejít k virtuálovi a řekl jsem mu, že by mohl přejít taky. Reakce ? "Já těm virtuálům nevěřím, to jsou malé firmy a každou chvíli mohou zkrachovat". Že to tak zrovna u Odorika není, není na jeho stránkách ani slovo.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Člověče, Odorik kvůli tobě musel předělat celou úvodní stránku a ty bys za to ještě chtěl zdarma simku a navíc převod čísla. Takových lidí by se určitě našlo víc.