Stránka 10 z 18

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 16:00:42
od Radouch
t152 píše: čtv 22. úno 2024 14:09:03 Vy všichni co už vám to funguje,tak jste se stihly u odorika nahlásit do 10.2 do seznamu co jim odesílaly? Já to nestihl,protože jsem byl odjetý,tak jestli můžu zajít prvně na tu pobočku TM a pak nahlásit u odorika číslo a on to odešle až toho 10.3 a bude to fungovat i dřív nebo až za měsíc?
Na Odoriku jsem to u 8 čísel naklikával vše 10.2. někdy snad v průběhu odpoledne, jestli si to dobře pamatuji. Žádosti T-Mobilu jsem ale zatím podal jen pro 2 čísla (1 funguje, 1 včera večer zatím s potvrzením o předání k řešení) a zbytek jsem si nachystal včera, ale ještě vše nestihnul poslat.

Jinak ještě podotýkám, že po podání přes WWW online formulář se musí po jeho automatickém vymazání na jeho začátku objevit poměrně nenápadný zelený potvrzovací rámeček s textem "Your e-mail was successfully sent." (viz obrázek) a musíte během krátké chvíle na e-mail uvedený při podání obdržet automatickou doručenku s poděkováním za dotaz, výzvě k trpělivosti atd. a pokud jste zatrhli volbu "Send the copy of my query to my email", přijde ještě dalším e-mailem kompletní kopie podané žádosti (dostanete tedy jeden nebo dva e-maily) - pokud se tak nestane, podání zopakujte! Posílal jsem totiž během dnešního odpoledne postupně 3 žádosti a napoprvé se vše zdánlivě tvářilo jako obvykle až na chybějící zelený text i doručenku, takže jsem první podání nakonec poslal ještě jednou a nyní již mám v pořádku 3 e-mailové doručenky (k nimž dle mé zkušenosti nejspíše zítra dorazí zprávy s číslem požadavku a jmény jejich zpracovatelů).

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 16:30:26
od t152
Takže ,jestli jsem to dobře pochopil,tak nemá cenu ted chodit na pobočku,když jsem nestihl ten termín 10.2,ale počkat až po 10.3?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 16:59:42
od Radouch
Osobně bych to na Odoriku nakliknul hned, ať na to pak nezapomenete, a přes kontaktní formulář online poslal klidně také hned a ono to prostě jednou začne fungovat, ale pokud tak stojíte o tu návštěvu pobočky, kde to může dopadnout spíše špatně, je to samozřejmě jen na vás.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 17:31:46
od swejzi
U mě zatím beze změny, žádáno u dvou Kaktus čísel, funkční CLIP pouze u jednoho. Číslo, které (zatím) nepřošlo je sice u Kaktusu, ale je ve formátu 777...... (původně Vodafone, poté mobil.cz, nyní již několik let Kaktus). Je možné, že je to pro ně složitější k zprocesování a proto to trvá déle? Číslo které prošlo je ve formátu Kaktusu 7350.....
Nějak nevím jak dál postupovat, zda prostě měsíc počkat a doufat, nebo to nějak urgovat u T-Mobile. (?)

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 17:48:58
od t152
Já žil v domění,že se musí na pobočku,že mají ověřovat totožnost.Pokud to jde napsat jen na kontaktní formulář,tak je to samozřejmě jednodušší. Do přílohy dát ten soubor o vyřazení s firewalu?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 22. úno 2024 17:55:21
od Radouch
Ano, viz strana 6 tohoto vlákna, pár věcí jsem k tomu psal ještě i dál.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: pát 23. úno 2024 14:00:31
od Radouch
Radouch píše: čtv 22. úno 2024 16:00:42 Posílal jsem totiž během dnešního odpoledne postupně 3 žádosti...
Takže od středeční žádosti jsem včera ráno dostal potvrzení o předání zatím bez dalšího vývoje a od včerejších 3 dnes ráno potvrzení a k nim následně zatím 2x vyjádření ve smyslu "podle informaci ze speciálního oddělení s žádostí musíte zajít na prodejnu, kde dojde k ověření a kolegové Vaši žádost předají na příslušné oddělení k vyřízení. Bohužel zaslanou žádost po e-mailu nelze vyřešit" - v T-Mobilu zřejmě někdo usoudil, že je přece jen třeba více zaměstnat prodejny, na nichž si to žadatelé budou často muset vystát, aby si nemysleli, že si vše zařídí někde od stolu?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: sob 24. úno 2024 17:02:59
od xsouku04
Radouch píše: pát 23. úno 2024 14:00:31
Radouch píše: čtv 22. úno 2024 16:00:42 Posílal jsem totiž během dnešního odpoledne postupně 3 žádosti...
Takže od středeční žádosti jsem včera ráno dostal potvrzení o předání zatím bez dalšího vývoje a od včerejších 3 dnes ráno potvrzení a k nim následně zatím 2x vyjádření ve smyslu "podle informaci ze speciálního oddělení s žádostí musíte zajít na prodejnu, kde dojde k ověření a kolegové Vaši žádost předají na příslušné oddělení k vyřízení. Bohužel zaslanou žádost po e-mailu nelze vyřešit" - v T-Mobilu zřejmě někdo usoudil, že je přece jen třeba více zaměstnat prodejny, na nichž si to žadatelé budou často muset vystát, aby si nemysleli, že si vše zařídí někde od stolu?
Doporučuji si ale to vyjádření, že musíte jít na pobočku, vytisknout a vzít s sebou (nebo alespoň přeposlat do mobilu), aby se netvářili, že na pobočce nic takového nedělají. Přemlouvat někoho na pobočce, aby se tím zabýval, může být to nejtěžší.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: sob 24. úno 2024 19:40:52
od Radouch
To je mi jasné, já se ale zatím na žádnou prodejnu určitě nepohrnu, protože včera mám ještě online podaná další 3 kaktusí čísla, 2x T-Mobile ze 4 dříve žádaných mám zatím nezamítnutý, na prodejnu je to 20km a nejdůležitější z čísel (manželčin pracovní Kaktus) online prošlo a funguje, takže na nic nespěchám, callback s přesměrováním u toho zbytku mi funguje a hodlám si s nimi ještě i u těch odmítnutých zpracování ve věci dál dopisovat, případně tato podání i zopakovat, jestli se nedostanou napodruhé do ruky někomu rozumnějšímu.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: ned 25. úno 2024 11:36:14
od kargee
Nejde mi to stále ani na Odoriku.