Stránka 1 z 1
špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: ned 05. čer 2011 20:28:56
od xsouku04
Dobry den, 1.Volam z mobilu pres zabudovaneho VOIP clienta na Androidu. Ted jsem zkousel pred odmaci wifi {o2} volat, kvalita hlasu ucastnika {volano na O2} je velmi spatna, kovova, sotva poznam hlas. Vysledek stejny i pred HSDPA u vodafone. Je mozne nekde nastavit zvukovy kodek a bitrage? 2.v obou pripadech slysi ucastnik svoji ozvenu. je mozne tyto problemy odstranit ? budu rad za pomoc nebo odkazete-li me na nejakou dokumentaci. diky predem
Re: nic moc kvalita přes androic
Napsal: ned 05. čer 2011 20:31:38
od xsouku04
Změnou kodeku docílíte jen velmi nepatrnou změnu kvality.
Bohužel nekvalitu způsobují nekvalitní softwarové filtry zpracovávající zvuk.
Zkuste použít jiného sip klienta, nebo rovnou volat ze Skype.
Skype má jedny z nejlepších možných zvukových filtrů.
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: pon 06. čer 2011 10:37:11
od xsouku04
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: stř 08. čer 2011 20:50:07
od xsouku04
Jinak ještě dobrej a asi nejpoužívanější sip klient pro android je SIPdroid.
Má tam více nastavení což může občas nějakej problém vyřešit.
Náš telefon HTC wildfire S po přiložení k uchu se přepnul do úsporného režimu (zhasnula obrazovka), takže hovor přes wifi začal koktat. Reakci na přiložení ucha šlo vypnout v menu SIPdroidu ale ne cSipSimple.
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: ned 10. črc 2011 22:33:08
od xsouku04
Vypadá to, že kvalita je hodně proměnlivá telefon od telefonu. Někde dosahuje dobrých výsledků Skype, někde zase lepších CsipSimple.
U některých Andorid telefonů lze obstojně volat jen přes wifi u jiných i přes 3G . Podělte se prosím o to jaký telefon máte a jakou kvalitu hovorů dosahujete? Je rozhodně co testovat. Každý telefon zdá se má svoje bugy - co se zvuku a plynulé práce s 3G a wifi signálem týče..
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: úte 26. črc 2011 19:30:57
od jan.krystof
Používám SipDroid na HTC Desire a nezaznamenal jsem žádný problém při dobré kvalitě připojení na Internet.
Při používání Odorik.exe se ale občas setkávám se šaptnou kvalitou na straně volaného (volaný mě neslyší)
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: čtv 28. črc 2011 12:18:47
od jan.krystof
Tak UPDATE: nekvalitní kvalitu signálu příjmu na pevných linkách jsem odstranil používáním SKYPE. Volající mě už slyší líp.
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: čtv 28. črc 2011 16:20:41
od xsouku04
Já bych chtěl dodat, že neznám žádný opravdu dokonalém SIP soft. klientu. Je to prostě drbačka. Co se týče kvality hlasu tak nejlepší výsledky dosahuje většinou Skype - hold stojí nějakou tu miliardu. Odorik.exe si nevede špatně, ale ne vždy je to ideální. Záleží na spoustě věcí, často bývá problematická zvukovka, nebo různé záhady uvnitř windows nebo se sítí.
Re: špatná kvalita hovoru přes Android
Napsal: pon 01. srp 2011 12:58:23
od tomicak
Moje zkušenost na Wildfire je dost špatná s jakymkolik klientem. Skype by možná měl dobrej zvuk, ale wilda ho nepobere se svym procesorem. Vyzkoušel sem klienty Sipdroid, uDial, Linphone, 3CXPhone, fring, Keyyo VoIP, CSipSimple, Nimbuzz a kdo ví co všechno ještě. Žádnej z nich nepřináší pro wildu nějakou ideální variantu. Většinou je problém s tim, že druhá strana mě špatně slyší. Já slyšim přijatelně, ale ta druhá má problém. A je to strašně rozdílný podle toho na jaký číslo volám. Např. Sipdroid i uDial při volání na pevný linky docela obstojí, ale jako téměř u všech těchhle klientů, zvuk je strašně potichu. Jak u mě tak u protistrany. Když použiju SIPdroid pro volání na mobil, druhý straně jako kdyby chrčim a samozřejmě docela potichu. Zde tolik chválenej CSipSimple už z mýho telefonu zmizel úplně. Je to na wildu taky strašně náročná aplikace na hardware (myslim se že až zbytečně náročná), když začnu vytáčet hovor, nebo když telefonuju a zesiluju si zvuk ve sluchátku, tak při dosažení maximálního zesílení se začne totálně sekat a telefon vibruje neustále dokola a hovor nejde ani pomalu ukončit, nehledě na to že druhá strana má asi celkem zábavu v tom co se u mě děje, byť mě skoro neslyší. Záhada. Zase s nim mám stejnej problém v tom, že ať volám na pevnou nebo na mobil, kvalita se značně liší a dokonce se dá říct, že i záleží na jakýho operátora volám. Klient kterej někdy v současný době používám je Nimbuzz. Je to taky darda na hardware wildy. Nedá se implementovat do telefonu pro vytáčení telefonních čísel jako třeba u SIPdroid nebo CSipSimple, ale ze všech těchhle má u wildy bezkonkurenční kvalitu hovoru a dokáže se dobře zesílit. Další nevýhodou je, že při vytáčení vyzvání, ale jakmile protistrana zvedne hovor tak je tam jak kdyby prodleva, prostě neslyšim ono dlouho očekávané "prosim..." od protistrany, až když se protistrana začne vyptávat haló kdo je tam, slyšíme se (z důvodu že já neodpovidám, protože hned nepoznám kdy to osoba zvedla), tak to sou teprv první slova co ke mě Nimbuzz pošle. Ale jak řikám, někdy to člověku stojí za to přes to volat no... Má jen dva kodeky a to G711 a ILBC, nastaveno mám automatický vybrání, takže odorik si nějakej z nich vybere ale nevim kterej. Ideální by byla varianta SIPdroidu s kvalitou zvuku a hlasitosti Nimbuzz. Poraďte pokud někdo víte jak něco na některym z těchhle klientů upravit v nastavení, kůli zlepšení. Jinak Nimbuzz jede kvalitativně stejně jak na HSPA (Vodafone) nebo na Wifi. Občas se seká krátce, spíš na mobilní síti než na Wifi.