Stránka 1 z 3

Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 21:01:09
od JPT
Zdravím, zajímalo by mě jestli jde přesměrovat příchozí hovor na mobil ? Na fóru jsem z útržků pochopil, že to možná jde, ale v nastavení jsem to nenašel. Gigaset C610 IP nabízí tu možnost, ale asi jen pro pevnou linku a ne pro voip, protože to místo přesměrování zavěsilo. Jde to teda nějak přesměrovat ?

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 21:05:03
od luky
paralelní vyzvánění?

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 21:08:52
od Pitomec

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 21:14:53
od JPT
Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 21:44:42
od Pitomec
Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: pát 07. pro 2012 22:26:23
od xsouku04
JPT píše:Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.
Přesměrování, který inicializuje telefon podporujeme jen v rámci sítě Odorik. Tedy na mobil to nejde.
Většina telefonů je děsně přesložitělých, takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu, kde je to nezávislé na telefonu, který máte. Navíc to bude fungovat i kdyby vám zrovna doma nešel proud nebo internet.

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: sob 08. pro 2012 7:01:06
od JPT
Pitomec píše:Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...
No mě je to jedno, kde to přesměrování bude. Jen jsem tu funkci náhodou objevil, zkusil a nefungovala, tak jsem se na to zeptal. A můžu se zeptat jak to má vyřešené ? Tím paralelním vyzváněním ?
xsouku04 píše: ...takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu...
Já to tam nikde nenašel :-( Našel jsem jen nastavení mejlů pro zmeškané hovory atp.

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: sob 08. pro 2012 7:30:21
od Pitomec
Ano - paralelním vyzváněním. Najdeš to po přihlásení do účtu v nastavení, kde vybereš svoje telefonní číslo a u paralelního vyzvánění zadáš údaje, kde všude to má zvonit. Nebo to uděláš přes výše uvedenou SMS.

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: sob 08. pro 2012 8:31:42
od JPT
O tom paralerním vím, že existuje, ale já sem to myslel tak, že když bude někdo volat na pevnou domů a doma to nikdo nezvedne, tak pak by se to přesměrovalo na mobil. Kdyby to paralelně zvonilo i na mobilu, tak by to klidně mohl zvednout někdo jiný z rodiny, který zrovna nebude doma, dřív než to stihne ten, co bude doma...

Re: Přesměrování hovorů

Napsal: sob 08. pro 2012 8:40:59
od Pitomec
Paralelní zvonění se dá nastavit s časovým zpožděním, takže nedojde-li ke zvednutí hovoru ani po XX vteřinách, hovor se automaticky přesměruje na mobil.