Stránka 1 z 3

Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 17:18:02
od xsouku04
Máme nové letáčky, které půjdou příští týden do tisku.
Jestli máte nějakou kritiku nebo dotaz, můžete sem napsat.

Přední strana (pro jednotlivce):

Obrázek

Zadní strana (pro jednotlivce):
Obrázek

Přední strana (pro firmy):
Obrázek

Zadní strana (pro firmy):
Obrázek

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 18:43:44
od Pitomec
Zcela jistě bych zvýraznil účtování po vteřinách od počátku hovoru :-)

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 19:49:04
od BobS
Letáky vypadají výborně.
Hlavně přední strana pro jednotlivce upoutá pozornost.
Cena je při nákupu stěžejní prvek, takže to hned zaujme a už čtu dále...

U letáku pro firmy bych předělal horní modrou část na přední straně - přijde mi docela "odfláknutá" a to je škoda, zbytek vypadá skvěle.
Je to první, kam většina lidí namíří svoje oči.
A i u firem hraje prim cena, takže i zde bych vypíchl "1 Kč/min na mobily - 0,59/min na pevné linky - bez paušálu a závazků".
Že jde o internetové volání a jak vše funguje, bych potenciálnímu klientovi vysvětlil až při jeho případném zájmu.
Většina střední generace (a to jsou ředitelé a vedoucí funkce) si při slově "internetové volání" představí nějakou exotiku a dostanou strach.
Je třeba oslovit - a následně vysvětlit.
A popravdě - i mě jako první zaujala cena+bez závazků a až po vyzkoušení objevuji Vaše kvality.

Snad mé tipy pomůžou :-)
Jsou z vlastní praxe...
Fandím Vám.

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 20:26:28
od luky
je to dobrý. Možná ta první strana je trochu "přeplácaná" barevně (podivná postava, různé barvy, červené písmo s bílým pozadím-míň je někdy víc). Druhá a třetí je dobrá, věcná. Lidi se nejvíce bojí závazků, co se po nich bude chtít. Bojí se skrytých poplatků. A obecně dají na reference. To účtování po první sekundě je určitě mocný argument

asi nejdůležitější by bylo vědět, pro jaký typ lidí tyto letáky jsou. A kde budou distribuovány. Vemte si jak triviálně mají telefonování inzerovány různé kabelovky. Vždy zdůrazní cenu a výhody. Technické provedení vždy zamlčí. Akorát to zákazníka prvotně znejistí, takže to ani nezkusí

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 20:55:11
od luky
ještě mě napadá, zkusit si nechat nějakými designéry navrhnout nějaké logo. Klidně pak nechat udělat anketu. Máte originální název po Odorikovi, chtělo by to i nějaké pěkné logo, ideálně bez symbolů sluchátka nebo telefonu, to má skoro každý

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 21:09:24
od Pitomec
Odorik má velmi hezké logo, to bych určitě neměnil. Navíc je to firemní stříbro a každá změna je velké riziko.

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pát 14. pro 2012 22:01:38
od luky
je to věc, která není akutní. Některá loga firem jsou jednoduchá a přitom originální. Záleží vždy na majiteli, jakou cestu zvolí. Už třeba v zvoleném provedení písma je kumšt. Ne každý na to má cit a talent

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: sob 15. pro 2012 1:02:30
od Zivan
Na první pohled mě zarazilo to, že jako první bod "Jak začít" je nějaká návštěva callshopu. Ta přitom pro volání není potřeba.

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: sob 15. pro 2012 11:02:21
od luky
v každém případě je leták dobrý nápad. Ať už ty detaily budou řešeny takovým nebo onakým způsobem - informací na letáku je dost.

Re: Nové letáčky Odorik

Napsal: pon 17. pro 2012 15:18:32
od megacruiser
Zdravím a děkuji všem za věcné připomínky. Tímto směrem ještě letáky upravíme. Obrázky jsem trochu upravil - vyexportovaly se s průhledným pozadím (na původní stránce to nebylo vidět), ale pozadí bude pravděpodobně bílé.
Co se týká loga, nemůžeme jej změnit už z toho důvodu, že pokud by zmizelo sluchátko a nepřibylo nic "evokující volání", potenciální zákazník by si jméno Odorik s voláním nedovedl spojit narozdíl od některé konkurence, která má "volání" v nějaké variantě součástí názvu.