Stránka 1 z 1

Chyba přihlášení Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 03. led 2013 14:27:21
od jry
Dobrý den, chtěl jsem si ověřit, zda jste dnes v poledne nezměnili něco, co by se mohlo dotknout registrace A510. Ze stejné sítě se nám daří zaregistrovat z iPhone Bria, ale A510 přestal fungovat a hlásí Registration failed. Podle Wireshark odešle A510 SIP paket s žádostí o registraci, ale nedostane odpověď. Zkoumal jsem informace dostupné na webu Odorik a poslední pokus o přihlášení je vypsán z 11:50:06.

Re: Chyba přihlášení Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 03. led 2013 14:32:36
od xsouku04
Mrkněte se na zde dole. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 4&start=30
Zkuste místo sip.odorik.cz dát ip adresu 81.31.45.51 . Gigaset je známý svým dlouhým vedením co se domén týče asi je lepší vždy dávat ip adresu.
Na jakou ip adresu ten registrační paket Gigset posílá ?

Re: Chyba přihlášení Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 03. led 2013 14:39:30
od jry
Podle dumpu chodí na 81.31.45.51. Pokud jste nic neměnili, bude to něco u nás. Zkusím dohledat, díky za informaci.

Re: Chyba přihlášení Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 03. led 2013 14:43:44
od xsouku04
jry píše:Podle dumpu chodí na 81.31.45.51. Pokud jste nic neměnili, bude to něco u nás. Zkusím dohledat, díky za informaci.
Dnes v poledne jsme měnili nastavení domény sip.odorik.cz. Mohlo by to s tím souviset, zadat ip adresu místo domény rozhodně zkuste.
Mám zde A580IP a zkusil jsem schválně zadat onu doménu sip.odorik.cz a funguje mi to i s tím.
Navíc zkuste změnit porty. Jsou to položky Proxy server port a Registrar server port, kde je defaultně 5060 ale lze změnit na 6688 nebo 443 . Může být dobré zkusit změnit i lokální sip port (některé routery se totiž občas ucpou)
Viz obrázek zde úplně dole http://www.odorik.cz/w/siemensip
Změnou portů na nestandardní kromě "ucpaného routeru" se můžete vyhnout případnému SIP AGL. SIP AGL je velmi zákeřné ve způsobech jakými se projevuje. Tedy může se projevit jen občas.

Re: Chyba přihlášení Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 03. led 2013 16:24:24
od jry
Máme vlastní linux NAT/firewall, který jsem restartoval. Tam problém nebyl. Základní stanici A510 jsem také restartoval. V IP také problém nebyl.

Co se pro nás dnes změnilo je, že v poledne přestal z A510 fungovat port 5060 a nově funguje 6688. Pokusně jsem se pak vrátil na 5060 a registrace zase selhává. Díky za navedení, problém je vyřešen.