Jak rozpoznat VIP zákazniky
Napsal: čtv 10. led 2013 11:35:02
> Dobrý den,
> jsem nově registrovaný, protože se mi vaše služby zamlouvají, ale mám
> dotaz, na který jsem nenašel odpověď. Lze nějak nastavit filtrování
> příchozích hovorů? Chtěl bych si udělat paralelní vyzvánění, ale jen
> pro některá příchozí telefoní čísla. Je toto možné? V základu, aby to
> šlo jen na linku, ale v případě nějakého VIP čísla, které je v
> seznamu, aby zvonilo co nejvíce zařízení, aby tento hovor byl s co
> největší pravděpodobností vyřízen. Případně aby se dal i udělat jakoby
> konferenční hovor. Je možnost nějaké zajímavější administrace než té
> základní webové?
> Děkuji za info.
Nastavování je možné provádět i automatizovaně pomocí API.
API má dokumentaci zde http://www.odorik.cz/w/api nicméně část dokumentace popisující možnost nastavovat paralelní zvonění není ještě k dispozici, vlastní implementace je ale hotova.
To co potřebujete náš systém umožňuje, bohužel to ale na webovém rozhraní nelze nijak nastavit a ani v API se s tím zatím nepočítá.
Co mne ale napadá je, že by tohle šlo možná nastavit na úrovni telefonů.
Pokud volá VIP číslo mohl by zvonit jiným způsobem a získat tak větší zaslouženou pozornost. Tohle by nestačilo?
Možná s tímto má někdo zkušenost.
Pokud by o to byl větší zájem možná bychom na to mohli udělat API. Nicméně připadá nám už tak vše moc komplikované, takže nevím jestli by mělo smysl to přidávat na web.
> jsem nově registrovaný, protože se mi vaše služby zamlouvají, ale mám
> dotaz, na který jsem nenašel odpověď. Lze nějak nastavit filtrování
> příchozích hovorů? Chtěl bych si udělat paralelní vyzvánění, ale jen
> pro některá příchozí telefoní čísla. Je toto možné? V základu, aby to
> šlo jen na linku, ale v případě nějakého VIP čísla, které je v
> seznamu, aby zvonilo co nejvíce zařízení, aby tento hovor byl s co
> největší pravděpodobností vyřízen. Případně aby se dal i udělat jakoby
> konferenční hovor. Je možnost nějaké zajímavější administrace než té
> základní webové?
> Děkuji za info.
Nastavování je možné provádět i automatizovaně pomocí API.
API má dokumentaci zde http://www.odorik.cz/w/api nicméně část dokumentace popisující možnost nastavovat paralelní zvonění není ještě k dispozici, vlastní implementace je ale hotova.
To co potřebujete náš systém umožňuje, bohužel to ale na webovém rozhraní nelze nijak nastavit a ani v API se s tím zatím nepočítá.
Co mne ale napadá je, že by tohle šlo možná nastavit na úrovni telefonů.
Pokud volá VIP číslo mohl by zvonit jiným způsobem a získat tak větší zaslouženou pozornost. Tohle by nestačilo?
Možná s tímto má někdo zkušenost.
Pokud by o to byl větší zájem možná bychom na to mohli udělat API. Nicméně připadá nám už tak vše moc komplikované, takže nevím jestli by mělo smysl to přidávat na web.