Stránka 1 z 1

Jak rozpoznat VIP zákazniky

Napsal: čtv 10. led 2013 11:35:02
od xsouku04
> Dobrý den,
> jsem nově registrovaný, protože se mi vaše služby zamlouvají, ale mám
> dotaz, na který jsem nenašel odpověď. Lze nějak nastavit filtrování
> příchozích hovorů? Chtěl bych si udělat paralelní vyzvánění, ale jen
> pro některá příchozí telefoní čísla. Je toto možné? V základu, aby to
> šlo jen na linku, ale v případě nějakého VIP čísla, které je v
> seznamu, aby zvonilo co nejvíce zařízení, aby tento hovor byl s co
> největší pravděpodobností vyřízen. Případně aby se dal i udělat jakoby
> konferenční hovor. Je možnost nějaké zajímavější administrace než té
> základní webové?
> Děkuji za info.

Nastavování je možné provádět i automatizovaně pomocí API.

API má dokumentaci zde http://www.odorik.cz/w/api nicméně část dokumentace popisující možnost nastavovat paralelní zvonění není ještě k dispozici, vlastní implementace je ale hotova.

To co potřebujete náš systém umožňuje, bohužel to ale na webovém rozhraní nelze nijak nastavit a ani v API se s tím zatím nepočítá.

Co mne ale napadá je, že by tohle šlo možná nastavit na úrovni telefonů.
Pokud volá VIP číslo mohl by zvonit jiným způsobem a získat tak větší zaslouženou pozornost. Tohle by nestačilo?
Možná s tímto má někdo zkušenost.

Pokud by o to byl větší zájem možná bychom na to mohli udělat API. Nicméně připadá nám už tak vše moc komplikované, takže nevím jestli by mělo smysl to přidávat na web.

Re: Jak rozpoznat VIP zákazniky

Napsal: čtv 10. led 2013 12:05:12
od ViR
To co tazatel potřebuje je zjevně tzv "Clip Based Routing" (CBR). Občas to využívám na komerční virtuální ústředně http://www.pbxspace.eu/, kde je to jedna ze základních funkcí. Pokud je aktivní, mohu nastavit podle CLI volajícího, jak s tím hovorem ústředna naloží. Tedy poslat hovor třeba na konkrétní pobočku, na ring group, hunting group, nabídnout IVR, provolbu, callback, použít blacklist, záznamník, atd. To má význam nejen při "třídění VIP klientů", ale například i při využití služeb ústředny.

Mám např. vyzkoušeno, že hovor z mého čísla mobilu jde na jedné příchozí lince na IVR s možností provolby (DISA) a na druhé příchozí lince aktivuje CallBack. Ostatní volající přitom obslouží tak, že asi 15 sec. vyzvání domácí telefon a pak to zvedne záznamník. Jinak řečeno, možnost CalBacku či DISA je pro "nezasvěcené" (a "nevyvolené") skrytá...

Přijde mi to ale už jako docela sofistikovaná funkce, která není úplně pro retail...

Re: Jak rozpoznat VIP zákazniky

Napsal: čtv 10. led 2013 12:58:04
od xsouku04
Koukám tedy, že patřičná klikátka budeme muset přidat taky, ale mohla by být nějak skrytá, aby to dál nekomplikovala těm co chtějí jen základní služby. Poté by naše služby mohli umět velkou část toho co pbxspace.
Pbxspace myslím dělal kokoska rakoska z fóra telefonujeme.cz ? Co je s ním, že nyní už vůbec nikdy nepíše ?

Re: Jak rozpoznat VIP zákazniky

Napsal: čtv 10. led 2013 13:06:51
od cz-helper
xsouku04 píše:mohla by být nějak skrytá, aby to dál nekomplikovala těm co chtějí jen základní služby
Co dat nekde v nastaveni proste volbu : zakladni (vychozi) vs. pokrocile nastaveni

Kdo bude chtit, bude si to moct prepnout :-D.

Re: Jak rozpoznat VIP zákazniky

Napsal: čtv 10. led 2013 13:12:28
od ViR
xsouku04 píše:Pbxspace myslím dělal kokoska rakoska z fóra telefonujeme.cz ? Co je s ním, že nyní už vůbec nikdy nepíše ?
Ano, dělal. I třeba peeringswitch. Na telefonujeme ale nějak přestal psát... Myslím že měl nějaké zdravotní problémy a na to se pak trochu nabalily pracovní. Když se nestíhá, člověk dělá to, co je nutné. A prostě z toho vypadl... Vlastně jsem se ho na to ani neptal.

(Jinak, na zasedání rady AODT seděl nalevo vedle mne, takže určitě žije a je relativně fungující, byť se zmiňoval o nějakém dalším nedávném úrazu :-))

Letos jsme se vlastně ani nepotkali (mimo té rady) a ani s Edou Kučerou (edasx), který "telefonujeme.com" založil a je v podstatě vlastníkem fóra. Většinou jsme se aspoň 1x za dva roky srazili na voipácké akci pana Fišera, ale tentokrát se tam nedostal nikdo z nás.