Stránka 1 z 1

Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: úte 29. led 2013 21:11:14
od galasek
Dobrý večer,

velice mě mrzí, že obtěžuji, ale už mám s prominutím s Odoriku někdy nervy. Dnes se mi nevím jak podařilo rozchodit Odorik, ale jde mi pouze hovory přijímat.
Když dám volat " internetové volání " vyhodí mi volám či vytáčím, ale nikde mě nespojí a žádný tón v mobilu.
V poslední době mám pocit, že odorik celkově na všechno s prominutím prdí :oops: podpora do 20h. a když člověk něco potřebuje tak nikdo neporadí.
Minulý týden mi nešlo příjmat hovory tj. aby se mi někdo dovolal na odorik číslo dnes zase opak, tváři se mobil, že číslo přes " odorik " vytáčí, ale nic ...

Nevíte v čem to může být. Myslím, že kdyby byl profil a celkově mobil špatně nastavený tak se ani do sítě nepřihlásí a nebudu ani přijímat zase pro změnu hovory
na odorik číslo. Opravdu už nevím co s tím je, funguje to jako " dubnové " počasí nebo jak si soused " prcne " jednou jde to pak zas druhé ....

Děkuji za Vaše reakce, zkušenosti popř. rady.

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: úte 29. led 2013 21:38:39
od Pitomec
To už tady jednou bylo, že? Být tebou, tak se podívám jednak po telefonu s originál SIP klientem a druhak zkouším volání na plném 3G nebo bezproblémové WiFi. Všechno ostatní je bez záruky a Odorik za to logicky nemůže.

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: úte 29. led 2013 22:32:03
od galasek
Dík, nech si své arogantní poznámky na doma pokud neumíš slušně poradit, dobrá?

Kdyby byl mobil nebo 3G v Praze či WiFi o ničem tak se mi nebude ukazovat, že jsem připojený a také se mi nikdo nedovolá na odorik, že?
Takže chyba nebude ve mě, ale asi někde u odorika, funguje to asi tak jak se tomu chce a nepiš, že ne, nedělej ze mě blbce, který neumí napočítat do 3.
Minulý týden se mi s přítelkyni nedalo dovolat zpětně na odorik číslo (volání zase fungovalo) teď zase nejde volat, ale jde pro změnu přijímat hovory v síti odorik.
Takže tak asi nějak.

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: úte 29. led 2013 23:20:07
od xsouku04
galasek píše:Dobrý večer,

velice mě mrzí, že obtěžuji, ale už mám s prominutím s Odoriku někdy nervy. Dnes se mi nevím jak podařilo rozchodit Odorik, ale jde mi pouze hovory přijímat.
Když dám volat " internetové volání " vyhodí mi volám či vytáčím, ale nikde mě nespojí a žádný tón v mobilu.
V poslední době mám pocit, že odorik celkově na všechno s prominutím prdí :oops: podpora do 20h. a když člověk něco potřebuje tak nikdo neporadí.
Minulý týden mi nešlo příjmat hovory tj. aby se mi někdo dovolal na odorik číslo dnes zase opak, tváři se mobil, že číslo přes " odorik " vytáčí, ale nic ...

Nevíte v čem to může být. Myslím, že kdyby byl profil a celkově mobil špatně nastavený tak se ani do sítě nepřihlásí a nebudu ani přijímat zase pro změnu hovory
na odorik číslo. Opravdu už nevím co s tím je, funguje to jako " dubnové " počasí nebo jak si soused " prcne " jednou jde to pak zas druhé ....

Děkuji za Vaše reakce, zkušenosti popř. rady.
Registrace slouží jen a pouze pro to, aby fungovaly příchozí hovory.
Pokud děláte odchozí hovor, na začátku musí vždy dojít k autentizaci hovoru i když je telefon zaregistrován.
Pokud tento krok selže (třeba proto, že jste někde místo čísla v síti dal nomadické nebo geografické číslo), začne se naše ústředna tvářit jako mrtvý brouk a vůbec neodpoví. Telefon tedy timeoutuje. Je to ochrana proti útočníkům, kteří když mají něco špatně, nedostanou vůbec žádnou odpověď a tedy ani nezjistí, že na naší adrese běží něco se SIP.
Abych se mohl podívat co přesně od vás chodí, potřebuji číslo linky a čas kdy jste to dělal. To ale většina lidí co pracuje na podpoře nezvládne a mohou radit jen obecné věci jak provést nastavení.

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: stř 30. led 2013 8:18:01
od Pitomec
galasek píše:Dík, nech si své arogantní poznámky na doma pokud neumíš slušně poradit, dobrá?

Kdyby byl mobil nebo 3G v Praze či WiFi o ničem tak se mi nebude ukazovat, že jsem připojený a také se mi nikdo nedovolá na odorik, že?
Takže chyba nebude ve mě, ale asi někde u odorika, funguje to asi tak jak se tomu chce a nepiš, že ne, nedělej ze mě blbce, který neumí napočítat do 3.
Minulý týden se mi s přítelkyni nedalo dovolat zpětně na odorik číslo (volání zase fungovalo) teď zase nejde volat, ale jde pro změnu přijímat hovory v síti odorik.
Takže tak asi nějak.
A ty se neotírej o poskytovatele, když je zcela zjevně problém někde u tebe, dobrá?
Já s Odorikem problém nemám, trvale v provozu 3 IP telefony s nulovými výpadky a pokud chci volat přes SIP v mobilu , tak mám prostě odzkoušeno, že bezchybnost je na 99,99% záležitost samotného datového připojení a telefonu, nikoliv Odoriku a ani samotný stav přihlášení negarantuje to, že si zavolám bez výpadků nebo že se dovolají mně. Taky proto přes SIP z mobilu volám jenom výjímečně.
Takže tak asi nějak.

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: stř 30. led 2013 8:45:22
od martin777
galasek: já jen dodám, že také volám s Odorikem a to docela hodně přes mobil a bez sebemenších problémů ze strany Odoriku. Opravdu tu nekydej špínu na dobře fungující službu. :evil:
Buď rád, že někdo takový existuje ;)

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: stř 30. led 2013 9:56:29
od ViR
2 galasek: Pane kolego, zkuste se zeptat trochu lépe. Z toho co jste napsal by nebyl moudrý ani génius. Pro začátek by například bylo dobré napsat, jaký máte telefon, zda se pokoušíte volat přes "nativního" (vestavěného) či jiného SW klienta (jakého?), přes jaké datové připojení (WiFi, 3G, LTE, EDGE, GPRS či jiné) případně s jakým operátorem či ISP. Pokud přes WiFi, zda máte veřejnou či privátní IP adresu, případně vlastní router, atd. Bez toho vám těžko někdo může pomoci. Jinak platí, že v 99,999 % případů je problém na straně účastníka, buď v jeho HW či SW, u jeho poskytovatele internetu, nebo (a to bohužel nejčastěji u těch, co se hodně rozčilují) mezi, jak se říká, "klávesnicí a židlí". Prostě má něco špatně nastavené.

(Jinak nepočítejte s tím, že pokud nejste schopen diagnostikovat problém, dá se to zásahem operátora dát do pořádku "na počkání". A pokud se týká TP, nemůžete rozumně očekávat, že nízkonákladová služba bude poskytovat podporu 365/7/24 špičkovými experty na kdejaký "šrot", se kterým se snaží účastník telefonovat. To by minuta nestála korunu, ale asi tolik, co u mobilních operátorů.)

Re: Odorik a chyby registrace či jiné ???

Napsal: stř 30. led 2013 10:23:07
od Kabek
Všem dobrý den!

Netuším, kdo je "galasek", jaká je jeho profese, jaké má zkušenosti s technikou, jak se chová k lidem v okolí atd. Z jeho projevu zde je jasné, že technika (speciálně problémy kolem VoIP) je pro něj něco, na co nemusím mít žádné zkušenosti - zapnu to a běda, když to nemaká jak já chci! Pak všichni kolem jsou ti, co za to mohou. Já jsem přece znalý věci, už jsem udělal víc jak kdokoliv jiný.... To, že jeho technické minimum v terminologii je zoufalé, že mu tudíž ti okolo nerozumí, že chce z "komára udělat slona" (starý mobil s novými funkcemi), to jeho nezajímá...

Pane "galasek"! Byť jsem se celý život až do důchodu živil, a myslím, že úspěšně (jsem zabezpečen, bez dluhů, ve vlastním domě apod.), v telekomunikacích, pamatuji, co Vy jste možná v životě neviděl a ani o tom neslyšel (a už neuslyšíte) - manuální telefonní ústředny, voličové, křížové spínače, první elektronické ústředny analogové, přechod na digitální techniku až ke 4. generaci. To vše jsem se musel postupně učit, učit a zase učit, abych udržel krok s vývojem, který jde stále vpřed geometrickou řadou. Když jsem asi před půlrokem "čichnul" k VoIP, tak jsem začínal od nuly, jen jsem měl, na rozdíl asi od Vás, jisté zkušenosti... Půl roku jsem hledal informace, zkušenosti jiných, zkoušel, až jsem dospěl do dnešního stavu. Opět se potvrdilo, že, je-li problém, pak je třeba hledat ten problém a chybu především u sebe. Technika je chytrá, ale musíte se s ní naučit "komunikovat" a jaksi ji vyjít vstříc - ona udělá jen to, co jí zadáte, pak ale Vaše "zadání" musí být i pro tu techniku obecně srozumitelné a splnitelné. Jestli mi rozumíte....

Mohu z vlastní zkušenosti s různými VoIP operátory zcela zdarma a jednoznačně zde prohlásit, že Odorik a pan Soukup jsou na špici, ne-li jedničky - při porovnání cena versus provozní spolehlivost, zájem o uživatele, šíře služeb (bezkonkurenční!), monitorování provozu, řešení problémů atd.

Jste-li nespokojen, tak vyzkoušejte jiného operátora! Máte svobodnou volbu. Skoro se vsadím, že se po čase vrátíte.... Jen Vás prosím, neosočujte Odorik! Z toho, co jste zde napsal, asi nejsem sám, kdo je přesvědčen, že se musíte učit....

Přeji Vám šťastnou ruku při výběru jiného operátora a Odoriku co nejméně takových "nespokojených" uživatelů!