Stránka 1 z 1

Nezobrazuje se číslo mně ani volanému

Napsal: sob 09. úno 2013 9:39:38
od RoF
Mohl by mně někdo prosím poradit, jak mám odstranit následující nedostatek u Odoriku.

2x jsem kontaktoval Odorik přes odpovědní formulář, odpovědi jsem se nedočkal, proto zkusím touto cestou.

Máme několk zákazníckých účtú u Odoriku a je zcela běžné, že:

- když volám z jednoho zákaznického účtu u Odorik na jiný zákaznický účet u Odoriku, tak se mě na telefonním čísle nezobrazí telefonní číslo které mě volá. Když zavolám ze stejného čísla např. na mobil, tak se číslo zobrazí.

- a druhý nedostatek je ten, že u jednoho zákaznického účtu ve výpisech odchozích hovorů se zobrazí u odchozího čísla (ne u příchozího, ale odchozího) místo čísla ze kterého je voláno a které je přiřazeno k zákazniockému účtu, tak se tam zobrazi slovo: anounymus.

Můžete mě prosím někdo poradit co udělat s tím, aby se čísla zobrazovali i v síti Odorik když si mezi sebou volají.

Mám zařiezní Grandtream 286 za 750Kč zakoupené u Odoriku a bezdratové telefony Panasonic.

Děkuju za odpověď.

Re: Nezobrazuje se číslo mně ani volanému

Napsal: sob 09. úno 2013 10:57:32
od Kabek
Když někdo zavolá z mobilu na ten bazdrátový panasonic, kde není vidět číslo volajícího od odoriku, tak tam volající číslo mobilu vidíte?

Můžete zde napsat přesně typ/model toho panasonicu?

Ještě je, možná, jedna možnost. Na té bráně máte vypnutou vaši identifikaci (někde v menu to najdete), pak je potlačeno to interní číslo 68xxxx, ale pravděpodobně Odorik to veřejné posílá...... Nevím, možná to je zcestné, co jsem nyní napsal..... Jděte krok po kroku. Když se na panasonicu nezobrazí ani číslo volajícího z mobilu, pak je asi problém v nastavení panasonic - brána. Mate mě to, že ve výpise je údaj anonymus...

Vydržte, zkoušejte. Jistě se to vyřeší nebo Vám zde někdo, kdo má tu bránu, poradí lépe.

Re: Nezobrazuje se číslo mně ani volanému

Napsal: ned 10. úno 2013 12:31:25
od xsouku04
Zkuste najít položku Send Anonymous: a nastavit ji na no.
Pokud to nepomůže, pošlete id konkrétních hovorů, které nebyly jak jste si představoval. Můžeme zkoumat signalizaci cca týden zpětně. Id najdete ve výpise hovorů, pokud si zvolíte "podrobný výpis", v pravém sloupečku.
Čísla konkrétních problémových hovorů můžete zveřejnit zde na fóru, protože jen my můžeme vyčíst o které konkrétní hovory se jednalo.