Nezobrazuje se číslo mně ani volanému
Napsal: sob 09. úno 2013 9:39:38
Mohl by mně někdo prosím poradit, jak mám odstranit následující nedostatek u Odoriku.
2x jsem kontaktoval Odorik přes odpovědní formulář, odpovědi jsem se nedočkal, proto zkusím touto cestou.
Máme několk zákazníckých účtú u Odoriku a je zcela běžné, že:
- když volám z jednoho zákaznického účtu u Odorik na jiný zákaznický účet u Odoriku, tak se mě na telefonním čísle nezobrazí telefonní číslo které mě volá. Když zavolám ze stejného čísla např. na mobil, tak se číslo zobrazí.
- a druhý nedostatek je ten, že u jednoho zákaznického účtu ve výpisech odchozích hovorů se zobrazí u odchozího čísla (ne u příchozího, ale odchozího) místo čísla ze kterého je voláno a které je přiřazeno k zákazniockému účtu, tak se tam zobrazi slovo: anounymus.
Můžete mě prosím někdo poradit co udělat s tím, aby se čísla zobrazovali i v síti Odorik když si mezi sebou volají.
Mám zařiezní Grandtream 286 za 750Kč zakoupené u Odoriku a bezdratové telefony Panasonic.
Děkuju za odpověď.
2x jsem kontaktoval Odorik přes odpovědní formulář, odpovědi jsem se nedočkal, proto zkusím touto cestou.
Máme několk zákazníckých účtú u Odoriku a je zcela běžné, že:
- když volám z jednoho zákaznického účtu u Odorik na jiný zákaznický účet u Odoriku, tak se mě na telefonním čísle nezobrazí telefonní číslo které mě volá. Když zavolám ze stejného čísla např. na mobil, tak se číslo zobrazí.
- a druhý nedostatek je ten, že u jednoho zákaznického účtu ve výpisech odchozích hovorů se zobrazí u odchozího čísla (ne u příchozího, ale odchozího) místo čísla ze kterého je voláno a které je přiřazeno k zákazniockému účtu, tak se tam zobrazi slovo: anounymus.
Můžete mě prosím někdo poradit co udělat s tím, aby se čísla zobrazovali i v síti Odorik když si mezi sebou volají.
Mám zařiezní Grandtream 286 za 750Kč zakoupené u Odoriku a bezdratové telefony Panasonic.
Děkuju za odpověď.