Stránka 1 z 1
Problém s CLIP
Napsal: úte 26. úno 2013 23:15:04
od polni
Mám u voipbuster zaregistrované číslo mé pevné linky. Když volám přes sip adapter, na kterém je voipbuster nebo použiji na počítači aplikaci voipbusteru a volám na mobil, zobrazí se na něm správně to číslo, které mám zaregistrované u voipbuster.
Když si ale v rychlých kontaktech odorika uložím sipa..volané číslo..voipbuster a volám, zobrazí se na mobilu text: neznámé číslo. V čem je problém?
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 0:57:05
od ViR
Podle mé zkušenosti CLI, nastavený přes www nebo v dellmontí aplikaci, není úplně spolehlivý. Tedy pokud není odeslán ze SIP klienta (HW či SW) jako "display name" či tomu odpovídající údaj (může se jmenovat i chovat klient od klienta odlišně).
A tuto možnost volání přes "SIPA" podle mne nemá => není jak upřesnit delmontí sipproxy, že má použít právě tento CLIP, je-li zrovna nějakým způsobem "zblblá" a neví, kterou (verifikovanou) možnost, nastavitelnou přes www/delmontí aplikaci, má použít.
Možná by nedalo tak velkou práci, doplnit do "SIPA" i možnost poslat "Display name", ale to musí posoudit vývojáři miniTELu.
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 9:34:19
od polni
Děkuji za odpověď a zdvořilou žádost na odorika, jestli by s tím šlo něco udělat.
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 11:04:55
od xsouku04
Je to nějak dokumentováno, nebo je jen nedokumentovaný bug delmontu ? Moc se mi do toho nechce, protože to nemá jiné využití, než jak obejít delmont bug. Navíc jakmile delmont zjistí, že většina zákazníků z naší ip adresy se jim vlastně nevyplácí (jsou to ti chytřejší co dobře dovedou optimalizovat), mohli by ji zablokovat celou. Myslím že to lze očekávat.
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 11:23:17
od ViR
xsouku04 píše:Je to nějak dokumentováno, nebo je jen nedokumentovaný bug delmontu ?
IMO to je varianta b), čili nedokumentovaný bug. Mělo by to fungovat vždy podle nastavení (výběru z ověřených čísel) ve WWW rozhraní, ale nefunguje. A někdy to nefunguje ani při nastavení téhož v jejich klientském programu.
Naproti tomu jsem se nesetkal s tím, že by to "nevzalo" CLI ze SIP klienta, jak výše uvedeno. Což ovšem neznamená, že takový případ nemůže nastat.
Jinak chápu nechuť, opravovat cizí problém, i vyjádřené obavy. Možná by také pomohlo jen u Dellmonta opakovat verifikaci toho CLI, nevím.... S tímto jsem se setkal jako s "bugem" právě jen u Dellmonta, a jako "feature" to mám z dávných dob u Xphone, kde jsem prostě v případě potřeby mobilního CLI jen volal přes jinak nakonfigurovanou linku...
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 11:31:22
od ViR
xsouku04 píše:Navíc jakmile delmont zjistí, že většina zákazníků z naší ip adresy se jim vlastně nevyplácí (jsou to ti chytřejší co dobře dovedou optimalizovat), mohli by ji zablokovat celou. Myslím že to lze očekávat.
No, u Delmontu hlavně platí, že do FUP u minut na které se vztahují tzv. Free Days (volné minuty po dobití kreditu), se započítávají všechny hovory z jedné IP adresy, a to (zpravidla) pro všechny služby! A FUP také nepřipouští dva "volné" hovory současně. Takže když budu mít smůlu a budeme volat přes SIPA/Dellmont dva současně, a já budu druhý, nemám to volné, ale placené. A když tu možnost bude využívat víc lidí k delším hovorům tak, že vyčerpají týdenní FUP, je to placené také. A nedá se předvídat, kdy to nastane.
Re: Problém s CLIP
Napsal: stř 27. úno 2013 11:46:26
od polni
Děkuji za odpovědi. Udělal jsem následující: zrušil jsem registraci čísla u voipbuster a znovu se zaregistroval. Nastavil jsem přenášení clip na www rozhraní i na aplikaci voipbusteru a kupodivu clip jde. Chyba byla u Dellmonta. Ještě jednou děkuji.