Stránka 1 z 1
Reklamní triky
Napsal: sob 16. bře 2013 23:58:09
od JPT
Na živě.cz byl velký titulek, že UPC nabízí volání do všech sítí za 0,50Kč/min. když jsem na to klikl, tak mě to hodilo na stránky s ceníkem a prvních 100 minut je za 0,50kč/min a rozdíl balíčku s telefonem a bez telefonu je 50 kč. Když se to vydělí 100 minutama a přičte se těch 0,50kč/min tak to vychází přesně na 1Kč/min jako Odorik.
To mi připadá jako když nabízejí v supermarketu zboží s 20% navíc zdarma za např 15,90 a to samé zboží bez 20% navíc je za 12,90 a ještě to dají vedle sebe

Re: Reklamní triky
Napsal: ned 17. bře 2013 18:46:00
od alsl
kdyby ses poradne podival tak je tarifikace po 60+30 a nemaji zadarmo volani ve vlastni siti takze je UPC drazsi ..a jinak volani po provolanych volnych minutach je 2.75 kc takze nez nekoho budes srovnavat nebo mu delat reklamu poradne se mrkni
Re: Reklamní triky
Napsal: ned 17. bře 2013 18:52:55
od xsouku04
Nemyslím, že chtěl JPT dělat UPC reklamu, spíše na opak.
Fakt ale je, že občas může někdo s balíčkami nabídnout něco co opravdu vypadá výhodně, nebo to dokonce výhodné být může. Třeba proto, že počítá s dalším snížením propojovacích poplatků a je proto ochoten to nějakou dobu dotovat. Chce se prostě zviditelnit.
Jinak co se týče balíčků, je to dobrá finta. Lze statisticky počítat že cca 1/3 i více volných minut propadne a naopak občas někdo volné minuty prošvihne a platí pak ne až tak výhodnou cenu. Vždy je to tedy podstatně méně výhodné, než se na první pohled zdá.
Člověk je tvor lenivý a často je línej změnit svůj balíček i když se mu už nevyplácí tak jako na začátku. A to je právě okamžik, kdy různé balíčky přinesou největší zisky operátorům.
Nic proti balíčkům, ale pro nás jako operátora by to bylo nákladné programovat, a ještě nákladnější vysvětlovat zákazníkům. A kalkulovat s tím, že vyděláme hlavně na tom, když si to někdo špatně spočítá nebo je lenivej si to změnit se mi nechce.
Re: Reklamní triky
Napsal: ned 17. bře 2013 19:10:19
od Pitomec
alsl píše:kdyby ses poradne podival tak je tarifikace po minute a nemaji zadarmo volani ve vlastni siti takze je UPC drazsi ..a jinak volani po provolanych volnych minutach je 2.75 kc takze nez nekoho budes srovnavat nebo mu delat reklamu poradne se mrkni
60+30
Re: Reklamní triky
Napsal: ned 17. bře 2013 20:11:45
od JPT
alsl píše:nebo mu delat reklamu
no kdybych tomu dělal reklamu, tak to nebudu srovnávat s tím supermarketem a smát se tomu...
xsouku04 píše:
Člověk je tvor lenivý
Jo to je. Když jsem našel Odorika, tak jsem to vyzkoušel a když to fungovalo, tak jsem založil účty celé rodině. Rodiče to doma používají, ale brácha to ještě ani jednou nepoužil a pořád platí paušál a volá z vodafonu i když je doma. A to jsem koupil pro pohodlí i HW telefon a všecko nastavil. Až bude Odorik virtuál, tak k němu přejdu určitě i s celou rodinou a doufám, že se nechá konečně přesvědčit i brácha...