Signalizace ceny posledního hovoru
Napsal: stř 20. bře 2013 12:59:47
Napadá mne myšlenka, jak usnadnit orientaci v cenách za volání přes Odorik osobám, pro které je podrobný výpis na webu příliš nepřehledný, nebo se webu bojí...:
a) zavést rychlou volbu, která po vytočení hlasovým automatem sdělí délku trvání, celkovou cenu a minutovou cenu posledního realizovaného hovoru - podobně, jako je nyní možné se přes vytočení 0 zeptat na aktuální kredit.
c) umožnit nastavení zasílání téhož na mail (kde je možné nastavit přeposlání na SMS)
b) umožnit nastavení zasílání téhož pomocí flash sms (pouze na displej - podobně, jako to má Vodafone) - u když zde by asi bylo nutné zpoplatnit takovéto odeslané SMS
U callbacku by asi stačilo hlásit celkovou cenu a délku delšího hovoru.
a) zavést rychlou volbu, která po vytočení hlasovým automatem sdělí délku trvání, celkovou cenu a minutovou cenu posledního realizovaného hovoru - podobně, jako je nyní možné se přes vytočení 0 zeptat na aktuální kredit.
c) umožnit nastavení zasílání téhož na mail (kde je možné nastavit přeposlání na SMS)
b) umožnit nastavení zasílání téhož pomocí flash sms (pouze na displej - podobně, jako to má Vodafone) - u když zde by asi bylo nutné zpoplatnit takovéto odeslané SMS
U callbacku by asi stačilo hlásit celkovou cenu a délku delšího hovoru.