Stránka 1 z 1

Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný odorik

Napsal: stř 20. bře 2013 13:21:14
od buric.zdenek
Dobrý den,

je možnost při nedostupnosti telefonního čísla (nejde internet) přehrát vlastní oznámení a poté již tento hovor zavěsit (tj. není zde možnost nahrát zprávu).

Na stránce http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla vidím, že se taková podobná možnost (ale s nahráním zprávy) připravuje, tak se chci zeptat, v jakém je to stádiu.

Děkuji

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Napsal: stř 20. bře 2013 14:29:17
od xsouku04
Možnost zadat nějaké číslo. (nejčastěji mobilní) k lince, které bude voláno jako náhradní pokud je linka nedostupná plánujeme. Ve vašem případě by jste to pak poslal do hlasové schránky . K tomu slouží předčíslí *08550 viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Tedy přehrát vzkaz bez možnosti zanechat zprávu. Bohužel tohle přehrání vzkazu ale není zdarma.
Daná funkčnost by měla být hotova maximálně v horizontu týdnů.

Update: Náhradní číslo už funguje, a zadává se do tabulky, ve které je i SIP heslo.

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Napsal: pát 31. kvě 2013 21:24:28
od chovanecm
Možná jsem objevil Ameriku, ale všiml jsem si, že když na *0854 namluvím volajícímu oznámení, a to způsobem, že si hovor na *0854 objednám přes callback, tak se oznámení nepřiřadí k mé lince. Naopak, kdokoliv jiný, kdo si objedná zpětné volání na *0854, uslyší mnou nahrané oznámení (a může ho změnit). Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomil, že je něco v nepořádku. Zřejmě to pramení z poznámky na wiki: „Vždy se bude nahrávat pro linku, z které bylo vytočeno.“.
Jelikož je to matoucí, navrhoval bych buď přes callback volání na uvedené číslo zakázat, nebo jako volající linku považovat tu, na kterou je hovor účtován. Děkuji.

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Napsal: pon 03. čer 2013 10:32:21
od kovik
Zdravim,
oznameni se nahralo `vseobecnemu` uctu, proto to zmatecne chovani.

Chybu jsme opravili...

Diky za nahlaseni.