Sprava probihajicich hovoru
Napsal: čtv 18. dub 2013 12:29:42
Vsiml jsem si ze v sekci 'prave probihajici volani' pri paralelnim zvoneni do vice smeru nefunguje tlacitko zavesit ani u jednoho ze smeru a po kliknuti na kterekoliv ze zobrazenych tlacitek se objevi hlaska ":Pokus o zaveseni nespravneho kanalu:". Cela tabulka s probihajicimi hovory se take podivne nafoukne. Mel bych v teto souvislosti nekolik navrhu:
1. Opravit funkcnost tlacitek 'zavesit'.
2. Pridat na stranku tlacitko obnovit pro jednoduchou aktualizaci informaci o probihajicich hovorech, nebo idealne predelat tuto sekci na "real time" zobrazeni.
3. Barevne odlisit smer, ve kterem byl hovor skutecne prijat ale ponechat zobrazene i zbyle smery.
4. Nacitat 'pribliznou cenu' pouze pro smer, ve kterem byl hovor prijat.
5. Pokrocile: Pokud je to technicky mozne, pridat tlacitko "znovu vyzvanet" u smeru ktere nejsou aktivni, kterym by byl umoznen transfer probihajiciho hovoru do nektereho z jinych smeru aniz by si toho druha strana vsimla (napriklad pri odchodu z kancelare presun hovoru na mobil nebo naopak z mobilu na pevnou ci skype po prichodu do kancelare).
Co myslite?
1. Opravit funkcnost tlacitek 'zavesit'.
2. Pridat na stranku tlacitko obnovit pro jednoduchou aktualizaci informaci o probihajicich hovorech, nebo idealne predelat tuto sekci na "real time" zobrazeni.
3. Barevne odlisit smer, ve kterem byl hovor skutecne prijat ale ponechat zobrazene i zbyle smery.
4. Nacitat 'pribliznou cenu' pouze pro smer, ve kterem byl hovor prijat.
5. Pokrocile: Pokud je to technicky mozne, pridat tlacitko "znovu vyzvanet" u smeru ktere nejsou aktivni, kterym by byl umoznen transfer probihajiciho hovoru do nektereho z jinych smeru aniz by si toho druha strana vsimla (napriklad pri odchodu z kancelare presun hovoru na mobil nebo naopak z mobilu na pevnou ci skype po prichodu do kancelare).
Co myslite?