Stránka 1 z 1

Sprava probihajicich hovoru

Napsal: čtv 18. dub 2013 12:29:42
od Jakub
Vsiml jsem si ze v sekci 'prave probihajici volani' pri paralelnim zvoneni do vice smeru nefunguje tlacitko zavesit ani u jednoho ze smeru a po kliknuti na kterekoliv ze zobrazenych tlacitek se objevi hlaska ":Pokus o zaveseni nespravneho kanalu:". Cela tabulka s probihajicimi hovory se take podivne nafoukne. Mel bych v teto souvislosti nekolik navrhu:

1. Opravit funkcnost tlacitek 'zavesit'.
2. Pridat na stranku tlacitko obnovit pro jednoduchou aktualizaci informaci o probihajicich hovorech, nebo idealne predelat tuto sekci na "real time" zobrazeni.
3. Barevne odlisit smer, ve kterem byl hovor skutecne prijat ale ponechat zobrazene i zbyle smery.
4. Nacitat 'pribliznou cenu' pouze pro smer, ve kterem byl hovor prijat.
5. Pokrocile: Pokud je to technicky mozne, pridat tlacitko "znovu vyzvanet" u smeru ktere nejsou aktivni, kterym by byl umoznen transfer probihajiciho hovoru do nektereho z jinych smeru aniz by si toho druha strana vsimla (napriklad pri odchodu z kancelare presun hovoru na mobil nebo naopak z mobilu na pevnou ci skype po prichodu do kancelare).

Co myslite?

Re: Sprava probihajicich hovoru

Napsal: čtv 18. dub 2013 12:36:18
od xsouku04
Zvonící hovor nelze zavěsit, ten lze pouze odmítnout. Navíc zvonící hovor je zdarma a nedovolujeme zvonit déle než dvě minuty, proto nás to tolik nepálí. Vylepšovat se toho dá spousty, ale je podstatné to dělat ve správném pořadí. Nejdřív mít dobře vyladěné věci pod kapotou, které nejsou vidět, a pak teprve poté přidávat další drobnůstky na webu.

Tedy ano lze to, ale je to otázka priorit.

Re: Sprava probihajicich hovoru

Napsal: čtv 18. dub 2013 12:39:15
od Jakub
Ale to tlacitko 'zavesit' nefunguje ani pro smer, ve kterem byl hovor skutecne zvednut.

Re: Sprava probihajicich hovoru

Napsal: čtv 18. dub 2013 13:00:15
od kovik
Zdravim,
u volani na linku to funguje, na geograficke ne,
opravime a dekujeme za nahlaseni...