Stránka 1 z 1

IVR - hlasový automat

Napsal: čtv 25. dub 2013 0:27:13
od arga
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak jste daleko s avizovanou inovací Odoriku. Je možné již nějak nakonfigurovat hlášky a příkazy v IVR? Případně, kdy toto bude možné? Díky za odpověď.

Re: IVR - hlasový automat

Napsal: pát 26. dub 2013 11:54:52
od xsouku04
IVR je rozhodně v plánu. Nyní se ale zabýváme faxováním, poté bude práce s mobilním voláním a také bychom chtěli udělat BLF (busy lump fields) - je vidět, jaké linky ve firmě jsou obsazené a jaké vyzvání.
Pokud potřebujete IVR již nyní, můžete si jej udělat sám na serveru http://www.4smart.cz, náklady jsou v desítkách korun měsíčně. (veřejnou ip adresu pro IVR nepotřebujete, je to tak i bezpečnější) Je to ale jen pro technicky zdatné.

Osobně to beru tak, že IVR začne mít význam až bude volání v ČR opravdu levné. Pokud někdo platí třeba 5 Kč/min, jistě si nechce povídat s automatem a je to dost obtěžující. V současné době považuji použití IVR tak, aby bylo užitečné pro všechny zúčastněné za hodně omezené.
Předpokládám, tedy že IVR začne být důležité až tak na podzim poté, co ceny volání z mobilů i na mobil ještě více klesnou.

V současné době nabízíme hlasovou schránku, která může přehrát informační hlášku např. o dovolené a uvést i jiné kontaktní údaje a způsoby. Lze to kombinovat se zpožděným paralelním vyzváněním nebo časově podmíněným vyzváněním. Lze umožnit nahrání vzkazu, nebo jej lze neumožnit. Současné možnosti jsou popsány zde: http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla