Propojení Asterisk<->Odorik přes "trunk"
Napsal: stř 05. čer 2013 19:12:15
Máte-li vlastní SIP ústřednu jako např. Asterisk a máte-li u nás více čísel, není nutné, aby se každé číslo
registrovalo zvlášť, ale je možné se připojit speciálním způsobem tzv. trunkem.

http://wiki.4smart.cz/doku.php/odorik_s ... rejenou_ip
Za tento typ propojení se u nás neúčtuje žádný instalační ani měsíční poplatek. Připojení přes TRUNK je automaticky k dispozici každému našemu zákazníkovi. Kontaktovat emailem je nás třeba jen pro povolení více různých callerid u jedné linky a přenos příznaku přesměrování, pokud to vyžadujete.
Podotýkám ale, že mít vlastní SIP ústřednu nemusí být vždy to nejjednodušší a nejbezpečnější řešení.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Obvykle lze plně vystačit jen se základními funkcemi odorik.cz, které jsou zdarma, a základní funkce pobočkové ústředny nahradí.

registrovalo zvlášť, ale je možné se připojit speciálním způsobem tzv. trunkem.
http://wiki.4smart.cz/doku.php/odorik_s ... rejenou_ip
Za tento typ propojení se u nás neúčtuje žádný instalační ani měsíční poplatek. Připojení přes TRUNK je automaticky k dispozici každému našemu zákazníkovi. Kontaktovat emailem je nás třeba jen pro povolení více různých callerid u jedné linky a přenos příznaku přesměrování, pokud to vyžadujete.
Podotýkám ale, že mít vlastní SIP ústřednu nemusí být vždy to nejjednodušší a nejbezpečnější řešení.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Obvykle lze plně vystačit jen se základními funkcemi odorik.cz, které jsou zdarma, a základní funkce pobočkové ústředny nahradí.
