Kabek píše:Co takhle "po vzoru jiných" (byť u mobilů) spočítat, za jakou částku by se Odoriku vyplatilo zavést rovněž paušál na neomezená volání na pevné linky a na mobily v ČR?! Možná by i o to byl ze strany uživatelů zájem.... Co na to pan Soukup?
To ale hrozně záleží na tom, jak moc by volal průměrný zákazník, což je hodně individuální a špatně se to odhaduje.
Předpokládám, že bychom stejně nemohli udělat lepší nabídku než přímo mobilní operátoři. Tedy si myslím, že to nestojí za tu námahu. Chceme dělat hlavně věci, které nenabízí nikdo jiný, nebo alespoň ne takto dobrým způsobem.
Navíc vydělat na balíčcích znamená nabrat hodně zákazníků co si to neumí až tak dobře spočítat. Naši zákazníci si to ale většinou umí moc dobře spočítat a patří k těm chytřejším, takže je pravděpodobné, že do neomezeného volání by šli jedině v tom případě, že by se jim to opravdu vyplatilo. Takže my bychom prodělali.
Ze stejného důvodu se chci vyhnout i různým balíčkům, které ve skutečnosti často pro zákazníka moc výhodné nejsou.
Značným způsobem ale komplikují všem zúčastněným život - aktivace, deaktivace, přechod, správné účtování apod.
Pokud by si spočítáte, že by se Vám balíček vyplatil, můžete si vybrat z nabídky nějaké konkurence a nás mít jen jako doplněk, pro typy hovorů, kde se balíček nevyplácí.
Také jsem toho názoru, že nemá smysl proti konkurenci bojovat nižší cenou, pokud by to znamenalo cenovou válku s tím, že marže se bude blížit nule. Mnohem raději se snažíme nabídnout něco dalšího, co ještě na trhu není a může to některým lidem být užitečné. Cenu se snažíme snížit jen tím, že snižujeme provozní náklady, třeba tím, že zbytečně nekomplikujeme ceny. Protože jedině tak je to dlouhodobě udržitelné a zdravé ...