objednaný callback nelze odmítnout
Napsal: ned 28. črc 2013 17:33:37
Při callback pomocí funkce "služby z webu"---> "objednat zpětné volání" se zadávají dvě čísla které se mají spojit. První číslo je zpravidla můj mobil.
Domníval jsem se, že když na prvním čísle (tedy svém mobilu) příchozí hovor
- buď odmítnu
- nebo ho zameškám (po asi 20 zvoněních prozvánění skončí)
- nebo jsem bez signálu
se callback zruší a druhé číslo již prozváněno nebude.
Teď jsem tuto situaci testoval ale nefunguje to tak.
Když na prvním čísle hovor z některého z výše uvedených důvodů nepřijmu, stejně na druhém čísle zazvoní a celou dobu je spojení (v prvních dvou případech) účtováno jako bych hovor na prvním čísle přijal.
A nejsem žádným způsobem schopen hovor ukončit - jak dlouho mi bude účtováno záleží na vlastníkovi druhého telefonního čísla jak dlouho bude s robotem komunikovat.
Jak jsem testoval (4 pokusy):
číslo 1 ... můj mobil (cena 0,59 Kč/min)
číslo 2 ... moje pevná linka doma (VOIP brána, cena 0,00 Kč/min)
A)
objednání hovoru pomocí , na mobilu při zvonění hovor odmítnut
Ihned zazvonilo na pevné lince a povídalo si se mnou na téma jestli chci přijmout SMS
To (dle výpisu) trvalo cca 1 minutu a stálo cca 0,60 Kč. Hovor na mobil je uveden jako spojený i když jsem hovor odmítnul.
Pak jsem na pevné lince hovor ukončil
B)
objednání hovoru, na mobilu jsem zvednul
proběhlo normální propojení, hovor jsem z mobilu po pár vteřinách bezproblémově ukončil, na pevné se pak spojení ukončilo vzápětí, vše bylo přesně tak jak mělo být, spojení mohu ze svého mobilu ukončit
C)
objednání hovoru, na mobilu jsem nechal zvonit cca 20x pak samo přestalo (simulace "zmeškaného hovoru")
Po ukončení zvonění na mobilu zazvonilo na pevné, zase zpráva o posílání SMS ale že žádná SMS nejde poslat
To (dle výpisu) trvalo cca 30 s a stálo cca 0,30 Kč. Hovor na mobil je uveden jako spojený i když jsem hovor zmeškal.
D)
Objednání hovoru, mobil vypnutý (simulace situace bez signálu)
Po ukončení zvonění na mobilu zazvonilo na pevné, zase zpráva o posílání SMS ale že žádná SMS nejde poslat
Ve výpisu tentokrát mám jen dva hovory, zdarma. Hovor na mobil se vůbec nevyskytuje (to je správně).
Ještě jedna věc. Ve výpisu hovorů bych vždy očekával dva hovory, mám tam ale (kromě posledního) hovory tři.
call id:
A) 66385926, 66385927, 66385929
B) 66386495, 66386496, 66386497
C) 66386972, 66386973, 66386974
D) 66389305, 66389304
A pro případné šťouraly - jak mohu zmeškat objednaný hovor.
Mám na mysli zejmena případy, kdy si hovor objednám se spožděním.
Domníval jsem se, že když na prvním čísle (tedy svém mobilu) příchozí hovor
- buď odmítnu
- nebo ho zameškám (po asi 20 zvoněních prozvánění skončí)
- nebo jsem bez signálu
se callback zruší a druhé číslo již prozváněno nebude.
Teď jsem tuto situaci testoval ale nefunguje to tak.
Když na prvním čísle hovor z některého z výše uvedených důvodů nepřijmu, stejně na druhém čísle zazvoní a celou dobu je spojení (v prvních dvou případech) účtováno jako bych hovor na prvním čísle přijal.
A nejsem žádným způsobem schopen hovor ukončit - jak dlouho mi bude účtováno záleží na vlastníkovi druhého telefonního čísla jak dlouho bude s robotem komunikovat.
Jak jsem testoval (4 pokusy):
číslo 1 ... můj mobil (cena 0,59 Kč/min)
číslo 2 ... moje pevná linka doma (VOIP brána, cena 0,00 Kč/min)
A)
objednání hovoru pomocí , na mobilu při zvonění hovor odmítnut
Ihned zazvonilo na pevné lince a povídalo si se mnou na téma jestli chci přijmout SMS
To (dle výpisu) trvalo cca 1 minutu a stálo cca 0,60 Kč. Hovor na mobil je uveden jako spojený i když jsem hovor odmítnul.
Pak jsem na pevné lince hovor ukončil
B)
objednání hovoru, na mobilu jsem zvednul
proběhlo normální propojení, hovor jsem z mobilu po pár vteřinách bezproblémově ukončil, na pevné se pak spojení ukončilo vzápětí, vše bylo přesně tak jak mělo být, spojení mohu ze svého mobilu ukončit
C)
objednání hovoru, na mobilu jsem nechal zvonit cca 20x pak samo přestalo (simulace "zmeškaného hovoru")
Po ukončení zvonění na mobilu zazvonilo na pevné, zase zpráva o posílání SMS ale že žádná SMS nejde poslat
To (dle výpisu) trvalo cca 30 s a stálo cca 0,30 Kč. Hovor na mobil je uveden jako spojený i když jsem hovor zmeškal.
D)
Objednání hovoru, mobil vypnutý (simulace situace bez signálu)
Po ukončení zvonění na mobilu zazvonilo na pevné, zase zpráva o posílání SMS ale že žádná SMS nejde poslat
Ve výpisu tentokrát mám jen dva hovory, zdarma. Hovor na mobil se vůbec nevyskytuje (to je správně).
Ještě jedna věc. Ve výpisu hovorů bych vždy očekával dva hovory, mám tam ale (kromě posledního) hovory tři.
call id:
A) 66385926, 66385927, 66385929
B) 66386495, 66386496, 66386497
C) 66386972, 66386973, 66386974
D) 66389305, 66389304
A pro případné šťouraly - jak mohu zmeškat objednaný hovor.
Mám na mysli zejmena případy, kdy si hovor objednám se spožděním.