Stránka 1 z 1
Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 02. srp 2013 13:39:15
od petr-kohut
Dobrý den,
právě jsem si všiml, že v přehledu volání přibyla nějaká nová položka s nulovou cenou po které se sníží stav kreditu. Zajímalo by mě zda jde o chybu nebo o nějakou právě laděnou funkčnost.
Call id 66640970 (4 min 26 sek) je hovor od ústředny k volajícímu, call id 66640971 (4 min 8 sek) je hovor k volanému a call id 66644418 (4 min 26 sek) je položka která mě zaujala. První hovor je za 2,62 druhý za 2,44 třetí za 0.
Před prvním záznamem byl zůstatek ?8.76 po něm ?6.14 po druhém ?3.70 a po položce co mě zaujala ?3.47 což neodpovídá uvedené ceně.
Předem děkuji za informaci

Re: Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 02. srp 2013 15:43:04
od Largon
Dobrý den,
ten třetí záznam vznikl jako příchozí hovor na vaše mobilní číslo. Tuto informaci nám předává GTS s mírným zpožděním, proto neodpovídá stav kreditu po volání. Respektive on odpovídá, jenomže se v mezičase odečetlo ještě pár haléřů za mobilní data.
Ale evidetně je tam zbytečně. Trochu to upravíme, aby se taková duplicitní informace nezobrazovala.
Re: Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 02. srp 2013 16:10:04
od petr-kohut
Largon píše:Dobrý den,
ten třetí záznam vznikl jako příchozí hovor na vaše mobilní číslo. Tuto informaci nám předává GTS s mírným zpožděním, proto neodpovídá stav kreditu po volání. Respektive on odpovídá, jenomže se v mezičase odečetlo ještě pár haléřů za mobilní data.
Ale evidetně je tam zbytečně. Trochu to upravíme, aby se taková duplicitní informace nezobrazovala.
Aha, chápu

Děkuji za objasnění

Re: Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 25. říj 2013 13:39:10
od Kukin
Zdravím, mám podobný problém s výpisem hovorů a to Stav kreditu po. Stav kreditu je počítán poněkud chybně, čísla skáčou.
Takových míst bych našel ve výpise víc, tak namátkově:
Konrétně tady se jednalo o ID 70330992 a 70371385. Je to jenom můj problém, nebo komplexní? Díky
Re: Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 25. říj 2013 13:55:58
od xtonda
Seznam je seřazen podle času začátku hovoru, cena se logicky zaúčtuje až když hovor skončí. Pokud hovor A začne dříve a skončí později než hovor B, tak A je na seznamu před B, ale zůstatek po skončení A je nižší než po skončení B. Toto platí pro oba vyznačení případy, čili pokud ty částky samotné sedí, tak je to OK, pokud by se to seřadilo podle času konce hovoru, byl by zůstatek sestupný.
Re: Nová - třetí - položka u callback hovoru
Napsal: pát 25. říj 2013 15:04:00
od Kukin
Ahá, jasný, díky za objasnění!