Echo PANASONIC KX-TG1611
Napsal: úte 27. srp 2013 15:54:46
Dobrý den,
Používám VOIP bránu Cisco SPA112 s analogovým bezdrátovým telefonem PANASONIC KX-TG1611, ale druhá strana slyší při hovoru svoji ozvěnu.
Mám stavený kodek G711a.
Když na telefonu snížím hlasitost na 2(maximum je 5), tak už je ozvěna sice minimální, ale zase já už slyším hůře
Můžete mi, prosím, poradit jestli by šla ta ozvěna nějak eliminovat?
Děkuji za rady.
Používám VOIP bránu Cisco SPA112 s analogovým bezdrátovým telefonem PANASONIC KX-TG1611, ale druhá strana slyší při hovoru svoji ozvěnu.
Mám stavený kodek G711a.
Když na telefonu snížím hlasitost na 2(maximum je 5), tak už je ozvěna sice minimální, ale zase já už slyším hůře

Můžete mi, prosím, poradit jestli by šla ta ozvěna nějak eliminovat?
Děkuji za rady.