Stránka 1 z 1

Echo PANASONIC KX-TG1611

Napsal: úte 27. srp 2013 15:54:46
od vojtam
Dobrý den,

Používám VOIP bránu Cisco SPA112 s analogovým bezdrátovým telefonem PANASONIC KX-TG1611, ale druhá strana slyší při hovoru svoji ozvěnu.

Mám stavený kodek G711a.

Když na telefonu snížím hlasitost na 2(maximum je 5), tak už je ozvěna sice minimální, ale zase já už slyším hůře :(

Můžete mi, prosím, poradit jestli by šla ta ozvěna nějak eliminovat?
Děkuji za rady.

Re: Echo PANASONIC KX-TG1611

Napsal: úte 27. srp 2013 16:48:53
od xsouku04
Také mám doma bezdrátový telefon panasonic připojený k základně gigaset jako další sluchátko, a když mám vyšší hlasitost, lidi si občas stěžují, že slyší svoji ozvěnu. Na to, jak to potlačit, kromě ztlumení hlasitosti jsem nepřišel. Zjevně soudruzi v panasonicu a siemensu udělali někde chybu. Tedy nejspíš udělali chybu v siemensu, protože echo je někdy trochu slyšet i s originálním sluchátkem.

Co se týče SPA112 máte navíc možnost snížit citlivost mikrofonu!
Předpokládám, že volbu Echo Canc Enable: máte na Yes. (je to u line1 a i line2)
Zkuste si v políčku Regional pohrát s nastavením FXS Port Impedance: (aby tam bylo stejné jako má telefon)
a FXS Port Output Gain: a FXS Port Input Gain: já mám v obou položkách -3 Obě volby nastavují citlivost/ hlasitost.
Řešením může také snížit citlivost mikrofonu, což můžete provést pravě zde předpokládám, že je ten input Gain.
Asi nezbývá, než zvolit vhodný kompromis tak, aby hlasitost byla ještě dostatečná a přitom se už rušivé echo nevyskytovalo.

Re: Echo PANASONIC KX-TG1611

Napsal: úte 27. srp 2013 19:06:08
od Kabek
Doporučuji v klidu přečíst a udělat si vlastní závěr, který je i v textu uveden... http://www.phonet.cz/archiv/dok_osta/Pr ... o_info.pdf http://owebu.bloger.cz/PC-site/VoIP-Ozvena-echo-9-dil