Stránka 1 z 4
Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: stř 31. srp 2011 12:20:41
od hamacekh
Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: stř 31. srp 2011 13:11:58
od ViR
hamacekh píše:Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".
Vyzvánění na ostatních číslech lze zpozdit. Viz
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla.
Jinak mne napadá (pro podporu), neuvažuje se/nešlo by udělat pro příchozí hovory CBR
(Clip Based Routing), takže hovory "pro firmu" by mohly být směrovány na linky podle CLI volajícího? Nebo třeba "White List"?
(Manažerce se dovolají děti, kolegové, VIP klienti... Ostatní by byli "cezeni" přes sekretariát.)
Já si to řeším přes PBX, ale možná by se to
(zejména "White List" a "Black List") leckomu hodilo všeobecně...
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: čtv 01. zář 2011 16:04:30
od xsouku04
Děkuji za zodpovězení.
No whitelist a blacklist by se jistě někomu mohl hodit. Zatím stále ale řešíme hlavně spolehlivost základní funkčnosti. Navíc už tak je těch možností moc ...
No snad se k dalším vylepšení časem dostanem.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: ned 01. led 2012 16:54:05
od QXO
Posledni dobou nefunguje moznost zadani paralelniho cislo se zpozdenym vyzvanenim ve formatu (podle
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla) napr.:
*08310*123456
Tedy paralelni zvoneni na lince *123456 se zpozdenim 10s. Po zadani do prislusne kolonky v administraci to pise: "Špatný formát čísla:"
Jde s tim neco udelat? Diky.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: pát 14. úno 2014 21:42:40
od Tydýt
Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".
Asi jsem slepý ... ale jak nastavím přesměrování přes web, když nemohu najít ani záložku "návody a nastavení" ?
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: pát 14. úno 2014 22:15:18
od Hooonza
Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: sob 15. úno 2014 22:57:38
od Tydýt
Hooonza píše:Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
No bohužel se to změnilo více než běžný uživatel může tušit. Jinými slovy, pořád to tam nemám, i když mám již tři linky. Bohužel chybí poznámka, že přesměrování je dostupné jen pro ... ? Ale pro mobilní čísla, nebo pro linky tato služba není nejspíš dostupná. To by pak byl důvod, proč to nemohu najít ...
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: sob 15. bře 2014 11:53:04
od maluodorik
Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: sob 15. bře 2014 18:41:17
od Broucajz
maluodorik píše:Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
To tě lituju.
U mně je volba takto: průvodce nastavením - vlastní tel. číslo - vlastní tel. číslo - paraelní vyzvánění.

Re: Přesměrování příchozího hovoru
Napsal: ned 16. bře 2014 8:59:43
od alfi
linky mobilní a bez veřejného čísla to nemají. u mobilních to nejde (hovor končí v síti TM), u neveřejných netuším..
na mobilu pomůže pevné směrování na pevné veřejné číslo (0,59 kč/min) a paralelní zvonění nastavit až tam.