Stránka 1 z 1
Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: stř 09. říj 2013 12:00:29
od buric.zdenek
Dobrý den,
je možné nastavit email o zmeškaném hovoru pouze v případě, kdy moje zařízení je nedostupné z důvodu výpadku internetu? O možnosti záložního čísla a zaslání emailu při všech zmeškaných hovorech vím. Jde mi jen o případy, kdy mi nejde internet a dostal bych email s číslem, které volalo a mohl bych příp. zavolat na toto číslo zpět.
Děkuji
Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: stř 09. říj 2013 13:10:07
od ViR
IMO odoričí ústředna nikdy nemůže s jistotou vědět, že máte právě vy výpadek internetu

. Ale asi by nebyl problém
(s výjimkou toho, že to někdo musí "naprogramovat") ten mail poslat jen při zmeškání hovoru v případě/z důvodu nedostupnosti terminálu...
Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: stř 09. říj 2013 13:21:10
od buric.zdenek
ViR píše:IMO odoričí ústředna nikdy nemůže s jistotou vědět, že máte právě vy výpadek internetu

. Ale asi by nebyl problém
(s výjimkou toho, že to někdo musí "naprogramovat") ten mail poslat jen při zmeškání hovoru v případě/z důvodu nedostupnosti terminálu...
Ano, přesně něco takového jsem si představoval. Nyní je možnost zaslat email o použití záložního čísla. Mně by tento email stačil, ale potřeboval bych, aby chodil bez použití záložního čísla

Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: stř 09. říj 2013 14:29:57
od kovik
Zdravim,
prave dokoncujeme novinku pro adminy i jako reakci na vas pozadavek,
Bude fungovat nasledovne:
U nastaveni linky pribude polozka `watch dog email` kde si vyplnite email, na ktery vam budou chodit upozorneni o zmenach stavu prihlaseni linek.
napr: vyplnite si email u linky 300100 a system bude kazdych 5 minut sledovat pocet prihlaseni, standartne 1, ale muze jich byt az 10, jestli se zmeni pocet prihlasenych linek system vas na to upozorni emailem. Myslim, ze je to vhodne prevazne pro adminy, ktery spravujou vice linek, aby se co nejdriv dozvedeli, ze se jim nejake odregistrovala.
K nejefektivnejsimu vyuziti bude treba jeste nastavit trvani registrace na voip zarizeni ze standartni hodiny na cca. 10 minut.
Mimo jine to muze fungovat jako prevence proti fraudu, kdyz vam nekdo ukradne prihlasovaci udaje a bude chtit provolat kredit.
Snad to pokryje i vase poterby.
Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: sob 02. lis 2013 12:05:53
od v.kopp
kovik píše:Zdravim,
..........
U nastaveni linky pribude polozka `watch dog email` kde si vyplnite email, na ktery vam budou chodit upozorneni o zmenach stavu prihlaseni linek.
............
Je už to funkční?
Hledal jsem v nastavení ale nenašel. Pokud to nastavit lze - můžete nasměrovat kde?
Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: sob 02. lis 2013 19:30:37
od xsouku04
v.kopp píše:kovik píše:Zdravim,
..........
U nastaveni linky pribude polozka `watch dog email` kde si vyplnite email, na ktery vam budou chodit upozorneni o zmenach stavu prihlaseni linek.
............
Je už to funkční?
Hledal jsem v nastavení ale nenašel. Pokud to nastavit lze - můžete nasměrovat kde?
Funkční to asi je, ale zbývá to dodělat do rozhraní.
Re: Email o hovoru při nedostupnosti zařízení
Napsal: ned 03. lis 2013 8:51:45
od v.kopp
xsouku04 píše:v.kopp píše:
Je už to funkční?
Hledal jsem v nastavení ale nenašel. Pokud to nastavit lze - můžete nasměrovat kde?
Funkční to asi je, ale zbývá to dodělat do rozhraní.
Velice bych se přimlouval, aby vznikla stránka, kam se budou (časově sekvenčně) připisovat změny funkčností.
Prostě
datum a k němu
jednou větou popis (= upoutávka) co se změnilo. Nic ukecaného, pokud je potřeba napsat více, tak přidat aktivní odkaz na místo, kde je k tomu více informací apod.
Řazeno datumem samozřejmě tak, že nejnovější je nahoře.
A když už jsem u té dokumentace. Bude někdy "rozcestník" obsahovat všechny úrovně menu které jsou v uživatelském rozhraní? Rozhraní má 4 úrovně menu a rozcestník může zobrazit jenom 3. Tedy funkčnosti uložené v nejnižší úrovni - tedy ty které se nejhůře hledají a kvůli nim by člověk do rozcestníku lezl nejčastěji - tam prostě nejsou.
Příkladem je třeba "Vlastní telefonní číslo". Tato volba je nejnižší která je uvedena v rozcestníku a přitom má celé podřízené menu, kde se teprve dělají vlastní akce.
Je evidentní, že to nejde udělat bez většího zásahu do rozhraní, které je (dost nešťastně) graficky připraveno jen pro 3 úrovně menu. Dovedu se ale vžít do situace, taky jsem spoustu let programoval a často až když jsem se podíval na výsledek, tak jsem si řekl "tak tohle tedy šlo udělat (při stejné pracnosti) lépe"...