Stránka 1 z 1

Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující

Napsal: sob 26. říj 2013 16:21:00
od jan.hradil
Mám teď vypnuté koncové VoIP zařízení, tj. je nedostupné. Ale když si zavolám z t-mobile, tak to 2x zazvoní, a pak t-mobile plechová huba oznámí, že číslo neexistuje. Zajímavé je, že ve výpisu odoriku hovor je (71209257) s poznámkou "NO ANSWER CHANUNAVAIL".

Chápal bych, kdyby t-mobile řekl něco o dočasné nedostupnosti čísla, ale že číslo neexistuje není optimální informace pro volajícího.

Re: Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující

Napsal: čtv 31. říj 2013 13:58:45
od xsouku04
Ano pokusíme se to vyřešit, není to vhodné chování.
Dočasně to můžete vyřešit použitím náhradního čísla nebo falešného paralelního zvonění.