Stránka 1 z 1

Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové linky ?

Napsal: úte 29. říj 2013 22:45:15
od helmut.niederman
Dobrý večer zajímalo by mne jestli někdy bude Odorik tak jako jiní operátoři nabízet firemním zákazníkům kromě již dnešních existujících zelených linek i také prémiové linky se zvýšeným tarifem ať už jsou to čísla 906, 909, 900.
Dovolil bych si na následujících slidech ukázat jakby vypadal audit hovorů k prémiové lince a také seznam linek v prémiovém účtu, který byste hypoteticky nabízeli.

Poznámka : Jedná se o hypotetické uživatelské rozhranní prémiových účtů se screenshoty
1 )Seznam prémiových linek v účtu
Obrázek

2) Audit hovorů
Obrázek

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: úte 29. říj 2013 23:31:34
od ViR
Helmute, vedle toho že píšete do nevhodného vlákna, tak jste fakt neuvěřitelně výkonný "kokogenerátor", nebo-li generátor kokotin ;) .Dělat pro tyto účely jakékoli automatizované samoobslužné rozhraní je mrhání programátorským časem minimálně proto, že čísla s přístupovým kódem SAC = 900, 905, 906, 908 a 909 přiděluje ČTÚ jednotlivě, cena za užívání jednoho každého z přidělených je 30 tis. Kč/rok a převzetí žádosti o přidělení čísla (nebo více čísel najednou) je 5000 Kč/žádost. Takže když už to nějaký zákazník bude chtít, bude kolem toho tolik individuální "ruční" práce (včetně např. dohod s tranzitními operátory o spojování hovorů na tato čísla a o billingu), a těch případů bude relativně tak málo, že nemá smysl to do samoobsluhy vůbec cpát.

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: stř 30. říj 2013 12:28:41
od Kristovec
No,kdyz se takto rozohní jinak velmi klidny a velmi korektní ViR tak je to osavdu
vázné. :o

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: stř 30. říj 2013 20:09:06
od xsouku04
Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: stř 30. říj 2013 20:18:27
od Pitomec
I pro mě jsou ty linky nestravitelný :D

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: stř 30. říj 2013 21:47:44
od ViR
xsouku04 píše:Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.
A tak, to já si celkem představit dovedu, třeba u právních konzultací. Ale ty parametry, které pro tyto služby měl nastavené Telecom to udělaly v podstatě nepoužitelné. Jádro pudla v podstatě tehdy bylo v tom, že podíl prostředníka (operátora), na tržbě výrazně převyšoval podíl právníka. Čímž se to stalo celé nepoužitelné....

Oni v podstatě počítali s tím, že to nebude tak říkajíc "seriózní obchod", čili že to klidně mohou předražit....

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: čtv 31. říj 2013 14:24:01
od xsouku04
Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo. Za přiměřený bych považoval tak 3000 Kč/rok.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak, aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné. Nebo někdo víte o seriózním použití třeba i v zahraničí?
Objednávat se pomocí takových linek třeba na pohovor na velvyslanectví mi moc seriózní nepřipadá.

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Napsal: čtv 31. říj 2013 14:45:13
od ViR
xsouku04 píše:Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné.
Podle mne akceptovatelné by to bylo tehdy, pokud by provize zprostředkovatele a náklady na pořízení a provoz té linky byly tak do 20% tržeb. Tedy dokážu si představit, že například průměrně kvalitní právní konzultace by stála řekněme kolem 35 Kč/min a náklady toho, kdo tu konzultaci poskytuje, by byly do 7 Kč/min. Ale při horším poměru už je většinou výhodnější nespojovat komunikaci a peněžní toky.

Jinak ten poplatek 30 kKč/rok/číslo tomu pochopitelně nepomůže. Administrativní náklad 2500 Kč/měs. je prostě u běžných služeb moc.