Stránka 1 z 2

Volání na 00421233889879

Napsal: stř 30. říj 2013 21:28:52
od jtr
Čas od času se mi stane, že po prozvonění tohoto čísla automat nezavolá zpět (a je proto potřeba zavolat znovu). Čím to může být? Pokud vím, tak by mělo stačit jediné prozvonění.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: stř 30. říj 2013 23:51:35
od ViR
jtr píše:Čas od času se mi stane, že po prozvonění tohoto čísla automat nezavolá zpět (a je proto potřeba zavolat znovu). Čím to může být? Pokud vím, tak by mělo stačit jediné prozvonění.
Může to být třeba tím, že se čas od času nepřenese CLIP. Jinak těžko říct...

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: sob 30. lis 2013 21:48:01
od jtr
Tento týden se mi to opět jednou stalo (po slyšitelném prozvonění). Nebylo by možné nastavit ústřednu tak, aby po prozvonění hovor odmítla (= potvrzení pro volajícího, že může očekávat zpětný hovor) a poté hned zavolala zpátky?

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: ned 01. pro 2013 20:11:29
od xsouku04
Také si myslím, že je to tím, že se občas může chybně přenést CLIP.
Poznat se to dá jen na konkrétním volání, které nezavolá zpět.

Tedy pokud byste přesně napsal, z jakého čísla jste prozváněl v kolik hodin, tak se mohu podívat jak se ten hovor u nás ukázal. Možná se jen občas zprzní mezinárodní tvar čísla a půjde to "opravit".

Varianta s prozváněním je nejlepší. Kdybychom hovor odmítali, zbytečně to vytváří chybové kauzy po cestě. A hlavně, abychom vám mohli zavolat zpět, musíte mít sluchátko zavěšeno. Tedy lepší je, když zpětné volání vyvolá právě zavěšení.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: sob 26. črc 2014 10:30:30
od jtr
Toto byl asi největší problém s callbackem u Odorika. Neměl jsem záruku, že mi automat zavolá zpátky. Také se mi nelíbilo, že interval ve kterém mi ústředna zavolala zpět se různil - od několika málo vteřina (akceptovaltelné) až po mnoho vteřin (neakceptovatelné).
Situace vždy vypadala asi takto: prozvonil jsem ústřednu a čekal, zda zavolá zpátky. To se někdy stalo okamžitě, jindy až po delším čase a v nejednom případě vůbec. V takovém případě jsem ale dost dobře nemohl prozvánět znovu, protože někdy se právě ústředna ozvala až po delší době. Celá situace tak byla velmi frustrující.
Odorik mi ale nějak pomohl "přežít" až do chvíle, než jsem mohl přejít na tarif PNM1 od TM, který pro mě řeší vše. Na druhou stranu, zákaznická podpora je naprosto úžasná.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: sob 26. črc 2014 19:09:29
od Zedna
Take si myslim, ze komplikovanost callbacku v dnesni dobe uz ztratila smysl.
V dobe kdy lze mit SIM u mnoha virtualu (vcetne samotneho Odorika) s cenami volani okolo 1.50 Kc/min
si myslim, ze cena za callback 1.18 Kc/min uz neni natolik lakava vzhledem ke komplikovanosti a malemu rozdilu cen.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: sob 26. črc 2014 22:05:03
od xsouku04
Zedna píše:Take si myslim, ze komplikovanost callbacku v dnesni dobe uz ztratila smysl.
V dobe kdy lze mit SIM u mnoha virtualu (vcetne samotneho Odorika) s cenami volani okolo 1.50 Kc/min
si myslim, ze cena za callback 1.18 Kc/min uz neni natolik lakava vzhledem ke komplikovanosti a malemu rozdilu cen.
Ne úplně pro všechny a ve všech případech.
Naši zákazníci callback používají typicky na delší hovory do zahraničí. Tam je rozdíl v ceně často i desetinásobný.
Ovšem i v ČR stále existují tarify a lidé, co by jinak volali za 6 nebo 12 Kč/min (jinak výhodný tarif odepiš).

V případě přednastaveného zpětného volání, nebo použití rychlých kontaktů, nebo při použití aplikace na zpětné volání to není taková hrůza.
I když uznávám pro většinu běžných hovorů v délce do pěti minut to nestojí většině lidí zato, to chápu.

Co se týče nespolehlivosti callbacku, respektive doby, za kterou to zavolá nazpět - tohle by rozhodně neměla být náhodná veličina a se stížností jsem se zatím nesetkal. Dnes jste to zkoušel třikrát v náhodnou dobu a zpoždění bylo vždy stejné.
Možná může být zpoždění trochu větší, když vám dochází kredit. Je totiž možné, že hlášku o počtu minut to přečte i té větvi, která volá Vám, akorát to nikdo neslyší. Nic náhodného tam ale není. Jo a ta slovenská čísla mívají výpadek tak jednou za měsíc na cca 15 minut.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: ned 10. srp 2014 14:04:47
od jtr
Měl bych ještě dvě otázky:
Je na SIM kartě Odorik možné objednávat callback přímo z menu (http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =310#p9758).
Je/bude možné odesílat SMS z webu Odorika pod svým číslem (s doručenkou). (Stejně, jako to umožňuje přímo TM.)

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: ned 10. srp 2014 22:22:21
od xsouku04
jtr píše:Měl bych ještě dvě otázky:
Je na SIM kartě Odorik možné objednávat callback přímo z menu (http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =310#p9758).
Jde to přes aplikaci a objednání je přeneseno pomocí dat. http://www.odorik.cz/w/api:programy Těch dat se ale přenese tak málo, že je to zanedbatelné.
jtr píše: Je/bude možné odesílat SMS z webu Odorika pod svým číslem (s doručenkou). (Stejně, jako to umožňuje přímo TM.)
Možné to není, protože pro nás neexistuje způsob, jak spolehlivě odeslat SMS s číslem našeho zákazníka za rozumnou cenu. Jestli to bude možné v budoucnu, nezáleží na nás.

Re: Volání na 00421233889879

Napsal: pon 11. srp 2014 0:18:32
od jtr
Ani přímo přes TM? Tomu by přece nemělo záležet na tom, odkud jeho brána obdrží data, nebo ne? (Jestli z telefonu nebo z webu Odorika.) Sám toto umožňuje na svých stránkách.