Kvalita hovoru obecne, vcetne callbacku
Napsal: pát 01. lis 2013 10:06:21
Pěkný den,
jsem teď dlouhodobě ve Španělsku, potřebuji volání po ČR z mobilu, takže používám kombinaci VoIP volání (hlavně z HW VoIP telefonu Gigaset C610HP a někdy i z CSIPsimple z Androidu, ale tam je horší kvalita zvuku, takže volám už prakticky jenom z Gigasetu) z kanceláře a Callback volání z mobilu, když jsem v terénu.
Poslední 2 týdny se mi výrazně zhoršila kvalita volání přes internet, tak jsem začal více volat přes Callback, tzn. že hovor jde z Odoriku ke mě přes český Vodafone a já ho v zahraničí přijímám jako příchozí roaming. Domníval jsem se, že důvodem je zhoršené připojení k internetu zde ve Španělsku.
Bohužel i při volání přes Callback mi druhá strana téměř při každém volání hlásí podobné problémy jako při volání přes internet, tzn. že slyší jakoby každé třetí písmeno (spojení se jakoby přerušuje na krátké chvíle). Když na dané číslo zavolám klasicky odchozím roamingem (tzn. mimo síť Odoriku), je vše ok. Problém bývá akutní především přes den (= jakoby ve špičce), později večer už Callback i VoIP bývají většinou bez problémů.
Přijde mi, jako kdyby byl problém někde v síti Odorik nebo někde na lince Odorik -> Vodafone.
Jsem fanoušek Vaší společnosti, líbí se mi, jakým způsobem lze u Vás vše konfigurovat a jaké možnosti nabízíte. Rád bych toto nejprve vyřešil s Vámi, než vůbec začnu testovat jiné VoIP operátory. Můžete se prosím na tento problém podívat? Jsem ochoten i něco otestovat dle zadání...
jsem teď dlouhodobě ve Španělsku, potřebuji volání po ČR z mobilu, takže používám kombinaci VoIP volání (hlavně z HW VoIP telefonu Gigaset C610HP a někdy i z CSIPsimple z Androidu, ale tam je horší kvalita zvuku, takže volám už prakticky jenom z Gigasetu) z kanceláře a Callback volání z mobilu, když jsem v terénu.
Poslední 2 týdny se mi výrazně zhoršila kvalita volání přes internet, tak jsem začal více volat přes Callback, tzn. že hovor jde z Odoriku ke mě přes český Vodafone a já ho v zahraničí přijímám jako příchozí roaming. Domníval jsem se, že důvodem je zhoršené připojení k internetu zde ve Španělsku.
Bohužel i při volání přes Callback mi druhá strana téměř při každém volání hlásí podobné problémy jako při volání přes internet, tzn. že slyší jakoby každé třetí písmeno (spojení se jakoby přerušuje na krátké chvíle). Když na dané číslo zavolám klasicky odchozím roamingem (tzn. mimo síť Odoriku), je vše ok. Problém bývá akutní především přes den (= jakoby ve špičce), později večer už Callback i VoIP bývají většinou bez problémů.
Přijde mi, jako kdyby byl problém někde v síti Odorik nebo někde na lince Odorik -> Vodafone.
Jsem fanoušek Vaší společnosti, líbí se mi, jakým způsobem lze u Vás vše konfigurovat a jaké možnosti nabízíte. Rád bych toto nejprve vyřešil s Vámi, než vůbec začnu testovat jiné VoIP operátory. Můžete se prosím na tento problém podívat? Jsem ochoten i něco otestovat dle zadání...