Stránka 1 z 1

Kam zmizelo textové pole v účtu ODORIK ?

Napsal: pon 04. lis 2013 18:12:18
od Preipad Customer
Zdravicko,vsiml jsem si, ze po prihlaseni do uctu Odorik v sekci " Linky" zmizelo pod nadpisem " Máte k dispozici následující linky " toto textové pole
Na každé číslo v síti si můžete připojit jiný SIP/IAX telefon a můžete si též volat mezi nimi zdarma.
Čísla v síti se vytáčí vždy s hvězdičkou na začátku (tedy např.*300444).
Každé číslo v síti (linka) může mít vlastní příchozí veřejné telefonní číslo, které je ale možné směrovat libovolně - tedy i na jinou linku, skype, jiné telefonní číslo atd. Možné je i
paralelní vyzvánění až na třech linkách.
a tabulka pridelenych linek se tak posunula nahoru primo pod nadpis " Máte k dispozici následující linky ". Mohl bych tedy vedet, proc jste toto textove pole smazali ? A nebo uz neplati informace, ze na kazde cislo v siti mohu volat mezi nimi zdarma ?

Re: Kam zmizelo textové pole v účtu ODORIK ?

Napsal: úte 05. lis 2013 13:47:39
od xsouku04
Nic se nemění. Méně přehlednějšího textu může být někdy více informativní.

To, že můžete ke každé lince připojit SIP/IAX telefon, předpokládám, že je většinou zřejmé.
Pokud ne, tak po kliknutí na číslo linky to zřejmé bude.

Větu o tom, že v síti se dá volat s přidáním hvězdičky před číslo v síti, jsem posunul dolů.
Je to důležitá informace.
Kromě veřejných telefonních čísel můžete vytáčet čísla v síti s hvězdičkou na začátku. Tedy např. *300116
Že je volání v síti zdarma, také považuji za jasné, a kdo je na pochybách může si to ověřit v cenové kalkulačce.