Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Dobrý deň,
1. Odorika mám prihláseného k inej (SK) ústredni, v Odorikovi mám registrované aj toto SK geografické telefónne čislo.
2. V prípade, že mi bude niekto na toto geografické (SK) číslo volať a ja to do nejakého času nezdvihnem, chcel by som presmerovať tieto hovory na mobilný telefón.
Je to možné?
Ďakujem.
1. Odorika mám prihláseného k inej (SK) ústredni, v Odorikovi mám registrované aj toto SK geografické telefónne čislo.
2. V prípade, že mi bude niekto na toto geografické (SK) číslo volať a ja to do nejakého času nezdvihnem, chcel by som presmerovať tieto hovory na mobilný telefón.
Je to možné?
Ďakujem.
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Nastavte si u čísla, které chcete přesměrovat, paralelní vyzvánění (průvodce nastavením/vlastní telef. číslo/vlastní telef. číslo) se zpožděním (*083YYXXXXXXXXXXXX, viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla).
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Já si myslím, že přesměrování je třeba nastavit na té SK ústředně, ne u Odorikaaiwan píše:Dobrý deň,
1. Odorika mám prihláseného k inej (SK) ústredni, v Odorikovi mám registrované aj toto SK geografické telefónne čislo.
2. V prípade, že mi bude niekto na toto geografické (SK) číslo volať a ja to do nejakého času nezdvihnem, chcel by som presmerovať tieto hovory na mobilný telefón.
Je to možné?
Ďakujem.

Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Odorika má v SK ústředně přihlášeného, takže je otázka, co nezvedne (Odorika?). A jestli SK ústředna přesměrování umí (nehledě na to, že paralelní vyzvánění je v některých situacích výhodnější - nejlepší je, když fičím za zvonícím telefonem a v momentě, kdy beru sluchátko do ruky, mi ústředna hovor přesměruje na mobil, to bych pak poslal s přesměrovaním ústřednu na patřičná místa
). A taky, které přesměrování bude finančně výhodnější.

Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Na SK ústredni je možné len okamžité presmerovanie. Ja potrebujem presmerovanie po určitom čase. Príklad: Niekto mi bude volať na VoIP linku, ktorú mám na firme. Momentálne na firme nie som, takže hovor bude po 10-15 sekundách vyzváňania presmerovaný na môj SK mobil, prípadne začne paralelne vyzváňať na mobile.
To paralelné vyzváňanie s opožděním mi nejde na Odorikovy nastaviť: " Hovor můžete směrovat na geografické nebo internetové (nomadické) - a dále pak můžete využít paralelní zvoněníi. Směrovat je též možné na číslo linky (začínající "*"). Nelze směrovat přímo na jiná čísla ani např. na mobilní čísla v síti Odorik. Využijte k tomu vyhrazené nomadické číslo."
Napadne niekoho ešte iné riešenie?
Ďakujem za rady
To paralelné vyzváňanie s opožděním mi nejde na Odorikovy nastaviť: " Hovor můžete směrovat na geografické nebo internetové (nomadické) - a dále pak můžete využít paralelní zvoněníi. Směrovat je též možné na číslo linky (začínající "*"). Nelze směrovat přímo na jiná čísla ani např. na mobilní čísla v síti Odorik. Využijte k tomu vyhrazené nomadické číslo."
Napadne niekoho ešte iné riešenie?
Ďakujem za rady

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8561
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Tohle je správné řešení. Co přesně Vám na něm nejde?Hooonza píše:Nastavte si u čísla, které chcete přesměrovat, paralelní vyzvánění (průvodce nastavením/vlastní telef. číslo/vlastní telef. číslo) se zpožděním (*083YYXXXXXXXXXXXX, viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla).
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Tu je printscreen s chybovou hláškou: Len doplním, že paralelné vyzváňanie by malo byť na SK mobilný telefón.xsouku04 píše:Tohle je správné řešení. Co přesně Vám na něm nejde ?Hooonza píše:Nastavte si u čísla, které chcete přesměrovat, paralelní vyzvánění (průvodce nastavením/vlastní telef. číslo/vlastní telef. číslo) se zpožděním (*083YYXXXXXXXXXXXX, viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla).

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8561
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Přesně tak, paralelní zvonění je třeba nastavovat viz obrázek.
Číslo od jiného operátora není možné zadat vícekrát, proto ta chybová hláška je korektní.
Hovor nasměrujte na nějaké veřejné číslo v síti a na tom si můžete nastavit paralelní zvonění.
Re: Presmerovanie hovoru z vlastného čísla
Aha, tak to už chápem. Každopádne paralelné vyzváňanie je možné nastaviť len na čísla v sieti Odorik, je to tak? Môj problém to pravdepodobne nerieši, pretože by som potreboval buď paralelné vyzváňanie na slovenské mobilné číslo, alebo presmerovanie hovoru na slovenské mobilné číslo a toto neviem nastaviť...