Stránka 1 z 1
Pozor na záporný kredit při portaci
Napsal: stř 13. lis 2013 18:07:03
od megacruiser
Objevil se nám případ odmítnutí portace pár hodin před objednaným termínem. Zákazník mi sdělil, že důvodem zamítnutí bylo přečerpání kreditu do mínusu - o 0,7 Kč, které operátor Blesk mobil umožňuje. Musí si tedy nyní u Blesk mobilu dobít 200 Kč kreditu a následně lze zadat portaci znovu.
Re: Pozor na záporný kredit při portaci
Napsal: stř 13. lis 2013 20:27:32
od helmut.niederman
Podle mne by bylo rozumné portaci zpoplatnit u všech opů a vyžadovat u zákazníků mit minimální kredit 200,- Kč na portaci , platbu by tak zákazník nedělal u nového operátora ale rovnou u odcházejícího. A tím by se vyřešil problém, kdy stačilo mít na účtu jen pár korun např. +1,2 Kč a portace by se nezdařila. Prostě zákazník tím, že podá výpověď musí zaplatit portaci odcházejícímu operátorovi, ikdyž se to nedá srovnat ale je to podobné jako když zaměstnavatel dá výpověď zaměstnanci, taky mu náleží odstupné = odchodné. Jenže tady u mobilních operátorů by stačila symbolická částka 200,- Kč.

Re: Pozor na záporný kredit při portaci
Napsal: čtv 14. lis 2013 12:28:37
od Kristovec
megacruiser píše:Objevil se nám případ odmítnutí portace pár hodin před objednaným termínem. Zákazník mi sdělil, že důvodem zamítnutí bylo přečerpání kreditu do mínusu - o 0,7 Kč, které operátor Blesk mobil umožňuje. Musí si tedy nyní u Blesk mobilu dobít 200 Kč kreditu a následně lze zadat portaci znovu.
To bych asi to císlo obetoval.Je to sikana a byrokracie,asi jako byvaly poplatky za zrusení üctu u banky a pod.U 70 halérového mínusu by bylo korektní prenos
povolit,ale co lze cekat tady na Divokém Vychode.
Ale,aniz bych chtel rypat,povolil by to Odorik?
Osobne verím,ze ano,férovost Odoriku znám uz 4 roky,snad by mne
nezklamal.
Re: Pozor na záporný kredit při portaci
Napsal: pát 15. lis 2013 11:31:03
od xsouku04
Pokud by záporný kredit vznikl jen jako nedokonalost účtování, byl tedy v haléřích nebo několika korunách, Odorik by samozřejmě potíže nedělal. Ale pokud by se někdo dostal do mínusu vědomě nebo dokonce záměrně a nebylo to jen několik korun, tak bychom též portaci zabránili. Rozumné by ale bylo říci to zákazníkovi předem, a ne jen portaci zamítnout, aby měl možnost dobít. U nás navíc o zbývající kladný kredit nepřijde, ale může jej utratit jiným způsobem nebo převést někomu jinému. Tedy zákazník není nucen jej před převodem vypotřebovat.