To záložní číslo, o kterém píšete, je záložní jen pro případ nedostupnosti na internetu.
Bude aktivováno jen v případě, že Vám někdo volá na šestimístné číslo v síti, které ale není online.
Záložní čísla je třeba zadávat tak, aby nemohlo dojít k zacyklení. Tedy pokud nejste online v síti odorik, jako záložní číslo je rozumné použít mobilní číslo.
Pozor na zálohování do smyčky, jde též o to, že když se hovory zacyklí, zjevně to není to, co si zákazník představoval, protože nic víc tím obvykle nedocílí.
U mobilního čísla nelze nastavovat paralelní zvonění obvyklým způsobem, protože hovory jdou přímo k mobilnímu operátoru.
Přesměrování lze nastavovat zadáváním kódů na mobilním telefonu.
Viz.
https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/ ... a-odorikcz sekce "Roaming a přesměrování hovorů".
Lze nastavit o podmínečné přesměrování, které se aktivuje jen v případě, že nemáte signál, máte obsazeno, nebo hovor nezvedáte. Viz odkaz na stránky T-mobile, na které je odkaz v oné sekci.
Pozor, podmínečné přesměrování ale může být nebezpečné během roamingu, protože se pak účtuje hovor tam i zpět. Tedy rozumné je jej používat, jen pokud máte jistotu, že budete v ČR.