Stránka 1 z 1
Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: pát 17. led 2014 15:53:57
od davehell
Dobrý den,
po portaci mého mobilního čísla 724965275 od O2 k Odorik se mi nikdo z O2 nemůže dovolat ani poslat sms. Při hovoru je buď jenom ticho, nebo se ozve hlasová schránka. Poslané sms se nedoručí. Já můžu v pořádku telefonovat a psát kamkoliv. Dá se mi dovolat a poslat sms např. z T-Mobile nebo GoMobile. Jen od O2 ke mně nic nedorazí...
Když jsem se na to dnes ptal v O2, tak mi řekli, že po portaci už s tím nemají nic společného a že tedy chyba nemůže být u nich.
Můžete prosím zkusit ověřit, kde by mohl být problém? Díky.
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: pát 17. led 2014 18:20:51
od alfi
mi se to stalo taky - odchozí provoz byl ok, příchozí ne. doporučuju to reklamovat přímo na podpoře odoriku, do druhého dne (ale dost možná až po jejich zásahu?) bylo vše ok a dorazily i smsky. nejspíš ty portace mají v TM rozbité ("chyba byla v nastavení směrování na straně T-Mobile")

Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: pát 17. led 2014 19:23:14
od xsouku04
Problém jsem přeposlal do GTS. Jinak by problém měl jít hlásit i v O2, chyba bude dost dobře v jejich systémech.
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: pát 17. led 2014 23:57:57
od jlo
xsouku04 píše:Jinak by problém měl jít hlásit i v O2,
Neměl, protože kolega davehell po proběhlé portaci s O2 nemá žádný právní vztah. V tom měl operátor bohužel pravdu. Mohli by to tam ovšem hlásit zákazníci O2, kteří se kolegovi nemohou dovolat
xsouku04 píše:chyba bude dost dobře v jejich systémech.
To bych samozřejmě vůbec nevyloučil, ale - viz výše. Zákazník se má nárok obracet jen na toho, s kým má smlouvu, a je věcí toho operátora, aby to řešil dál.
Objektivně vzato, ono to ani jinak není dost dobře možné. (V ekonomické rovině - musíte se prostě zabývat těmi, kteří vám platí, a zároveň nemůžete věnovat zdroje těm, kteří vašimi zákazníky nejsou. Není to jen právní záležitost.)
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: sob 18. led 2014 8:14:16
od Hooonza
jlo píše:Zákazník se má nárok obracet jen na toho, s kým má smlouvu, a je věcí toho operátora, aby to řešil dál.
Můžou se tam obrátit ti, kteří se z O2 nemůžou dovolat (protože technicky, problém se zase nejlépe řeším tam, kde je, ne na druhé straně republiky

).
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: sob 18. led 2014 14:50:04
od jlo
Hooonza píše:
Můžou se tam obrátit ti, kteří se z O2 nemůžou dovolat
Přesně to jsem psal o pár řádků výše
Hooonza píše:
(protože technicky, problém se zase nejlépe řeším tam, kde je, ne na druhé straně republiky

).
Samozřejmě souhlas.
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Napsal: pon 20. led 2014 9:10:37
od davehell
Včera mi přišla sms od technického oddělení T-Mobile, že na nápravě mého problému pracují a dnes už funguju bez problému. Nebylo nutné ani znovu se obracet s reklamací na O2.
Díky za pomoc
