NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Napsal: úte 25. úno 2014 6:55:47
Vyměnil jsem máti pevnou linku za Odorika (nastavení CLIPu, nastavení příchozích ze staré sítě), vyzkoušel, že funguje a odjel.
Nyní se mamka nemůže dovolat a to jak na původní číslo, kde mám také nastavené příchozí hovory, tak na nové. Když se dívám do výpisu, zdá se vše v pořádku, co se týká volaného čísla. Hlásí to chybovou hlášku: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Id callu, které nešlo spojit: 79021876, 79021879,79021878,
Staré číslo je zaregistrováno přímo na IP telefonu, kromě mamčinýho čísla nepoužívám příchozí hovory z jiné sítě. Nicnméně se nedovolala ani na přímo na geo Odorik číslo. 79021821, 79021822, 79021823
Hovor, který jsem při nastavování vyzkoušel se jevil v pořádku: 77252518
Na jakékoliv jiné číslo volá ostošest.
Když ji volám já, taky se dovolám.
Nyní se mamka nemůže dovolat a to jak na původní číslo, kde mám také nastavené příchozí hovory, tak na nové. Když se dívám do výpisu, zdá se vše v pořádku, co se týká volaného čísla. Hlásí to chybovou hlášku: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Id callu, které nešlo spojit: 79021876, 79021879,79021878,
Staré číslo je zaregistrováno přímo na IP telefonu, kromě mamčinýho čísla nepoužívám příchozí hovory z jiné sítě. Nicnméně se nedovolala ani na přímo na geo Odorik číslo. 79021821, 79021822, 79021823
Hovor, který jsem při nastavování vyzkoušel se jevil v pořádku: 77252518
Na jakékoliv jiné číslo volá ostošest.
Když ji volám já, taky se dovolám.