Jak zprovozním internet v NOKIA mobilu u SazkaMobilu ?
Napsal: sob 03. kvě 2014 10:45:24
Už se nad tím trápím asi dva dny, ale nemohu zprovoznit internet ( přitom ho mám v samoobsluze aktivovaný balíček 150 MB za 150,- Kč ) v NOKIA 206 DUAL SIM mobilu u SazkaMobilu. Vždy si pošlu ze samoobsluhy SazkaMobil konfigurační SMS, ona se mi nainstaluje skrze PIN 1234 ale pak, když spustím internetový prohlížeč Nokia Xpress zadám tak jakoukoliv adresu například http://www.odorik.cz vyberu SIM 2 SazkaMobil a po chvíli to vypadá, že dochází k navazování komunikace ale pak mi to hlásí chybu " Tuto stránku nelze v tuto chvíli načíst. Zkontrolujte signál telefonu " Jenže signál mám v pohodě.
Nevíte co je ještě potřebné nastavit u NOKIE 206 DUAL SIM / Konfigurace přenosů/ ? Jestli není zapotřebí vytvořit tzv. osobní konfiguraci ? Jelikož SazkaMobile jede přes síť Vodafone, tak jsem na stránkách nic nenašel, jak se ten můj telefon konfiguruje. Je to asi úrčeno přímo pro zákazníky VF s aktivní VF SIm kartou.
Na SIM1 mám Odorik SIM kartu pojmenovanou jako CZ tedy SIM1 CZ a když spustím internetový prohlížeč Nokia Xpress tak se po zadání url načte stránka. Ale u SazkaMobile mi to nefahčí.
Nevíte co je ještě potřebné nastavit u NOKIE 206 DUAL SIM / Konfigurace přenosů/ ? Jestli není zapotřebí vytvořit tzv. osobní konfiguraci ? Jelikož SazkaMobile jede přes síť Vodafone, tak jsem na stránkách nic nenašel, jak se ten můj telefon konfiguruje. Je to asi úrčeno přímo pro zákazníky VF s aktivní VF SIm kartou.

Na SIM1 mám Odorik SIM kartu pojmenovanou jako CZ tedy SIM1 CZ a když spustím internetový prohlížeč Nokia Xpress tak se po zadání url načte stránka. Ale u SazkaMobile mi to nefahčí.