Druhá strana mě neslyší GXP 280
Napsal: ned 11. kvě 2014 13:44:38
Dobrý den,
mám následující problém mám dvě telefonní čísla odorik, jedno je připojeno na internet s telefonem Grandstream GXP280, druhé používám z mobilů přes klienta CSipSimple. V určité době mě přestala druhá strana na GrandStream GXP280 slyšet když jsem hovor inicioval já. Když volala mě, bylo vš ok. Zkoušel jsem různé telefony, různé SIP klienty. Nyní používám Zoiper přes IAX a PROBLÉM PŘETRVÁVÁ. Zjistil jsem ale, že když druhá strana zmáčkne na telefonu tlačítko hlasitého příposlechu (reproduktor), tak mě slyší, tedy to asi nebude SIP klientem na telefonu ani firewallem, sítí atd. Nastavení telefonu jsem ověřoval, vše je správně zapojeno a nastaveno. Posílám id hovoru kdy se to tak chovalo. Navíc byl tento problém i jiného hovoru z pevne linky, na zařízení GXP280 nebylo slyšet druho stranu. Podotýkám, že sluchátko je ve správné zdířce (ne headset) na telefonu zespodu a při zvednutí sluchátka je zobrazena ne menu telefonu ikona sluchátka.
ID hovoru: 85257221
status: ANSWERED
kodek: PCMA
Kde by mohl být problém, děkuji za pomoc při řešení tohoto problému, Kamil
mám následující problém mám dvě telefonní čísla odorik, jedno je připojeno na internet s telefonem Grandstream GXP280, druhé používám z mobilů přes klienta CSipSimple. V určité době mě přestala druhá strana na GrandStream GXP280 slyšet když jsem hovor inicioval já. Když volala mě, bylo vš ok. Zkoušel jsem různé telefony, různé SIP klienty. Nyní používám Zoiper přes IAX a PROBLÉM PŘETRVÁVÁ. Zjistil jsem ale, že když druhá strana zmáčkne na telefonu tlačítko hlasitého příposlechu (reproduktor), tak mě slyší, tedy to asi nebude SIP klientem na telefonu ani firewallem, sítí atd. Nastavení telefonu jsem ověřoval, vše je správně zapojeno a nastaveno. Posílám id hovoru kdy se to tak chovalo. Navíc byl tento problém i jiného hovoru z pevne linky, na zařízení GXP280 nebylo slyšet druho stranu. Podotýkám, že sluchátko je ve správné zdířce (ne headset) na telefonu zespodu a při zvednutí sluchátka je zobrazena ne menu telefonu ikona sluchátka.
ID hovoru: 85257221
status: ANSWERED
kodek: PCMA
Kde by mohl být problém, děkuji za pomoc při řešení tohoto problému, Kamil