Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kredit.

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kredit.

Příspěvek od xsouku04 »

Od včerejška blokujeme odchozí hovory ze simkaret Odorik.cz, jen pokud je kredit menší jak -10 Kč.
Pokud je kredit mezi -10 a 0 Kč. Hovor normálně pustíme, ale jeho maximální dovolená délka je 5 vteřin. Tedy do pěti vteřin se hovor přeruší.
A jelikož máme účtování po vteřině, pokusů o prozvonění, i když vám to občas někdo zvedne, máte opravdu hodně.

Tedy dotyčný může prozvánět, aby mu druzí mohli zavolat zpět, pokud to uznají za vhodné. A do těch pěti vteřin možná i stihne něco říct :)
Může být vhodné třeba pro děti, co se učí hospodařit s vlastním přídělem kreditu, ale v případě nouze stále mohou prozvonit rodiče.

Tato možnost nefunguje v roamingu.

Umožňuje to zmrazený kredit 50 Kč na každé mobilní číslo. Tedy i kdybyste simkartu s -40 Kč zahodili nebo ztratili a rozhodli se službu neobnovit, je to v pořádku po všech stránkách.
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od mobilemanic »

Klobouk smekám, až k zemi se klaním, ty Vaše nápady, to je prostě něco :) Ať mi někdo neříká, že má nějakého lepšího operátora, to snad ani nejde :-D

To např. znamená, že když mi v soukromém mobilu omylem dojde kredit, stále mohu prozvonit firemní ústřednu v práci, aby mi udělala callback. Bravo.

Jen připomínka k tomu s těmi dětmi - možné využití to samozřejmě je, nicméně každé dítě by muselo mít samostatný Odorik účet, což už asi zas tak reálné není (aneb kdo by se s tím patlal). Co to limitování kreditu nad jednotlivými linkami, bude někdy? To by pomohlo :-)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od xsouku04 »

Děkuji za pochvalu.

Oddělený kredit pro jednotlivé linky neplánujeme. Mám totiž strach, že už teď je to dost komplikované, tedy nechceme to již dále komplikovat. Nějaké jiné omezení jejich útrat by snad možné někdy mohlo být.

Jinak připomínám, že je možné kredit zdarma mezi účty převádět. Ano vím, není to úplně to, co chcete, ale pokud má jedno dítko vážné problémy s utrácením, dát ho na zvlášť účet a každý měsíc mu přidělovat nějaký kredit přeposláním není nic složitého. Minimálně se tím dá hrozit.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2712
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od Pitomec »

A co uživatelsky nastavitelný limit, tj. aby třeba číslo 799 794 XXX mohlo denně provolat jenom 20Kč (nebo 10Kč, 30Kč apod.)?
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od mobilemanic »

Ad. limitování kreditu:
Ano, něco takového, stačila by třeba i jen volitelná funkce v nastavení linky, která vezme útratu linky za tento měsíc (číslo, které je vidět i ve statistikách) a pokud je vyšší, než nastavená hodnota -> k této jedné lince se prostě a jednoduše chovat stejným způsobem, jako kdyby došel kredit na účtu.

To by mohlo jít, ne? Nemuseli byste nijak kredit dělit, ten by byl stále jeden pro celý účet. Ani by to neovlivnilo zákazníky, kteří to nechají vypnuté. A hlavně by to uspokojilo všechny ty, kteří po omezení útraty na jednotlivých linkách touží.

Mohl by se na tuto myšlenku podívat a vyjádřit někdo, kdo by to programoval - zda by to takto nebylo možné? :)
last7a

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od last7a »

Dekuji Odoriku, ze neustale dokazuje, ze ma snahu se zlepsovat.
Zrovna dnes jsem mel rozhovor s matkou, co by rada brzdila utratu svych deti a porad mela moznost s nimi byt v kontaktu.
Neni mozne pridat funkci za casovou jednotku(den,tyden,mesic) presun z uctu A na ucet B X korun. Nebo lepe pokud je na utu A mene nez Y, preved.
Rodice by si tak zajistili, ze jim dite muze zavolat, protoze na ucet se jim prevede treba 5Kc denne.
Ja deti nemam a vyuzil bych to take, protoze spravuji ucet cca 10 lidem, kteri jsou treba stari nebo neumi ucet ovladat.
Hodne bych ocenil nejakou hromadnu moznost spravu uctu - nemam to jako linky, protoze se to neda efektivne ovladat co se financi tyce. Pokud by sel alespon druhy mail, kredit klesl pod X korun dobij... ulehcilo by mi to zivot.
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od mobilemanic »

last7a: Nastavení účtu -> Upozornění při nízkém kreditu, tam si můžete udělat upozornění kolik chcete. Mně například přijde email při 200 Kč a druhý při 150 Kč.
helmut.niederman
Příspěvky: 1025
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od helmut.niederman »

Rozumím tomu tak, že když budu mít kredit mínus 5,-Kč mohu tedy vesele dvě minuty volat na pevnou linku ze sim karty Odorik a po ukončení hovoru budu mít kredit mínus 8,- Kč ? :?:
Georgius
Příspěvky: 223
Registrován: pon 22. črc 2013 16:07:46

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od Georgius »

xsouku04 píše:Hovor normálně pustíme, ale jeho maximální dovolená délka je 5 vteřin. Tedy do pěti vteřin se hovor přeruší.
A jelikož máme účtování po vteřině, pokusů o prozvonění, i když vám to občas někdo zvedne, máte opravdu hodně.
Takže ano, za 3 Kč můžete uskutečnit dokonce 24 telefonních hovorů :-D o celkové délce 2 minuty ...
helmut.niederman
Příspěvky: 1025
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Možnost prozvánět ze simkaret Odorik i pokud dojde kred

Příspěvek od helmut.niederman »

Teď jsem schválně vyzkoušel tu novou funkcionalitu.

Měl jsem na účtu Odorik 4,- Kč, chtěl jsem volat na číslo 14116 tarif 5,20 Kč/min. Co mne ale štve je to, že Odorik mi stejně srazil oněch 5,20 Kč ( účtování po 60 sekundách ) ale po pěti vteřinách mi to utnul. Proč mne nenechal viset na lince těch respektive 59 sekund ? Okay, dostal jsem se do záporného zůstatku kolem částky - 1,- Kč. Pak jsem volal na linku 1188 tarif 24,90 Kč/min ( účtování po 60 sekundách ) tady Odorik opět srazil celou částku a tím pádem jsem se dostal do ještě většího záporného zůstatku mínus 26 korun. Pak už mi to nenabídlo prozvonění, ale správně mne Odorik informoval, že musím nabít kredit.

Takže má prosba k Odoriku je taková, pokud mám alespoň na účtu kredit 4,- Kč a volám na informace 14116 ( 5,20 Kč/min ) je možné nechat abych na lince visel skutečně těch 59 sekund místo aby se po 5 sekundách hovor rozpojil ? Pokud už jsem v záporném zůstatku ale je to minimální záporný zůstatek například mínus 0,50 Kč a přesto volám na číslo 14116 pak pochopitelně to beru, že se po 5 sekundách hovor ukončí, ale pokud jsem ještě v kladném zůstatku nad 3 koruny, ale hovor mi nepokryje částku oněch 5,20 Kč/min tak by bylo fér nechat hovor viset aspoň těch 59 sekund a pak to utnout. :roll:
Odpovědět